Спортивне свято "Спорт – здоров’я, спорт – це сила, що дають всім дітям крила!"

Про матеріал
Сценарій спортивного родинного свята містить в собі розминку, і сім естафет (деякі естафети за участі батьків). Цікавий сценарій має казкового героя: фіксика Нолика, який допомагає дітям виконувати різні завдання та естафети.
Перегляд файлу

Сценарій спортивного родинного свята

«Спорт – здоров’я, спорт – це сила, що дають всім дітям крила!»

(Під урочисту музику на середину зали виходять ведуча, хлопчик і дівчинка)

Інвентар: USBколонка, емблеми команд, м’ячі 15 шт., султанчики 12 пар, палички з стрічками, вірьовочки 60 см для 30 учасників, коровай, солодкі призи, подяки батькам, дітям і вболівальникам.

Естафета «Біг змійкою»:

  • кубики 9 шт.,
  • кеглі по кількості дітей,
  • кошики для м’ячів 3 шт.;

Естафета «Піраміда»:

  • столики 3 шт.;
  • кошики 3 шт.;
  • великі піраміди 3 шт.;

Естафета « Перенеси мішечок»:

  • мішечки по кількості дітей;
  • орієнтири 3 шт.;
  • кошики 3 шт.

Естафета «Курчата»:

  • обручі 3 шт.
  • зерно по кількості дітей;
  • відерця 3 шт.

Естафета «Закинь у кільце»:

  • сачок 3 шт.;
  • тенісні м’ячики або пластикові кульки по кількості дітей;
  • кошики 3 шт.;

Естафета « А я мамочку люблю, її міцно обійму»:

  • орієнтири.

Естафета « Переправа»:

  • орієнтири.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід свята:

Ведуча 1:

Добрий день, шановні гості,

Радо «Яблунька» вітає

Всіх присутніх в нас сьогодні

І здоров’я вам  бажає.

Ведуча 2:

У садочку нині свято .

Не просте, а чарівне.

Свято спорту в дошкільняток

Свято радість нам несе.

Ведуча 1:

На спортивний наш майданчик

Ми запрошуємо вас

Свято спорту і здоров’я

Розпочати уже час!

 (Внесення прапору України під музичний супровід «Козацький марш»).

Діти:

  1. Гімн лунає урочисто,

І ми всі співаємо,

До грудей, де б’ється серце.

Ручки прикладаємо.

  1. Прапор наш, як синє небо

Й поле золотаве.

Він є символом моєї

Рідної держави.

Лунає гімн України.

  1. Гостей і рідних всіх стрічаєм.

Круглим, пишним короваєм.

З рушником берем таріль,

Коровай кладем і сіль.

  1. Шанобливл хліб підносим

І. вклонившись, щиро просим:

«Любий гостю,  наш, приймай

Хліб гостинний – коровай!».

Вручення короваю.Ставлять на столик.

Ведуча 2 : Сьогодні ми з вами зібралися на спортивному святі, щоб позмагатися, та перевірити які ж ви кмітливі та витривалі. Змагатимуться три спритні команди старших груп: «Козаки», «Олімпійці» і «Гладіатори», а допомагати їм будуть їхні тата та мами. Саме ці назви беруть своє коріння ще з сивої давнини, але значення мають майже одне і теж, всі вони є сильними і спритними людьми у різних країнах. Козак – це вільний воїн назва якого походить ще з XVстоліття.  Олімпійці – це спортсмени, які беруть участь змаганнях з різних видів спорту на олімпійських іграх. А гладіатор – в перекладі з грецької боєць на арені цирку у Стародавньому римі. Ось ви і дізналися про значення назви своїх команд. Оцінювати ваші уміння буде почесне журі у складі:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Кожна проведена естафета буде оцінюватися по 5 бальній системі.

Годі вже нам розмовляти

Вже прийшов час починати

Перш ніж будемо змагатись.

Вам потрібно привітатись.

  1. Капітан команди «Козаки»:

Команда «Козаки» - команді «Олімпійців» та команді «Гладіатори»

Фізкультпривіт!

Діти команди «Олімпійці» та діти команди «Гладіатори»: Привіт!

Капітан команди «Козаки»: Наш девіз:

Всі учасники команди «Козаки»:

Україно, мати,

Ми твої всі діти,

Обіцяєм щиро

Рідний край любити!

 

  1. Капітан команди «Олімпійці»:

Команда «Олімпійців» - команді «Орлята» та команді «Євродіти»

Фізкультпривіт!

Діти команди «Гладіатори» та діти команди «Козаки»: Привіт!

Капітан команди «Олімпійців»: Наш девіз:

Всі учаники команди «Олімпійців»:

“На Олімп зберемось разом, 
У нас діти просто клас! 
Всім навколо доведемо, 
Що ми краще за всіх вас!” 

  1. Капітан команди «Гладіатори»:

Команда «Гладіатори» - команді «Олімпійців» та команді «Козачат»

Фізкультпривіт!

Діти команди «Олімпійців» та діти команди «Козачат»: Привіт!

Капітан команди «Гладіатори»: Наш девіз:

Всі учасники команди «Гладіатори»:

Гладіатори сміливі,

Гладіатори завзяті,

Ми найкращі в цьому світі.

І у спорті мастаки.

Ведуча 2:

Привіталися дружненько,

Станьте дітки всі рівненько.

І колонки підрівняйте

Й гру – розминку починайте.

Ця розминка не проста,

А музична – чарівна.

(Музичний керівник вмикає USBколонку, а вона не вмикається.)

 

Ведуча 1:

Не працює, що робити.

Зараз швидко зремонтуєм.

І розминку всі разом.

Ми покажемо гуртом.

(Музичний керівник дістає ящик з інструментами. Виймає макет гвинтика. Вибігають Фіксики).

Нолик: Добрий день, діти! Ви мене впізнали?

Діти: Так!

Нолик: Що у вас трапилося?

Ведуча 2: У нас зламався магнітофон. Можливо, Нолику, ти нам допоможеш його відремонтувати?

Нолик: Магнітофон – це прилад для магнітного запису і відтворення звуку. Спочатку магнітофони були стаціонарними, котушковими, в яких магнітна плівка із звуком намотувалась на величезні бобіни. А з часом вони почали вдосконалюватись і зараз ми маємо магнітофони, які зчитують інформацію з дисків або флеш накопичувачів.

Не хвилюйтеся малята,

Зараз я вам допоможу.

Й магнітофон невпинно

Я в роботу запущу.

 (Підходить до USB- колонки і ремонтує. Включається тиха музика.)

Ведуча 1: Дякую, тобі, Нолику, ти справжній чарівник.

Нолик:

Ви скажіть мені чому це?

Скільки гостей тут зібралось:

І дорослі й діти.

Мабуть, свято у цій залі!?

Як же не радіти.

Ведуча 2:

Так у нас спортивне свято.

Ми запрошуєм й тебе.

З нами в ігри дружньо грати.

Й веселитись й танцювати.

Нолик:

Тоді будем всі змагатись,

Й гарно в ігри з вами гратись.

Але перш за все нам всім

Треба добре розім’ятись.

Ведуча 2:

Нолику, у нас для тебе

Є розминка веселенька

Ось вірьовочки я маю

З ними розминку розпочинаю.

Розминка «Веселі шнурочки».

Ведуча 2:

За направляючим праворуч.

Гарячі вірьовочки. Розпродаж. Налітай. Кроком руш!

(Діти під музичний супровід крокують, ведуча роздає вірьовочки дітям).

Перша вправа: Ходьба задом на перед.

Друга вправа: Скакалочка – переступалочка.

Третя врава: Карлсон поспішає на варення.

Четверта вправа: Біг у зворотньому напрямку. Біжим і слухаєм свисток. Розмикання в колони по 4 чоловіки.

Вправи у колонках під пісню «Ми зібрались розім’яться».

Ми зібрались розім’яться,

Наші правила прості.

Рух придумай, постарайся,

Починаєш ти! (Показує рукою на певну дитину і так за кожною вправою).

Перша вправа. Вінні Пух подарив на день народження віслюку його хвостик, а він зрадів причепив його і тихесенько споглядав на нього то в одну, то в іншу сторону.(Повороти голови через плече вправоруч і ліворуч).

Друга вправа. Намалюй різнокольорове небо. (Ноги на ширині плечей. Руки з вірьовочкою над головою. Нахили тулуба праворуч і ліворуч).

Третя вправа. Подаруєм посмішки один одному, щоб усим було весело. Вірьовочка перетворюється на чарівну паличку. (Ноги на ширині плечей. Руки з вірьовочкою витягнуті вперед. Повороти один до одного.)

(Проспівали пісеньку, ведуча вибрала дитину, яка буде показувати вправи).

Зараз сіли всі рівненько,

І послухайте гарненько.

Загадку одну маленьку

З ложки позвисали

Гарні малі ніжки.

Що це?

Діти разом: Макарони.

Ведуча 2: Тож положили свої макарони на ніжки і кружляємо.

Четверта вправа: «Макарони»

(Вихідне положення: сіли на підлогу і положили вірьовочку на ніжки. Кружляємо кругом себе. Діти продовжують сидіти на підлозі і співають пісньку).

Ведуча 2: Сів Івасик Телесик у човен і починає пливти. (Вихідне положення: Сидячи на підлозі, руки перед собою. Махи руками праворуч і ліворуч).

П’ята вправа: «Івасик Телесик».

Шоста  вправа: «Дихальна гімнастика».

Ось і розім’ялись діти. А зараз давайте всі разом передамо наш святковий настрій і нашим глядачам.

(Викладання смайлика з вірьовочок на підлозі).

Нолик: Я бачу, що ви спритні, і ми б хотіли вас запросити до школи фіксиків. Де заняття проводить професор Дідус. А для того, щоб навчатися в цій школі, вам потрібно довести, що ви винахідливі, швидкі і дружні. Але в нашій школі залишилось мало місць. А до школи підуть тільки ті дітки, які сьогодні переможуть.

Ведуча 1:

Тож часу ми всі негаймо,

І змагання розпочинаймо.

Перша естафета «Біг змійкою».

Нолик: У першій нашій естафеті нам потрібно оббігти кубики, взяти кеглю і по прямій добігти назад, вкинути кеглю у кошик. Передати естафету наступному гравцеві.

(Проводиться естафета).

Друга естафета «Піраміда»

Ведуча 2 : Ось вже й друга естафета. Кожен з вам повинен добігти до столу взяти в корзинці правильне кільце і надіти його на штатив піраміди. Назад повертаємося бігом. Інша дитина починає бігти, якщо попередній учасник став уряд команди. виграє та команда, яка першою склала піраміду.

Ведуча 1:

Бачиш Нолику,

Дітки спритні дуже в нас

Тож покажемо ми гостям

Наші вміння іще раз.

Третя естафета «Перенеси мішечок».

Ведуча 2: В кожного із вас в руках мішечок. Ви повинні покласти мішечок на голову, пройти разом з ним до орієнтира і влучити у корзину. Назад повернутися бігом. Інша дитина не починає бігти поки попередня не стане на своє місце.

(Проводиться естафета)

Нолик:

В естафети з вами грали.

А слово суддям ще й не давали.

Ведуча 1:

Зараз судді підрахують,

Бали гарні й чарівні,

А команди відпочинуть

В колі друзів і сім’ї.

Тож ви д1уже не сумуйте.

Своїм друзям аплодуйте.

Флешмоб «Кукарача» виконують дівчатка старших груп.

Ведуча 2:

Відпочили вже малята,

Час прийшов вже далі грати.

Але бали всі разом

Ми послухаємо гуртом.

(Журі оголошує проміжний підсумок).

Четверта естафета «Курчата»

Нолик:

Маю ігор ще багато,

Але найбільше полюбляю гру «Курчата».

Ось перед вами розсипалося зерно, його потрібно позбирати. Кожен учасник підбігає бере одну зернинку повертається до команди і вкидає її у відерце. Чия команда визбирає все зерно та і виграла.

(Проводиться естафета)

Ведуча 1:

Гарно дітки ви всі грали,

А тат і мам ми ще й не гукали.

Нолик: (слова супроводжуються рухами)

Ой, так у мене ж є ще гра

Де потрібно татуся.

(Прикладає руку до чола і дивиться на глядачів)

Зараз подивлюсь гарненько

Й виберу я тат спритненьких.

(Вибирає трьох тат із зали).

П’ята естафета «Закинь у кільце»

Нолик: Для наступного змагання нам потрібно три тата. Гравці команд по черзі біжать до м’ячів(тенісних), беруть по одній і кидають. А завдання кожного тата сачком впіймати м’яч і положить до кошика. У кого м’ячів у кошику буде більше та команда і виграє.

(Проведення естафети. Нолик і Сімка кошики з м’ячами несуть на підрахунок до суддів).

Ведуча 2:

Закінчилась естафета.

Треба трішки відпочить.

Тож запросимо ми діток.

Щоб усіх розвеселить.

(На середину майданчика виходять 3 хлопчики –футболісти).

Хлопчики середньої групи:

  1. Сьогодні свято в вас спортивне

Прийшли ми всі підтримать вас

І станцювати вам невпинно

Танок футбольний у цей час.

 

  1. Ми звичайні дітлахи,

Грать в футбол ми мастаки.

Тільки візьмемо ми м’яч

Він біжить по полю враз.

 

  1. М’яч в футболі чарівний,

Забиваєм голи ним.

Чорно - білий колір має.

І по полю він стрибає.

 

  1. Люблять всі футбол на світі

І дорослі, й малі діти.

Тож скоріше неси м’яч

Ми покажем майстер – клас.

 

Танець дітей середньої групи з м’ячами під музичний супровід пісні «Футбол» гурту «Мальдіви».

Нолик:

Ой, як гарно станцювали.

А зараз я хочу, щоб з нами пограли ваші мами.

Ведуча 1:

Тож мами швидше всі вставайте,

І до своїх діток підбігайте.

Ведуча 2:

А ви завзяті малюки, маму міцно обіймайте.

Й гру весело, ви всі розпочинайте.

Шоста естафета «А я мамочку люблю, її міцно обійму».

Ведуча 1: З дня у день діти перебувають у садочку, а мами на роботі. Тож зараз ми з вами і поглянемо, як саме мами за цілий день скучили за своїми дітьми. Ця естафета проходить в парах. Кожна дитина повертається обличчям до своєї мами, обіймає її за пояс, ногами стає на ножки мами і кожна пара починає чимшвидше рухатися вперед до орієнтира, як одне ціле. Назад до команди повертається пара бігом взявшись за руки і стає в шеренгу. Тільки потім починає рухатися наступна пара учасників.

(Проведення естафети).

Нолик:

Класно мами в гру цю грали.

Діток своїх обіймали.

Але ж це не все, звичайно.

Маю ігор ще багато.

(Запитує у Ведучої)

Мами грали?

Ведуча 1: Грали!(махає головою і говорить здивовано)

Нолик: Тата грали?

Ведуча 2: Грали!

А ось сім’ями неграли?

Ведучі: (махають головою «Ні») Ні, неграли!

Нолик:

 Тож до себе в цю хвилину прошу я сім’ю   ______________________________,

І родину ___________________________

Ще рідню __________________________.

Сьома естафета «Переправа».

У нас є три команди. Кожна пара батьків стає до визначеної команди. Уявимо що ось ця відстань (показує) – це велика річка через яку потрібно перенести дітей. Вам потрібно скласти руки стільчиком і перенести кожну дитину по черзі на той берег річки. Яка команда швидше переправиться на той берег та і виграла.

(Проводиться естафета).

Ведуча 1:

Ой, які ж ви молодці.

Всі пограли від душі.

Ви так швидко метушились.

Немов бджілки потрудились.

Щоб для своїх рідних й милих,

Чорнобрових і красивих

Перемоги всі здобути

В грі спортивній першим бути.

Ведуча 2:

Тож журі шановне наше

Швидше бали порахуйте.

І хто перший прозвітуйте.

А поки журі спілкується,

Танець від старших груп танцюється.

Танець зі стрічками від дівчаток старших груп.

Ведуча 1:

З дітками й батьками грали,

А вікторину ми ще не відгадали.

(звертається до Сімки і розводить руки).

Нолик:

Ой, і звісно нам же Дідус

Передав листа для вас.

І сказав, щоб перевірили

Ми усіх – усіх знання.

(Витягує листа з кармана. І задає питання для батьків і дітей).

Запитання для дітей буде задавати я, Нолик, а запитання для дорослих буду ставити ведучі. Тож розпочнемо.

(Питання задають почерзі.

Ведуча:

  1. Який м’яч найважчий і найлегший одночасно? (тенісний)
  2. Скілки гравців у футбольній команді? (11)
  3. Скільки білих фігурок у шахах? (16)
  4. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Один раз в 4 роки)
  5. Який м’яч найважчий: футбольний, баскетбольний, набивний, волейбольний? (Набивний).

 

Нолик:

  1. Який м’яч чорно – білого кольору? (футбольний)
  2. Під час якої гри вболівальники кричать «Оле – оле – оле»? (Футбол)
  3. Під час якої гри вболівальники кричать «Шайбу - шайбу»? (Хокей)
  4. В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс)
  5. Хто такий Віталій Кличко? (Боксер)

Ведуча 2:

До кінця іде вже свято.

Слово суддям треба дати!

Тож всі сядемо тихенько

І послухаєм гарненко.

 

Ведуча 1:

Для нагородження слово надається ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(Вручення грамот, призів).

Нолик:

Молодці, малята милі.

Закінчилися змагання.

Ви всі спритні і кмітливі.

Дякую за привітання.

Я дуже радий. Що завітав до вашого дитячого садочка. Знайшов хороших учнів для нашої школи. Тож команду «___________________» 1 вересня на заняття до нашої школи Фіксиків. До побачення малята, до нових зустрічей!

(Під музичний супровід Фіксик виходить із спортивного майданчика).

Ведуча 2:

Ось і закінчилось свято,

Час прощатися і нам.

Ведуча 1:

Побажаю всим присутнім

Щастя, радості всім вам.

На цьому наше свято закінчено.

Ведучі 2:

Дякую за увагу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
8 жовтня 2019
Переглядів
2261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку