Самопідготовка Тема. Гра-подорож «Калейдоскоп професій»

Про матеріал
Мета: закріплення й повторення вивченого на уроках матеріалу, розвиток інтересу до навчання, розвиток школярами навичок самостійної роботи, формуванні в учнів позитивного ставлення до знань, сприяння формуванню у школярів навичок планування навчальної діяльності, розподілу та використанню своїх можливостей.
Перегляд файлу

САМОПІДГОТОВКА (слайд 1.)

Мета: (слайд 2) закріплення й повторення вивченого на уроках матеріалу, розвиток інтересу до навчання, розвиток школярами навичок самостійної роботи, формуванні в учнів позитивного ставлення до знань, сприяння формуванню у школярів навичок планування навчальної діяльності, розподілу та використанню своїх можливостей.

 

Обладнання: мультимедійна презентація, ноутбук, проектор, мультимедійна дошка.

Хід самопідготовки

І. Організаційний момент

  • контроль санітарно-гігієнічні умови для виконання домашніх завдань;
  • аналіз дня, звіт чергового
  • учні готують необхідне навчальне приладдя; організація робочих місць
  • вступний інструктаж (під час виконання д/з, якщо виникають питання, підніміть руку)
  • раціональний розподіл робочого часу: математика 25 хв., укр. Мова – 20 хв.

 

Вихователь: Добрий день, діти. Сьогодні до нас на самопідготовку завітали гості, привітайтеся з ними. (Діти вітаються.)

Давайте розпочнемо нашу самопідготовку під таким гаслом:

Гасло самопідготовки: (слайд 3.)

 Схилились голівки до праці мерщій.

Ти всі перешкоди здолати зумій.

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

щоб кожна хвилина не втратилась марно!

 

Тема. Гра-подорож «Калейдоскоп професій» ( 20 хв.)

 

Мета. Розширити і закріпити знання про різні типи професій, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати відчуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів.

 

Вихователь:

Сідайте, діти, на місця

Зустрілися ми знову!

Про славний світ …

Поведемо розмову.

   А про що саме піде наша з вами розмова Ви дізнаєтеся, попрацювавши із кросвордом. Отже, запрошую всіх вас до міста Кросвордів.

(слайд 4.) Подорож містом кросвордів. Конкурс «Розумники і розумниці»

Відгадайте, про кого йде мова: (слайд 5.)

1.Хто пише розповіді про звірят, оповідання для дорослих і малят?

(Письменник.)

2.Хто працює в перукарні і зачіски робить гарні? (Перукар.)

3.Хто пише картини — портрети і квіти, фрукти                                        і овочі, зиму і літо? (Художник.)

4.Хто в футбол чудово грає, голи в ворота забиває? ( Футболіст.)

5. Він лікує всіх звірят:

собачок, котиків, телят.

Хто звірятам помагає

і всі хвороби їхні знає? (Ветеринар.)

6. Хто за кермом сидить весь день,

повсюди возячи людей? (Таксист.)

7.Хто лікує всіх людей — і дорослих, і дітей? (Лікар.)

8. Її давно корівки знають,
Веселим муканням стрічають.
І за її нелегкий труд
Все молоко їй віддають. (доярка.)

Вихователь. Ви правильно відповіли на  всі запитання. Яке слово заховалося в виділених клітинках нашого кросворда? (професія) Отже, сьогодні наша з вами мова піде про: «Цікавий світ професій».

    Чи думали ви коли – небудь над тим, скільки людей працює, щоб ви були нагодовані, одягнуті, взуті, щоб вдома у вас було світло вечорами і тепло у холодну погоду, щоб у вашій шкільній сумці були книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля комп’ютера чи телевізора, слухали музику?

   Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей то, мабуть, до вечора не порахували б.

     Сьогодні ми будемо подорожувати містом Професій за допомогою карти. І перша наша зупинка (слайд 6.)

Сквер Знавців Професій. Ігрова вправа «Хто більше?»

  • Об’єднайтеся в групи. Пригадайте і запишіть якнайбільше назв професій, у яких є буква:

1-й ряд — П, 2-й ряд — В; 3-й ряд — К.

Вихователь. Молодці. А скільки професій ми з вами назвали разом. Давайте порахуємо?

А назвіть професії, які пов`язані з математичними знаннями? ( кравець, кухар (калькуляція страв, облік втрати ваги продуктів в процесі обробки ), продавець, шофер, льотчик, бухгалтер, програміст).

   Тож давайте з вами продовжимо рух нашою картою. Наступна зупинка площа « Математична»

Розв’яжи приклади

1 хв. – 53 с.

5 год.+ 120хв.

6хв.10с.+ 50с.

 

6м4дм + 1м60см

 2м2дм + 80см

9м5дм - 9м

6дм4см+ 10см

Вихователь: А зараз давайте перейдемо до виконання д/з МАТЕМАТИКИ (25хв.).

      - Яке домашнє завдання ви отримали на сьогодні?

  ( с. 73, №453, №454 (І ст. )

- консультантами під час виконання д/з у нас будуть Булмак В., Блуділін Г. та Мікелов В.

- А зараз розгорніть, будь ласка, підручник на с. 73. Розгортаємо зошити, кладемо їх навкоси, сідаємо рівненько і починаємо працювати.

     Запишіть: „ Число, домашня робота”.

Завдання 453°. Дві бригади зібрали 24 корзини моркви, усього 288 кг. Перша бригада зібрала 156 кг моркви, а друга - решту. Скільки корзин моркви зібрала кожна бригада?

Розв'язання:

1-й спосіб

288 : 24 = 12 (кг) - моркви у одній корзині.

156 : 12 = 13 (к.) - корзин моркви зібрала перша бригада.

24 - 13 = 11 (к.) - корзин моркви зібрала друга бригада.

2-й спосіб

288 : 24 = 12 (кг) - моркви у одній корзині.

156 : 12 = 13 (к.) - корзин моркви зібрала перша бригада.

288 - 156 = 132 (кг) - решта моркви або зібрала друга бригада.

132 : 12 = 11 (к.) – корзин моркви зібрала друга бригада.
 

Відповідь: 13 корзин, 11 корзин.

 

Завдання 454°. Обчисли.

21 год 17 хв - 12 год 45 хв = 20 год 77 хв

   21 год 17 хв

-  12 год 45 хв

    8 год 32 хв

Пояснення:

21 год 17 хв = 20 год + 1 год + 17 хв = 20 год + 60 хв + 17 хв = 20 год 77 хв

   20 год 77 хв

-  12 год 45 хв

    8 год 32 хв

 

9 год 16 хв + 8 год 57 хв = 18 год 13 хв

    9 год 16 хв

+   8 год 57 хв

   17 год 73 хв

   18 год 13 хв

17 год 73 хв = 17 год + 60 хв + 13 хв = 17 год + 1 год + 13 хв = 18 год 13 хв

КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 
(Вихователь проходить між рядами, за потреби надає індивідуальну допомогу учням, які слабко встигають, стежить за посадкою учнів під час письма, правильністю оформлення роботи.) 
1. Самоперевірка роботи учнями 
2. Контроль вихователя 

Вихователь: А наступна наша зупинка парк «Здоров`я» (слайд 9.) давайте виконаємо фізхвилинку (слайд 9)

Фізхвилинка ( 1-2 хв) (слайд 10.)

Вихователь: Молодці. Ви трішки відпочили, а зараз вирушаемо далі.

Вихователь: (слайд 11)

  Площа “Професії відомих українців”

Для кожної людини в житті дуже важливо правильно вибрати професію, тоді людина працює з задоволенням і приносить радість собі і всьому суспільству. Зараз на екрані з’являтимуться портрети відомих людей України. Ви повинні сказати хто це, і назвати професію цих людей. (слайд 12-18)

 

1. Тарас Григорович Шевченко – поет, художник, письменник.

2. Леонід Іванович Глібов – байкар, письменник, поет, видавець.

3. Василь Олександрович Сухомлинський – педагог, письменник., поет.

4. Микола Віталійович Лисенко – композитор, піаніст, диригент. 

5. Леонід Костянтинович Каденюк  – 1 космонавт незалежної України.

6. Богдан Сильвестрович Ступка – актор.

8. Володимир і Віталій Клички – спортсмени, боксери.

9. Андрій Шевченко – спортсмен, футболіст.

 

Вихователь: Молодці. Ми рушаємо на вулицю «Українська мова». (слайд 19.) Тут ми з вами виконаємо д/з з української мови.

Виконання домашнього завдання (20 хв).

УКРАЇНСЬКА МОВА

1.     Перевірка робочих місць (підручник, робочий зошит, щоденник, пенал з навчальним приладдям).

2.     Підготовка до виконання домашнього завдання.

      - Яке домашнє завдання ви отримали на сьогодні?

         ( с. 62 вивчити правило, с. 63 вправа 133 (1 завд. ). (слайд 19.)

Вихователь: А яка професія подобається вам? Ким ви хочите стати ?

  • Для того щоб вірно дати відповіді, давайте спочатку вивчимо правило. Розгорніть, будь ласка, підручник на с. 62, вивчіть правило (слайд 19.), перевірте один одного (робота в парах) і дайте відповіді на мої запитання.

 

 (діти пишуть на дошці відповіді. Наприклад: шофер - шофером, кухар -  кухарем, перукар - перукарем)

     Розгортаємо зошит, кладемо його навкоси, записуємо:

« Число. Домашня робота.»

КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

(Вихователь проходить між рядами, за потреби надає індивідуальну допомогу учням, які слабко встигають, стежить за посадкою учнів під час письма, правильністю оформлення роботи.) 
1. Самоперевірка роботи учнями 

2. Взаємоперевірка

Учні обмінюються зошитом з сусідом по парті та перевіряють роботи своїх товаришів.
3. Учні передають зошити на край першої парти.

4. Контроль вихователя.

Вихователь:

Ми сьогодні здійснили чудову подорож Країною професій, та виконали домашні завдання.

Обравши собі майбутню професію, пам’ятайте про головну професію для вас сьогодні. Про неї дуже влучно сказав поет А. Костецький у своєму вірші 

                        

                      «Найголовніша професія ».

 

       Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

 

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

 

Учитель, лікар та геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар –

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

 

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

 

Рефлексія:

Вправа «Міктофон»

 

Підсумки самопідготовки:

  1. Які труднощі були при виконанні домашніх завданнь?
  2. Про що дізналися, що запамяталося?
  3.  Рекомендую тим, хто помилився, повторити правила з математики та укр. мови.

Ось і сплинув час заняття.

Працювали всі сумлінно.

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам, друзі.  

docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку