Квест до дня літнього іменинника

Про матеріал
Квест для дітей старшої вікової групи. Проводиться на майданчику розваг. Тереторія охоплює до 5 станцій. Дошкільнята, рухаючись, потягом мандрують по станціях вирішують завдання. За кожне розв’язане завдання діти з кожної команди отримують букву. Вкінці квесту складають слово під яким знаходиться скарб.
Перегляд файлу

Сценарій квест до дня літнього іменинника

«Подорож стежинками дитинства»

Ролі: дорослі – клоунессі Іриска, клоун Дениско, художник, Володарка зірок, космонавт, заєць, спортсмен.

Інвентар: бейджики зелені та червоні яблучка 40 шт., літери «Г», «О», «Р», «І», «Х» 2 екземпляра, комахи на вірьовочці із паличкою 15 шт., кульки пластикові 15 шт., відерця 4 шт., морква 5 шт., картинки з корисною та шкідливою їжею.

Для  декорації: зірочки, шари.

 

(До святково прибраної зали забігають клоунесса Іриска і клоун Кльопа).

Дениско:

Добрий день, усім – усім.

Ви чекали нас чи ні?

Діти: Так!

Іриска:

Ой – ой – ой скільки малят,

Тут зібралося у цей час.

 Що ж за свято тут у вас?

Діти:
1. Нас зібралося багато.

У садочку нині свято —
    Будем гарно відзначати.

Іменинників вітати.
2. Ми до зали всі зійшлись, 
Будуть танці, співи. 
Відсвяткуємо як слід
Наші іменини.
3. Іменинників сьогодні
Дуже в нас багато. 
Будемо завзято
Їх поздоровляти.

Іриска:

Стоп! Стоп! Стоп!

Ви зачекайте!

Як же вас поздоровляти?

Ми ж не знаєм, як всіх звати.

Дениско:

Тож прийшов час для знайомства.

Мене звати просто – Кльопа!

Іриска: А мене всі звуть Іриска!

Дениско: Діти, тільки будьте всі уважні: не Ларіска, не сосиска ну просто Іриска!

(звертається до Іриски)

А поспоримо. Я відгадаю як усіх звати у цьому залі.

Іриска: А ось і не відгадаєш!

Дениско: А ось і відгадаю! Діти давайте, так! На рахунок три, ви всі разом голосно викрикнете своє ім’я, а я скажу як кого звати.

(Під рахунок клоуна Дениско діти викрикують свої імена. Дениско називає дітей, але не вгадує. Вгадав тільки ім’я Саша).

Іриска: Кльопа, ти як завжди, все переплутав.

Дениско: А ось і ні не все! Сашу я ж таки відгадав!

Іриска: А ось відгадай яке у Саші сьогодні свято!

Дениско: Ой, та це дуже просто! День захисника відчизни! Ні – ні, Новий Рік!

Іриска: А ось і не відгадав! Діти давайте всі разом, дружно скажемо, яке ж ми з вами святкуємо свято!

Діти: День народження!

 

Діти:

4. Ой чому, ой чому 
Весело нам нині?
Новий рік давно минув
Й Великодні днини.

Та недарма сміх у нас
З ранку не вщухає — 
З днем народження діточок
Весело вітаєм.
5. Ми сміялись, ми раділи,
Не забудеться повік.
Іменини — добре діло, 
Підросли на цілий рік!

 

Дениско: Ура! День нароження! (прикладає руку до голови і каже) Ой, я ж зовсім забув! Мені мій друг передав телеграму від казкових героїв. Ой – ой – ой де ж вона! (шукає по карманах)

Іриска: Не може бути! Ти загубив телеграмму!

Дениско: Не загубив я її, точно у мене її вкрали! І я даже знаю хто!

Іриска: І хто! (ставить руки в боки)

Дениско: Ми з тобою лісом йшли?

Іриска: Йшли!

Дениско: До Лунтика в гості зайшли?

