Квест до дня Знань "Ми маленькі українці"

Про матеріал
Мета: викликати у дітей позитивні емоції від несподіваних сюрпризів, закріплювати знання про національні символи України, вчити розрізняти небезпечні предмети та не брати їх до рук; вчити добирати слова прикметники, які характеризують Україну за допомогою асоціацій; продовжувати вчити виконувати рухи за прикладом; вдосконалювати знання про правила поводження при повітряній тривозі; виховувати обачність, бережливе відношення до власного здоров’я, почуття національно гідності, любов до рідної країни; розвивати кмітливість, зв’язне мовлення, бажання висловлювати свої враження, уважність.
Перегляд файлу

Квест для середньої групи до дня Знань

«Ми маленькі українці»

Мета: викликати у дітей позитивні емоції від несподіваних сюрпризів, закріплювати знання про національні символи України, вчити розрізняти небезпечні предмети та не брати їх до рук; вчити добирати слова прикметники, які характеризують Україну за допомогою асоціацій; продовжувати вчити виконувати рухи за прикладом; вдосконалювати знання про правила поводження при повітряній тривозі; виховувати обачність, бережливе відношення до власного здоров’я, почуття національно гідності, любов до рідної країни; розвивати кмітливість, зв’язне мовлення, бажання висловлювати свої враження, уважність.

Матеріал: дидактична гра «Україна яка?» автор Круглова Олена, інтерактивна гра «Патрон допомагає дітям», проектор, інтерактивна дошка, ноутбук, гіпсові фігурки «З Україною в серці», руханка «Українка», пам’ятка «Дії під час повітряної тривоги для дітей», іграшка Мурашка, вітальний тортик, паспорт здобувача знань, пісня «Ой у лузі червона калина», повітряні кульки жовтого та блакитного кольорів, візитівка «Побажання миру».

Хід квесту:

Вихователь: Привіт, мої любі малята. Як ви всі гарно виглядаєте. Скажіть мені чому ви так вбрані?

Так. В нас сьогодні свято. Свято це незвичайне, бо закінчилося літо, ми з вами повернулися до своєї групи. Чи задоволені ви, що повернулися до своєї групи?

Свято, яке ми відзначаємо – це свято знань. Цей день символізує про початок навчального року, про те що пора здобувати нові знання,  що кожен день ми будемо дізнаватися щось новеньке, чого не знали раніше.

Ой, ви чуєте, що це за звуки.

(з’являється Мурашка)

Мурашка: Привіт малята. Я випадково почув,що ви будите відзначати якесь свято Знань. Чи можна мені з вами, бо я не знаю, що це за таке чудернацьке свято?

(діти висловлюють свої бажання)

Вихователь: Звичайно Мурашка, тобі можна до нас приєднатися. Може ти дізнаєшся щось новеньке, чого раніше не знав.

Вихователь: Чи знаєте ви, що буває в кінці кожного свята? (діти висловлюють свої припущення)

Щоб дізнатися, що чекає нас в кінці святкування, нам потрібно гарно відсвяткувати та виконати деякі завдання. Якщо ми виконаємо правильно завдання, то отримаємо частинку пазлу. Коли  зберемо всі частинки, то дізнаємось, що саме нас чекає і можливо де воно заховане.

Ну що готові до святкування такого незвичайного Дня Знань?

1 етап

Вихователь: Мурашка, а де ти живеш?

Мурашка: Я живу зі своїми братиками та сестричками в мурашнику.

Вихователь:

     Як називається країна, в якій ми живемо?

     Які кольори має наш прапор?

     Що символізуюсь ці кольори?

     Що це зображено?

     Що це таке гімн, прапор чи герб?

     Якщо ми живемо в Україні то ми з вами хто за національністю?

     Як називається наше місто?

     Ви любите свою країну Україну?

     Як ви її любите?

     Хто хоче показати як любить Україну?

Молодці. За свої правильні відповіді ви отримуєте першу частинку пазлу. Ми вже можемо здогадатися, де знаходиться наш сюрприз?

Ще хочу вам подарувати маленьку Україну, яка буде нагадувати про те, що Україна в кожному нашому серці.

2 етап

Вихователь: Ви всі знаєте, що наша країна переживає важкі часи. В нашій неньці Україні йде війна. На цій війні від ворогів, які хочуть забрати нашу землю, нас захищаються славні хлопці ЗСУ. Вони боронять кордони, а ми з вами повинні пам’ятати, що наша безпека залежить не лише від військових, а і від нас самих.

(на екрані з’являється пес Патрон)

Вихователь: Мурашка, діти ви знаєте хто це?

Що робить Патрон?

Пес Патрон допомагає розміновувати звільнені від ворога території. Він хоче перевірити чи знаєте ви які речі можна брати до рук, а які ніякому разі чіпати не можна.

Ну що пограємо з Патроном?

Інтерактивна гра «Патрон допомагає дітям»

 Вихователь: Патрон дуже задоволений, що ви такі уважні і знаєте, які предмети не можна чіпати, якщо ви їх раптом побачили. Він дає нам наступну частинку пазлу.

3 етап

Вихователь: Як і на будь-якому свято, так і на нашому є танці. Чи хочете ви потанцювати? Мурашка потанцюєш з нами?

Мурашка: Із задоволенням.

Руханка «Українка»

Вихователь: Як гарно потанцювали. Мурашка тобі сподобалося, а вам дітки? А ось іще одна частинка пазла. Давайте спробуємо скласти,  і дізнатися чи всі частинки ми зібрали.

(діти складають пазл, однієї частини не вистачає)

4 етап

Вихователь: Нам залишилося отримати одну частину. Її ми отримаємо, якщо ми зможемо розповісти про нашу Україну.

Дидактична гра «Україна яка?»

Вихователь: Молодці. Ви гарно змогли розповісти про нашу славну Україну лише декількома  словами.

Послухайте звук і скажіть, що він означає.

(звучить сигнал «повітряна тривога»)

Вихователь: Що потрібно робити, коли чуєш цей звук?

Я хочу вам нагадати деякі правила, а з деякими ознайомити, яких необхідно дотримуватися під час повітряної тривого.

     Швидко одягнутися.

     Не кричати, а спокійно слухати дорослого.

     Пройти до найближчого укриття.

     Не користуватися ліфтом.

     Не підходити до вікон.

     Правило двох стін.

     Якщо поблизу немає укриття, а є лісосмуга, тобто густо насадженні  дерева, прямуй туди.

Вихователь: Мурашка, а ти запам’ятав ці правила? Щоб ви не забували правила, і завжди їх пам’ятали, я хочу подарувати вам пам’ятку, яку ви разом з батьками зможете переглядати та згадувати основні правила, яких необхідно дотримуватися під час повітряної тривоги.

Ось ми і отримали останню частинку пазлу. Тож давайте дізнаємося, де наш сюрприз.

(діти складають пазл, йдуть до місця, де знаходиться сюрприз)

Вихователь: Ой, яка краса. Цим вітальним тортиком я хочу вас привітати з тим, що ви вже підросли, ви перейшли до середньої групи, в якій будите дізнаватися щось цікаве, щось новеньке чого раніше не знали. І з такої нагоди я вручу кожному з вас паспорт здобувача знань. Цей документ буде засвідчувати, що ви готові до сприймання нової інформації.

(вихователь вручає паспорт кожній дитині, дитина обирає шматок торта-сюрприза.)

Вихователь: Мурашка тобі сподобалося святкувати День знань?

Мурашка: Так звичайно. Я такого ще не бачив. Я просто в захваті.

Вихователь: Розкажи своїм братикам та сестричкам все що дізнався. Влаштуй з ними своє свято. До побачення, Мурашко.

(діти прощаються з Мурашкою)

Вихователь: Нам теж вже час повертатися до своєї групи. Але перед тим, як ми підемо до групи, випустимо кульки з побажанням найскорішої перемоги, щоб наша люба Україна процвітала, а ми жили з вами в спокої та мирі.

(діти випускають жовто-сині кульки та повертаються до групової кімнати, де діляться своїми враженнями про свято один з одним та вихователем).

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Horkavenko Tanyshka
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку