Квест для 5,6,7 класів "Природодослідники"

Про матеріал
Квест з природознавства та біології розроблений для учнів з ТПМ, що навчаються в 5-7 класах.
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад освіти 

"Багатопрофільний навчально-реабілітаційний ресурсно-методичний  центр корекційної роботи та інклюзивного навчання та інклюзивного навчання" 

Дніпропетровської обласної ради

 

 

 

Біо-квест

для учнів 5, 6, 7 класів

 

«Природослідники»

 

 

 

Склала вчитель

природознавства,

біології та хімії:

Федорович М.В.

 

 

 

 

 

м. Дніпро

2016


Мета заходу: закріпити знання учнів 5-го класу з теми «Небесні тіла. Уявлення про Всесвіт», 6-х класів з тем: «Клітина», «Рослинна», 7-х класів з теми «Водорості», розвиток уваги, пам’яті, логічного мислення. Формування пізнавальної активності  у вивченні біології. Розширення словникового запасу.

Обладнання: картки з буквами для слів «МЕРКУРІЙ», «АСТЕРОЇД», «ГАГАРІН», «КАССІОПЕЯ», малюнки листків (7 шт.), підписи «ПРОСТІ, ПАРАЛЛЕЛЬНЕ, ДУГОВЕ», «ПРОСТІ СІТЧАСТЕ», «СКЛАДНІ СІТЧАСТЕ», малюнки планет Сонячної системи, букви для слів-назв органел, малюнок клітини хламідомонади, малюнок рослинної клітини.

Хід заходу

Локація - хол :

Суть завдання:

5 кл.  Збирає слова з букв.;

6 кл. Класифікує листки;

7 кл. Вистроюється в залежності від названої водорості.

 

Текст завдання для 5-х класів: «Сьогодні вранці знайдені записи відомого стародавнього астронома Галілео Галілея, проте букви в словах дійшли до нас переплутаними. Відновіть порядок букв в словах та знайдіть визначення цих слів. Після кожної правильно виконаної пари ви отримаєте планету Сонячної системи. Після виконання всіх завдань біжіть до зоокуточку.»

 

Текст завдання для 6-х класів: «Уявіть себе справжніми ботаніками-класифікаторами. Ви маєте листки, визначте їх форму і тип жилкування та віднесіть їх до необхідної колонки в таблиці. Після виконання завдання біжіть до зоокуточку.»

Текст завдання для 7-х класів: «Уявіть, що кожен з вас це окрема клітина водорості. Пропоную вам гру:

  • коли я кажу одноклітинну водорість ви стаєте так, щоб ви не торкалися один одного,
  • коли колоніальну ви стаєте таким чином, щоб ви торкалися одне одного
  •  нитчасту ви беретесь за руки, та утворюйте лінію
  • багатоклітинну – утворюєте коло міцно взявшись за руки.

Улотрикс (нитчаста), вольвокс (колоніальна), ульва (багатоклітинна),  хламідомонада (одноклітинна). Після виконання завдання ви отримуєте хламідомонаду. Біжіть до зоокуточку.»

Локація - зоокуточок 

Суть завдання:

5 кл. Естафета по збиранню планет;

6 кл. Збирає слова з букв;

7 кл. Вигадує кричалку.

Текст завдання для 5-х класів: «Вишукайтесь в колону. Ви біжите один за одним, бігти можна лише тоді коли прибіжить попередній гравець; за один раз можна брати лише одне небесне тіло. Вам необхідно зібрати останні чотири планети та Сонце. Та направлятися до кабінету фізики.»

 

Текст завдання для 6-х класів: «Вчора поштою до нас буди надіслані копії записів Теофраста – людини, яку називали «батьком ботаніки». З’ясувалось, що там назви клітинних органел, але щоб їх можливо було доставити слова довелося розрізати на букви. Зберіть знову букви в слова-назви органел. За кожне правильне слово ви отримаєте органелу. Отримавши всі органели біжіть до кабінету біології.»

 

Текст завдання для 7-х класів: «Розбийтеся на дві команди. Кожна з команд повинна придумати кричалку із назвами рослин, що відносяться до відділу Бурі водорості, нагадую вам до цього відділу належать: фукус, саргасум, ламінарія. Команда з найкращою кричалкою отримує органели хламідомонади. Обидві команди потім направляються до кабінету біології.»

Локація - кабінет біології:

Суть завдання:

6 кл. Збирає модель рослинної клітини. Розташовує підписи під органелами.

7 кл. Збирає модель хламідомонади. Розташовує підписи під органелами.

Текст завдання для 6-х класів: «Зберіть модель рослинної клітини. Назвіть частини рослинної клітини.»

 

 

Текст завдання для 7-х класів: «Зберіть модель хламідомонади. Назвіть частини її клітини.»

 

 

Локація - кабінет фізики 

Суть завдання:

5 кл. Збирає модель Сонячної системи на дошці.

Текст завдання для 5-х класів: «Зберіть модель Сонячної системи на дошці.»

 

Перемагає та команда, що першою найбільш правильно та повно виконає останнє завдання.

 Підсумки: В заході прийняли участь 5-А, 6-А, 7-А, 7-Б. Особливо активними були Ломоносов (6-А), Кучер (5-А), Яровий (7-А). Поставлена мета досягнута в повному обсязі.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Позакласні заходи
Інкл
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку