Квест-гра
Для початкових класів
«Мандрівка у Disneyland»
Місце: подвір’я школи або міський парк.
Обладнання: малюнки, назви станцій, 2 руля, фліп-чарт, маркер, конверти, апаратура, ноутбук, столи, перешкоди для гонок.
Початок перед грою. Промова організатора та директора.
Ми звами пограємо в квест-гру. Всі завдання будуть пов’язані із сучасними мультфільмами. Буде 7 станцій. Одна станція спільна для паралельних класів. Кожен клас, кожна команда отримає свій маршрутний лист на якому будуть відмітки про виконання завдань на тій чи іншій станції. Ми сподіваємось, що кожному з вас квест-гра сподобається і 6 квітня Всесвітній день мультфільмів ми будемо відзначати кожен рік. Бажаю всім успіхів у квест-грі. Та передаю слово директору школи ________________________.
Станції та завдання
Крокодил
Один гравців команди витягує малюнок з якогось мультфільму. Його завдання показати за допомогою жестів та міміки цей мультфільм або героя, команда повинна цей мультфільм або героя відгадати.
Король Лев(2019р), Монстри на канікулах, Грінч, Льодовиковий період, Щенячий патруль, Пінгвіни Мадагаскар.
Хто швидше?
Ребус (для 3-4 класів)
Автомобільні перегони
Клас шикується один за одним у колону. Перший , хто стоїть у колоні, отримує руль. Завдання: оббігти навколо перешкоди з рулем у руках та передати естафету іншому учаснику. Команда отримує плюс якщо чвітко виконала завдання.
Здогадатися за малюнками завдання (для 1-2 класів)
Автомобільні перегони
Співай
Потрібно заспівати пісню на вибір з мультфільму.
Танцюй
Потрібно потанцювати під пісні:
Художня
Клас шикується один за одним. Вони обирають малюнок героя, якого будуть малювати. Перший , хто стоїть у колоні, отримує маркер. Завдання: по черзі потрібно добігти до фліп-чарту, малювати по одній частині героя(Наприклад: обличчя, очі, нос, вуха, штани і так далі) та передати естафету іншому учаснику. Команда отримує плюс, якщо чітко виконувала умову та намалювала заданого малюнку.
Наприклад : Герої Щенячого патруля
Райдер, Скай
Герої Крижане серце
Герої Секрети домашніх тварин
Герої Пінгвіни Мадагаскар
Мотиваційна
Обрати один з конвертів та скласти пазл. Назвати героя та мультфільм.
Граф Дракула Ельза Грінч
(Монстри на канікулах) (Крижане серце) (Грінч)
Маршал Рядовий Дієго
(Щенячий патруль) (Пінгвіни Мадагаскар) (Льодовиковий період)
Інтелектуальна
Витягнути білет і відповісти на питання
6 цуценят. Скай, Маршал, Гонщик, Зума, Рокі, Кріпиш.
Потому що, він був не такий як інші і коли він був маленький над ним знущалися. Після цього він оселився на високій горі і пакостив людям. І його сердечко стало маленьким і сховалось десь далеко.
Врятували маленьку дитинку і віднесли її до батька.
Що люди дізнаються про монстрів і знищать їх.
Логічна
Потрібно з’єднати стрілками героя мультфільму та героя.
Маршрутний лист для
1-А класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Співай |
|
|
2 |
Танцюй |
|
|
3 |
Хто швидше? |
|
|
4 |
Інтелектуальна |
|
|
5 |
Крокодил |
|
|
6 |
Художня |
|
|
7 |
Мотиваційна |
|
|
8 |
Логічна |
|
|
Маршрутний лист для
1-Б класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Логічна |
|
|
2 |
Співай |
|
|
3 |
Танцюй |
|
|
4 |
Хто швидше? |
|
|
5 |
Інтелектуальна |
|
|
6 |
Крокодил |
|
|
7 |
Художня |
|
|
8 |
Мотиваційна |
|
|
Маршрутний лист для
2-А класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Мотиваційна |
|
|
2 |
Логічна |
|
|
3 |
Співай |
|
|
4 |
Танцюй |
|
|
5 |
Хто швидше? |
|
|
6 |
Інтелектуальна |
|
|
7 |
Крокодил |
|
|
8 |
Художня |
|
|
Маршрутний лист для
2-Б класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Художня |
|
|
2 |
Мотиваційна |
|
|
3 |
Логічна |
|
|
4 |
Співай |
|
|
5 |
Танцюй |
|
|
6 |
Хто швидше? |
|
|
7 |
Інтелектуальна |
|
|
8 |
Крокодил |
|
|
Маршрутний лист для
3-А класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Крокодил |
|
|
2 |
Художня |
|
|
3 |
Мотиваційна |
|
|
4 |
Логічна |
|
|
5 |
Співай |
|
|
6 |
Танцюй |
|
|
7 |
Хто швидше? |
|
|
8 |
Інтелектуальна |
|
|
Маршрутний лист для
3-Б класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Інтелектуальна |
|
|
2 |
Крокодил |
|
|
3 |
Художня |
|
|
4 |
Мотиваційна |
|
|
5 |
Логічна |
|
|
6 |
Співай |
|
|
7 |
Танцюй |
|
|
8 |
Хто швидше? |
|
|
Маршрутний лист для
4-А класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Хто швидше? |
|
|
2 |
Інтелектуальна |
|
|
3 |
Крокодил |
|
|
4 |
Художня |
|
|
5 |
Мотиваційна |
|
|
6 |
Логічна |
|
|
7 |
Співай |
|
|
8 |
Танцюй |
|
|
Маршрутний лист для
4-Б класу
|
Назва станції |
Оцінка |
Примітка |
1 |
Танцюй |
|
|
2 |
Хто швидше? |
|
|
3 |
Інтелектуальна |
|
|
4 |
Крокодил |
|
|
5 |
Художня |
|
|
6 |
Мотиваційна |
|
|
7 |
Логічна |
|
|
8 |
Співай |
|
|