Іриска: Зайшли!

Дениско: Потім знову через ліс ішли?

Іриска: Йшли! Так досить мене за ніс водити! Де ти дів телеграму!

Дениско: Коли в лісі ми зустріли Вупселя і Пупселя вони над нами пожартували і забрали чарівну телеграму.

Іриска: І що ж тепер робити? (засмучена)

Дениско: Іриска не сумуй,  знайшов – знайшов телеграму. (витягує з кармана папірець, розгортає і здивовано дивиться).

(Іриска також заглядає і говорить:)

Іриска: І що ти оце знайшов! (Забирає папірець у Кльопи і показує дітям).

Це ж карта, а не телеграма. Вупсель і Пупсель і справді пожартували. Ще й листа написали.

(Витягує з конверта.Читає.)

 

Зміст листа:

Дорогі наші друзі, ми так любимо жартувати. І дізнашись, що  у вас свято вирішили влаштувати всім сюрприз. Ви зараз у руках тримаєте карту маршруту по якому потрібно рухатися. Адже сюрприз так просто ви не отримаєте поки не виконаєте завдання квесту. Подарунок знаходиться у скрині під великим деревом. Щасти вам малята, а ваших іменинників ми вітаємо з днем народження. Бажаємо міцного здоров’я і щоб ви слухали тата і маму.

З повагою Вупсель і Пупсель.

Підпис.

(Дениско витяг телефон із кармана і пошепки, але щоб всі чули говорить:)

Дениско:

Google рідний допоможи,

Слово квест ти підкажи.

(Чаклує водить телефоном, ніби зв’язок не ловить, повторяє слова по декілька разів. Іриска стоїть і дивиться на нього здивованим поглядом. Потім стукає його по плечу. Дениско підплигує, дивиться на неї і говорить:)

Дениско: Що??? Що ти від мене хочеш!

Іриска: Друже, милий що з тобою?

Кльопа: Нічого! Шукаю значення слова квест! Треба ж якось завдання виконувати!

Іриска:

Ти дружочок заспокойся, угамуйся.

Це і не таке страшне слово у перекладі з англійської означає пошук, гра. Ось і ми зараз поділимося на дві команди і знайдемо подарунок Вупсля і Пупселя. Дітки ви згодні?

Діти: Так!

Дениско: Але ж нам потрібно поділитися на дві команди? Так,Іриско?

Іриска: Так! У кожного з вас на грудях висить бейджик у вигляді яблучка, але вони мають різні кольори. У кого яблучко зеленого кольору, то це команда моя. Всі підходять до мене і шикуються в одну шеренгу.

Дениско: А в кого яблучка зеленого кольору, підходите до мене і також вишиковуєтесь в одну шеренгу.

(Перешикування дітей в одну шеренгу).

Іриска:  Квест – це рух по маршруту. Маршрут має п’ять зупинок. На кожній зупинці нам будуть дані завдання, які потрібно вирішити і за це заробити певну літеру з яких ми в кінці подорожі хможемо скласти слово і дізнатися де саме знаходиться скарб. Дениско: А головне: не забути, що тільки та команда досягне мети, яка вміє діяти дружно,злагоджено і за потреби допомагати одне одному долати труднощі.

Іриска: Діти, а подорожувати потрібно на певному дорожньому транспорті, а на якому ви зараз самі відгадаєте, розгадавши мою загадку.

 

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах.

Діти: Потяг.

Дениско:

Тож, всі дружно взяли за пояс сусіда.

Рушаємо в путь на станцію звану

Вирішувать дані завдання.

(Під музичний супровід діти з клоунами бігають по станціях і вирішують завдання).

Перша станція – «Чарівна альтанка».

Художник: Доброго дня малята! Я чарівний художник і люблю дуже малювати комах. У моїй альтанці жило дуже безліч різноманітних тваринок, але вони розбіглися і їх потрібно повернути назад. Гра називається «Приручи комах». Перед вами розміщені певні комахи до яких прив’язані мотузочки із паличками. Їх потрібно змотати, повернути в альтанку  і тільки тоді ви отримаєте чарівну літеру.

(Діти виконують завдання і отримують літеру «Г»)

Друга станція «Планета зірок» - павільйон.

Володарка зірок: Доброго дня малята! Я Володарка зірок і ви потрапили на чарівну зіркову планету, де знаходиться багато космічних сузір’їв та планет, але нещодавно у нас відбувся буревійі вони розгубилися. Допоможіть мені, будь – ласка їх позбирати,а я вам за це подарую чарівну літеру, яка вам потім стане впригоді.

(Діти виконують завдання і отримують літеру «О»)

Третя станція «Ракета щастя» - ракета на дитячому майданчику.

Космонавт: Доброго дня, малята! Ви опинилися на «Ракеті щастя». Ракета не проста, а має багато загадок коли ви відгадаєте всі загадки, тоді отримаєте одну з букв.

  1. Мию шию без жалю,

Мию там, де брудно,
А купатись не люблю,

Бо від того худну. (Мило) 

  1. Тік-так, тік-так, а з місця ніяк. (Годинник)
  2. Б'ють мене старі й мал
    І в повітрі, й на землі.
    Та від цього не вмираю,
    Тільки весело стрибаю. (М'яч)
  3. Лиш торкнись до колючок — 
    Він згортається в клубок. 
    Не вгадаєте ніяк? 
    Підказати вам? (Їжак)
  4. Летить птиця-лебедиця,

А в ній люди сидять. (Літак)

  1. Я маленький, я вухатий,
    Сірий, білий, волохатий.
    Я стрибаю, я тікаю,
    Дуже куций хвостик маю. (Заєць)
  2. Крізь пустелю навпростець
    Йдуть-бредуть неквапом
    Схожі, ніби близнюки, 
    Дві гори на лапах. (Верблюд)
  3. І вдень, і вночі у кожусі на печі. (Кіт)

 

(Діти виконують завдання і отримують літеру «Р»)

 

Четверта станція «Країна дитинства» - майданчик ясельної групи.

Зайчик:

Добрий день малята любі.

Я зайчисько є прудне.

І завдань у мене сотня.

А для вас вибрав одне.

Перед вашим візитом у мене була морква, але вона геть порозбігалась від мене. Знайдіть її  будь – ласка і складіть у корзинку, а я прибіжу тоді і заберу. У корзинці повинно бути 5 морквинок.

(Діти виконують завдання і отримують літеру «І»)

П’ята станція «Спортляндія» - спортивний майданчик.

Спортсмен: Доброго дня. малята! Ви потрапили в одну найкорисніших країн світу – «Спортляндію». Саме в моїй країні і захована чарівна скриня подарунків. А щоб до неї потрапити потрібно пройти випробування через павутинку взяти літеру і скласти слово з тих букв, що ви назбирали. Потім ви і дізнаєтеся під яким саме деревом і знаходиться скриня з подарунками.

(Діти виконують завдання і отримують літеру «Х». Складають слово «ГОРІХ». Діти рушають до того дерева дитина яка була перша – направляючим бере ключ відмикає скриню.)

Дениско:

Ой погляньте подарунок,

Для слухняних всіх діток.

І солодкі подарунки.

Іменинникам ось тут.

Іриска: Діти у нашому казковому лісі сталося диво, ви тільки погляньте який сюрприз для нас підготували Вупсель і Пупсель. (якщо є свічки то запалити і погасити їх з іменинниками).

Дениско: 

Гарно з вами ми всі грали.

Веселились і кричали.
Іриска:

А тепер — усі до чаю.
Стіл святковий накриваєм.
Тож всі швидше уставайте

І до груп ви вирушайте

Там пиріг смачний чекає

Із варенням солодчавим.

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
8 жовтня 2019
Переглядів
1255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку