Квест «Хай в серці живе Україна»

Про матеріал
Квест «Хай в серці живе Україна» Мета: виховувати патріотичні почуття у дітей до своєї країни, символів та історії України; підтримувати і дотримуватися культури нашого народу; розвивати вміння уважно слухати музику, співати та виразно читати вірші, сприяти розвитку у дітей акторських здібностей. Завдання: - усвідомити свою унікальність і приналежність до України як громадянина та патріота; - розвивати вміння мислити, цікавитись культурою і традиціями свого народу; - утвердити українську мову, яка й визначає обличчя нашого народу в світі; - виховувати в дітей почуття поваги до особистості іншої людини, її праці.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квест 

«Хай у серці живе Україна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

2018 р.

Квест «Хай в серці живе Україна»

Мета: виховувати патріотичні почуття у дітей до своєї країни, символів та історії України; підтримувати і дотримуватися культури нашого народу; розвивати вміння уважно слухати музику, співати та виразно читати вірші, сприяти розвитку у дітей акторських здібностей.

Завдання:

-        усвідомити свою унікальність і приналежність до України як громадянина та патріота;

-        розвивати вміння мислити, цікавитись культурою і традиціями свого народу;

-        утвердити українську мову, яка й визначає обличчя нашого народу в світі;

-        виховувати в дітей почуття поваги до особистості іншої людини, її праці.

 

                                                       Хід роботи

Умови квесту: командам дається конверт із завданням,  таблицею оцінювання  (ДОДАТОК А) та частинками пазла, за допомогою якого необхідно скласти символ України. Після кожного виконаного завдання команда отримує наступний конверт із завдання та наступну частинку пазла (ДОДАТОК В). Для нагородження можна використати різноманітні номінації, щоб відзначити кожну команду за прикладені зусилля.

Педагог: 24 серпня 1991 року Верховна Рада України урочисто прийняла Акт проголошення України незалежною, самостійною, демократичною державою. З того часу весь український народ відзначає державне свято – День Незалежності [1]. Найцінніше, що є у кожного українця, це його Батьківщина та історія народу. «Хто не знає свого минулого, той не вартий майбутнього», — цей вислів Максима Рильського нині актуальний, як ніколи [2]. Сьогодні наші учасники продемонструють, наскільки добре вони знають історію своєї Батьківщини.

Завдання 1. Дати відповідь на питання[3].

1.       Яку назву мала козацька держава, створена за дніпровськими порогами? 

2.       Який із найдревніших знаків є малим гербом України? ___________________

3.       Як називається Основний Закон України?_______________________________

4.       Що означає слово «козак»? __________________________________________

5.       Хто автор слів гімну України?________________________________________

6.       Як називалась перша слов’янська держава?_____________________________

7.       Як звали сестру Кия, Щека, Хорива?__________________________________

8.       Які кольори державного прапора України?______________________________

9.       Як називається найпоширеніша молитва за Україну?_____________________

10.   Назвіть велике зібрання творів Т. Шевченка.__________________________

11 Назвіть композитора, який поклав вірш Чубинського «Ще не вмерла

України…» на музику________________________________________________

12. Яка назва гімну України.____________________________________________

Оцінює вчитель правознавства: _______________________

Педагог: Україна – це наша земля, рідний край, наша країна з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею і мудрими, талановитими людьми. Зараз ми почуємо наскільки є співучими і талановитими наші діти, як нащадки справжніх українців. 

Завдання 2. Заспівайте українську народну пісню (на вибір)

Оцінює вчитель музики: _______________________________________________ Педагог: Український народ завжди славився своєю мудрістю, допитливістю, винахідливістю та вмінні розв’язувати складні  завдання. Коли мислимо, ми цікавимося світом, його культурою та працею, читаємо і творимо, відповідаючи на дух та потреби часу. Наступне завдання покаже наскільки кмітливі наші учасники квесту.

Завдання 3. Розв’яжіть головоломку [4]. У запропонованій таблиці зашифровані слова. Прочитайте їх. Переможе команда, що прочитає якомога більше слів.

Щ

Д

К

О

З

А

К

Ь

Ї

А

И

К

А

Л

Ц

Щ

К

Ь

О

М

А

К

 О

 З

А

Ц 

Т

В

О

Р

К

Ц

О

Б

П

Ш

Е

Н

И

Ц

Я

 Д

З

Б

Р

Щ

П

К

Г

Ц

З

Д

Б

М

И

М

Р

К

А

Л

И

Н

А

Б

Н

Ї

Р

Е

Н

Е

З

А

Л

Е

Ж

Н

І

С

Т

Ь

П

Г

И

Р

Є

Т

П

И

С

А

Н

К

А

Е

Р

Ж

Е

М

Н

Ж

Т

Р

И

Т

Р

Е

М

Б

І

Т

А

Б

К

О

Д

А

Р

Г

Н

Р

У

А

К

Р

А

Ц

О

К

Т

С

И

В

И

Ш

Ь

И

Ш

Щ

Б

У

Л

А

В

А

О

К

Л

А

З

К

Х

З

Н

Ї

Л

И

Н

Д

И

Г

Р

В

Щ

И

У

В

И

Ш

И

В

А

Н

К

А

З

З

А

А

К

К

Б

Е

И

Л

К

О

Б

З

А

Р

М

Р

Л

З

Б

А

Ь

Ї

Е

Д

Е

Р

А

Є

Б

Р

Ц

И

Ь

Р

К

Т

К

А

Ц

Т

В

О

Б

Г

М

Н

А

Ж

 

Зашифровані слова: козак, козацтво, пшениця, держава, калина, незалежність, писанка, трембіта, рушник, булава, тризуб, вишиванка, кобзар, ткацтво. Оцінює вчитель історії: ________________________________________________  Педагог: Скажемо тільки «Україна» — і перед очима постають  широкополі лани, блакитні річки і пишність зелених лісів. Всю безмежну красу і багатство нашої Батьківщини важко описати словами, тому наші конкурсанти намалюють її таку, якою бачать.

Завдання 4. Намалювати малюнок на тему: «Україна нашими очима»

Оцінює вчитель образотворчого мистецтва:_______________________________ Педагог: Віщі слова великого Тараса – письменника, бунтаря, філософа, основоположника української літературної мови:

                    Наша дума, наша пісня

                    Не вмре, не загине… От де, люди, наша слава,                     Слава України [5]!

Стільки  чудових віршів, поезій і творів в яких описується багатство, традиції і дух українського народу. З яким віршем у вас асоціюється Україна?

Завдання 5. Розкажіть вірш про Україну (на вибір учня)

Оцінює вчитель української мови та літератури:___________________________ Педагог:  Державна символіка України формувалася не одне сторіччя. В її основі лежать традиції, культура та історія нашої держави. Що ж належить до державної символіки України? Які ще символи у вас асоціюються із Україною?

На ці питання нам дадуть відповідь наші учасники квесту.

Завдання 6. Розкажіть про символи України

Оцінює заступник директора з навчально-виховної роботи:__________________

Педагог:  Давайте примножувати багатство нашої України, доки світить сонце над землею, щоб наливалось добром кожне серце. І буде гордість за нашу

Україну, й заживемо ми щасливо і довго.

Нагороджування переможців__________________________________________

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1.       Коновалова М.В. Тематичні класні години. 5-11 класи. Національнопатріотичне виховання. – Х.: Вид. група «Основа», 2012. – 174 с. 

2.       «Мудрості від Максима Рильського (вислови, поради, роздуми, настанови, звернення, міркування)» упорядник М.Г. Рильський, видавництво «Успіх і кар’єра», 2018 р. 

3.       Сценарії. Державні свята та пам’ятні дати/ упоряд. : Л. Черкаська, Л.

Шелестові, Н. Чиренко, Н. Чернякові. – К.: Шк.. світ 2012. –128 с.

4.       https://domashki3a.blogspot.com/2018/08/blog-post_24.html

5.       Шевченко Т.Г.  Кобзар /Вступ. ст. О.Гончара.-К.; Дніпро, 1983.- 647 с.

ДОДАТОК А Таблиця оцінювання

 

 

 

Оцінювання 

 

 

Завдання 1

Завдання 2

Завдання 3

Завдання 4

Завдання 5

Завдання 6

Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

Підпис учителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК В

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
11 березня 2019
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку