Сценарій спортивного родинного свята
«Спорт – здоров’я, спорт – це сила, що дають всім дітям крила!»
(Під урочисту музику на середину зали виходять ведуча, хлопчик і дівчинка)
Інвентар: USBколонка, емблеми команд, м’ячі 15 шт., султанчики 12 пар, палички з стрічками, вірьовочки 60 см для 30 учасників, коровай, солодкі призи, подяки батькам, дітям і вболівальникам.
Естафета «Біг змійкою»:
Естафета «Піраміда»:
Естафета « Перенеси мішечок»:
Естафета «Курчата»:
Естафета «Закинь у кільце»:
Естафета « А я мамочку люблю, її міцно обійму»:
Естафета « Переправа»:
Хід свята:
Ведуча 1:
Добрий день, шановні гості,
Радо «Яблунька» вітає
Всіх присутніх в нас сьогодні
І здоров’я вам бажає.
Ведуча 2:
У садочку нині свято .
Не просте, а чарівне.
Свято спорту в дошкільняток
Свято радість нам несе.
Ведуча 1:
На спортивний наш майданчик
Ми запрошуємо вас
Свято спорту і здоров’я
Розпочати уже час!
(Внесення прапору України під музичний супровід «Козацький марш»).
Діти:
І ми всі співаємо,
До грудей, де б’ється серце.
Ручки прикладаємо.
Й поле золотаве.
Він є символом моєї
Рідної держави.
Лунає гімн України.
Круглим, пишним короваєм.
З рушником берем таріль,
Коровай кладем і сіль.
І. вклонившись, щиро просим:
«Любий гостю, наш, приймай
Хліб гостинний – коровай!».
Вручення короваю.Ставлять на столик.
Ведуча 2 : Сьогодні ми з вами зібралися на спортивному святі, щоб позмагатися, та перевірити які ж ви кмітливі та витривалі. Змагатимуться три спритні команди старших груп: «Козаки», «Олімпійці» і «Гладіатори», а допомагати їм будуть їхні тата та мами. Саме ці назви беруть своє коріння ще з сивої давнини, але значення мають майже одне і теж, всі вони є сильними і спритними людьми у різних країнах. Козак – це вільний воїн назва якого походить ще з XVстоліття. Олімпійці – це спортсмени, які беруть участь змаганнях з різних видів спорту на олімпійських іграх. А гладіатор – в перекладі з грецької боєць на арені цирку у Стародавньому римі. Ось ви і дізналися про значення назви своїх команд. Оцінювати ваші уміння буде почесне журі у складі:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Кожна проведена естафета буде оцінюватися по 5 бальній системі.
Годі вже нам розмовляти
Вже прийшов час починати
Перш ніж будемо змагатись.
Вам потрібно привітатись.
Команда «Козаки» - команді «Олімпійців» та команді «Гладіатори»
Фізкультпривіт!
Діти команди «Олімпійці» та діти команди «Гладіатори»: Привіт!
Капітан команди «Козаки»: Наш девіз:
Всі учасники команди «Козаки»:
Україно, мати,
Ми твої всі діти,
Обіцяєм щиро
Рідний край любити!
Команда «Олімпійців» - команді «Орлята» та команді «Євродіти»
Фізкультпривіт!
Діти команди «Гладіатори» та діти команди «Козаки»: Привіт!
Капітан команди «Олімпійців»: Наш девіз:
Всі учаники команди «Олімпійців»:
“На Олімп зберемось разом,
У нас діти просто клас!
Всім навколо доведемо,
Що ми краще за всіх вас!”
Команда «Гладіатори» - команді «Олімпійців» та команді «Козачат»
Фізкультпривіт!
Діти команди «Олімпійців» та діти команди «Козачат»: Привіт!
Капітан команди «Гладіатори»: Наш девіз:
Всі учасники команди «Гладіатори»:
Гладіатори сміливі,
Гладіатори завзяті,
Ми найкращі в цьому світі.
І у спорті мастаки.
Ведуча 2:
Привіталися дружненько,
Станьте дітки всі рівненько.
І колонки підрівняйте
Й гру – розминку починайте.
Ця розминка не проста,
А музична – чарівна.
(Музичний керівник вмикає USB – колонку, а вона не вмикається.)
Ведуча 1:
Не працює, що робити.
Зараз швидко зремонтуєм.
І розминку всі разом.
Ми покажемо гуртом.
(Музичний керівник дістає ящик з інструментами. Виймає макет гвинтика. Вибігають Фіксики).
Нолик: Добрий день, діти! Ви мене впізнали?
Діти: Так!
Нолик: Що у вас трапилося?
Ведуча 2: У нас зламався магнітофон. Можливо, Нолику, ти нам допоможеш його відремонтувати?
Нолик: Магнітофон – це прилад для магнітного запису і відтворення звуку. Спочатку магнітофони були стаціонарними, котушковими, в яких магнітна плівка із звуком намотувалась на величезні бобіни. А з часом вони почали вдосконалюватись і зараз ми маємо магнітофони, які зчитують інформацію з дисків або флеш накопичувачів.
Не хвилюйтеся малята,
Зараз я вам допоможу.
Й магнітофон невпинно
Я в роботу запущу.
(Підходить до USB- колонки і ремонтує. Включається тиха музика.)
Ведуча 1: Дякую, тобі, Нолику, ти справжній чарівник.
Нолик:
Ви скажіть мені чому це?
Скільки гостей тут зібралось:
І дорослі й діти.
Мабуть, свято у цій залі!?
Як же не радіти.
Ведуча 2:
Так у нас спортивне свято.
Ми запрошуєм й тебе.
З нами в ігри дружньо грати.
Й веселитись й танцювати.
Нолик:
Тоді будем всі змагатись,
Й гарно в ігри з вами гратись.
Але перш за все нам всім
Треба добре розім’ятись.
Ведуча 2:
Нолику, у нас для тебе
Є розминка веселенька
Ось вірьовочки я маю
З ними розминку розпочинаю.
Розминка «Веселі шнурочки».
Ведуча 2:
За направляючим праворуч.
Гарячі вірьовочки. Розпродаж. Налітай. Кроком руш!
(Діти під музичний супровід крокують, ведуча роздає вірьовочки дітям).
Перша вправа: Ходьба задом на перед.
Друга вправа: Скакалочка – переступалочка.
Третя врава: Карлсон поспішає на варення.
Четверта вправа: Біг у зворотньому напрямку. Біжим і слухаєм свисток. Розмикання в колони по 4 чоловіки.
Вправи у колонках під пісню «Ми зібрались розім’яться».
Ми зібрались розім’яться,
Наші правила прості.
Рух придумай, постарайся,
Починаєш ти! (Показує рукою на певну дитину і так за кожною вправою).
Перша вправа. Вінні Пух подарив на день народження віслюку його хвостик, а він зрадів причепив його і тихесенько споглядав на нього то в одну, то в іншу сторону.(Повороти голови через плече вправоруч і ліворуч).
Друга вправа. Намалюй різнокольорове небо. (Ноги на ширині плечей. Руки з вірьовочкою над головою. Нахили тулуба праворуч і ліворуч).
Третя вправа. Подаруєм посмішки один одному, щоб усим було весело. Вірьовочка перетворюється на чарівну паличку. (Ноги на ширині плечей. Руки з вірьовочкою витягнуті вперед. Повороти один до одного.)
(Проспівали пісеньку, ведуча вибрала дитину, яка буде показувати вправи).
Зараз сіли всі рівненько,
І послухайте гарненько.
Загадку одну маленьку
З ложки позвисали
Гарні малі ніжки.
Що це?
Діти разом: Макарони.
Ведуча 2: Тож положили свої макарони на ніжки і кружляємо.
Четверта вправа: «Макарони»
(Вихідне положення: сіли на підлогу і положили вірьовочку на ніжки. Кружляємо кругом себе. Діти продовжують сидіти на підлозі і співають пісньку).
Ведуча 2: Сів Івасик Телесик у човен і починає пливти. (Вихідне положення: Сидячи на підлозі, руки перед собою. Махи руками праворуч і ліворуч).
П’ята вправа: «Івасик Телесик».
Шоста вправа: «Дихальна гімнастика».
Ось і розім’ялись діти. А зараз давайте всі разом передамо наш святковий настрій і нашим глядачам.
(Викладання смайлика з вірьовочок на підлозі).
Нолик: Я бачу, що ви спритні, і ми б хотіли вас запросити до школи фіксиків. Де заняття проводить професор Дідус. А для того, щоб навчатися в цій школі, вам потрібно довести, що ви винахідливі, швидкі і дружні. Але в нашій школі залишилось мало місць. А до школи підуть тільки ті дітки, які сьогодні переможуть.
Ведуча 1:
Тож часу ми всі негаймо,
І змагання розпочинаймо.
Перша естафета «Біг змійкою».
Нолик: У першій нашій естафеті нам потрібно оббігти кубики, взяти кеглю і по прямій добігти назад, вкинути кеглю у кошик. Передати естафету наступному гравцеві.
(Проводиться естафета).
Друга естафета «Піраміда»
Ведуча 2 : Ось вже й друга естафета. Кожен з вам повинен добігти до столу взяти в корзинці правильне кільце і надіти його на штатив піраміди. Назад повертаємося бігом. Інша дитина починає бігти, якщо попередній учасник став уряд команди. виграє та команда, яка першою склала піраміду.
Ведуча 1:
Бачиш Нолику,
Дітки спритні дуже в нас
Тож покажемо ми гостям
Наші вміння іще раз.
Третя естафета «Перенеси мішечок».
Ведуча 2: В кожного із вас в руках мішечок. Ви повинні покласти мішечок на голову, пройти разом з ним до орієнтира і влучити у корзину. Назад повернутися бігом. Інша дитина не починає бігти поки попередня не стане на своє місце.
(Проводиться естафета)
Нолик:
В естафети з вами грали.
А слово суддям ще й не давали.
Ведуча 1:
Зараз судді підрахують,
Бали гарні й чарівні,
А команди відпочинуть
В колі друзів і сім’ї.
Тож ви д1уже не сумуйте.
Своїм друзям аплодуйте.
Флешмоб «Кукарача» виконують дівчатка старших груп.
Ведуча 2:
Відпочили вже малята,
Час прийшов вже далі грати.
Але бали всі разом
Ми послухаємо гуртом.
(Журі оголошує проміжний підсумок).
Четверта естафета «Курчата»
Нолик:
Маю ігор ще багато,
Але найбільше полюбляю гру «Курчата».
Ось перед вами розсипалося зерно, його потрібно позбирати. Кожен учасник підбігає бере одну зернинку повертається до команди і вкидає її у відерце. Чия команда визбирає все зерно та і виграла.
(Проводиться естафета)
Ведуча 1:
Гарно дітки ви всі грали,
А тат і мам ми ще й не гукали.
Нолик: (слова супроводжуються рухами)
Ой, так у мене ж є ще гра
Де потрібно татуся.
(Прикладає руку до чола і дивиться на глядачів)
Зараз подивлюсь гарненько
Й виберу я тат спритненьких.
(Вибирає трьох тат із зали).
П’ята естафета «Закинь у кільце»
Нолик: Для наступного змагання нам потрібно три тата. Гравці команд по черзі біжать до м’ячів(тенісних), беруть по одній і кидають. А завдання кожного тата сачком впіймати м’яч і положить до кошика. У кого м’ячів у кошику буде більше та команда і виграє.
(Проведення естафети. Нолик і Сімка кошики з м’ячами несуть на підрахунок до суддів).
Ведуча 2:
Закінчилась естафета.
Треба трішки відпочить.
Тож запросимо ми діток.
Щоб усіх розвеселить.
(На середину майданчика виходять 3 хлопчики –футболісти).
Хлопчики середньої групи:
Прийшли ми всі підтримать вас
І станцювати вам невпинно
Танок футбольний у цей час.
Грать в футбол ми мастаки.
Тільки візьмемо ми м’яч
Він біжить по полю враз.
Забиваєм голи ним.
Чорно - білий колір має.
І по полю він стрибає.
І дорослі, й малі діти.
Тож скоріше неси м’яч
Ми покажем майстер – клас.
Танець дітей середньої групи з м’ячами під музичний супровід пісні «Футбол» гурту «Мальдіви».
Нолик:
Ой, як гарно станцювали.
А зараз я хочу, щоб з нами пограли ваші мами.
Ведуча 1:
Тож мами швидше всі вставайте,
І до своїх діток підбігайте.
Ведуча 2:
А ви завзяті малюки, маму міцно обіймайте.
Й гру весело, ви всі розпочинайте.
Шоста естафета «А я мамочку люблю, її міцно обійму».
Ведуча 1: З дня у день діти перебувають у садочку, а мами на роботі. Тож зараз ми з вами і поглянемо, як саме мами за цілий день скучили за своїми дітьми. Ця естафета проходить в парах. Кожна дитина повертається обличчям до своєї мами, обіймає її за пояс, ногами стає на ножки мами і кожна пара починає чимшвидше рухатися вперед до орієнтира, як одне ціле. Назад до команди повертається пара бігом взявшись за руки і стає в шеренгу. Тільки потім починає рухатися наступна пара учасників.
(Проведення естафети).
Нолик:
Класно мами в гру цю грали.
Діток своїх обіймали.
Але ж це не все, звичайно.
Маю ігор ще багато.
(Запитує у Ведучої)
Мами грали?
Ведуча 1: Грали!(махає головою і говорить здивовано)
Нолик: Тата грали?
Ведуча 2: Грали!
А ось сім’ями неграли?
Ведучі: (махають головою «Ні») Ні, неграли!
Нолик:
Тож до себе в цю хвилину прошу я сім’ю ______________________________,
І родину ___________________________
Ще рідню __________________________.
Сьома естафета «Переправа».
У нас є три команди. Кожна пара батьків стає до визначеної команди. Уявимо що ось ця відстань (показує) – це велика річка через яку потрібно перенести дітей. Вам потрібно скласти руки стільчиком і перенести кожну дитину по черзі на той берег річки. Яка команда швидше переправиться на той берег та і виграла.
(Проводиться естафета).
Ведуча 1:
Ой, які ж ви молодці.
Всі пограли від душі.
Ви так швидко метушились.
Немов бджілки потрудились.
Щоб для своїх рідних й милих,
Чорнобрових і красивих
Перемоги всі здобути
В грі спортивній першим бути.
Ведуча 2:
Тож журі шановне наше
Швидше бали порахуйте.
І хто перший прозвітуйте.
А поки журі спілкується,
Танець від старших груп танцюється.
Танець зі стрічками від дівчаток старших груп.
Ведуча 1:
З дітками й батьками грали,
А вікторину ми ще не відгадали.
(звертається до Сімки і розводить руки).
Нолик:
Ой, і звісно нам же Дідус
Передав листа для вас.
І сказав, щоб перевірили
Ми усіх – усіх знання.
(Витягує листа з кармана. І задає питання для батьків і дітей).
Запитання для дітей буде задавати я, Нолик, а запитання для дорослих буду ставити ведучі. Тож розпочнемо.
(Питання задають почерзі.
Ведуча:
Нолик:
Ведуча 2:
До кінця іде вже свято.
Слово суддям треба дати!
Тож всі сядемо тихенько
І послухаєм гарненко.
Ведуча 1:
Для нагородження слово надається ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(Вручення грамот, призів).
Нолик:
Молодці, малята милі.
Закінчилися змагання.
Ви всі спритні і кмітливі.
Дякую за привітання.
Я дуже радий. Що завітав до вашого дитячого садочка. Знайшов хороших учнів для нашої школи. Тож команду «___________________» 1 вересня на заняття до нашої школи Фіксиків. До побачення малята, до нових зустрічей!
(Під музичний супровід Фіксик виходить із спортивного майданчика).
Ведуча 2:
Ось і закінчилось свято,
Час прощатися і нам.
Ведуча 1:
Побажаю всим присутнім
Щастя, радості всім вам.
На цьому наше свято закінчено.
Ведучі 2:
Дякую за увагу