Квест-практикум: Електронні таблиці. Візуалізація рядів і трендів даних

Про матеріал
Сценарій уроку передбачає роботу у групах в середовищі табличного процесора з метою перевірки знать і практичних навичок. Кожне наступне завдання виконується тільки після закінчення попереднього. Комбіновані завдання для роботи з таблицями, діаграмами, оформленням, створенням зображень і робота з інтернет-ресурсами, перевірка за тестами на порталі
Перегляд файлу

https://naurok.com.ua/test/elektronni-tablici-vizualizaciya-ryadiv-i-trendiv-danih-1188796.html

Повідомте учням

Код доступу 3140668    На квесті не використовувати Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Було використано на уроці в 9-х класах.

 

Сценарій проведення Квесту-практикуму за темою «Опрацювання табличних даних» Розробка вчителя інформатики Замлілої Надії Сергіївни, м. Київ, гімназія 315

  • Вчитель оголошує умови квесту : не виконується наступне завдання, якщо нема заліку за попереднє. Наступне завдання заздалегідь не повідомляється.
  • Вчитель розбиває колектив дітей на групи по 2- учні, і призначає координатора (капітана команди)
  • Першим учням, що повністю виконали завдання, додається 1 бал
  • Тестування виконується останнім. Завдання призначається після отримання на електронній пошті вчителя виконаної роботи шляхом надання доступу на тест за посиланням або за кодом при реєстрації колективу групи у листі-відповіді вчителя учням Для кожної групи генерація коду  виконується при призначенні тесту окремо. Списати можливрсті нема.

Завдання 1. Уважно проаналузуйте завдання, подане інфографікою.  Знайдіть дані для  користувачів за неоптимістичним сценарієм при використанні < 250 квт8год. Побудуйте таблицю і відповідну діаграму за даними, представленими на зображенні. Використайте при обчисленні збільшення тарифів від чинних на 25%. Самостійно правильно запишіть формули. Проведіть лінію тренду на наступні 5 років після 2025 року. Для цього продовжіть таблицю з даними відповідно до 2030 року.

Збережіть файл  у Документи на своїх ПК за іменем координатора_1.xlsx, наприклад: Халабуда_1 завдання.xlsx. Закрийте його. Вишліть вчителю на його електронну пошту.

 Помістіть  на пошті   на e-disk  у папці 9-В класу свою роботу. Для цього створіть таку папку і додайте туди свій файл

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.  Побудуйте таблицю. Правильно оберіть тип діаграми, зразок нижче на малюнку

 

 

 

Збережіть файл  у Документи на своїх ПК за іменем координатора_ Завдання2.xlsx, наприклад: Халабуда_ Завдання2.xlsx. Закрийте його. Вишліть на пошту вчителю  Помістіть  на пошті   с  у папці 9-В класу свою роботу.

Завдання 3. Засобами графічного редактора створіть зображення-ілюстрації до створених таблиць відповідно до змісту файлів в EXCEL. Збережіть файли  у Документи на своїх ПК , закрийте їх. Помістіть  на пошті   на e-disk  у папці 9-В класу за назвами ЕЛЕКТРИКА та НАСЕЛЕННЯ, залежно від змісту.

Доповніть Електронні таблиці зробленими зображеннями.Таблиці і діаграми мають бути чітко видимі і все разом виглядати оптимально гарно. Результуючий файл РЕЗУЛЬТАТ_1група знову  помістіть  на пошті   на e-disk  у папці 9-В класу після збереження в Документах. Тип файлу оберіть самостійно. Скористайтесь набутими навичками 1 чверті при роботі із зображеннями.

Завдання 4.  Пройдіть тестування. Введіть свої прізвища для учасників групи. Тест проходять  на одному ПК всі члени групи,    реєстрація 9-В Халабуда Лотошко Свириденко. Посилання для виконання буде тільки після отримання вчителем попереднього завдання, наприклад:

самостійно не входити. Запускається тільки 1 раз!!!

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3140668

Схема руху 9-В: Завдання 1, 3, тест – висилається на пошту посилання у відповідь на ваші листи

Схема руху: 10Б   Завдання 2,3, тест – висилається на пошту посилання у відповідь на ваші листи

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 9 клас, Сценарії
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
20 січня 2022
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку