Червоноградська міська рада
Львівської області
Гірницька гімназія
К В Е С Т
6 клас НУШ
Рухова активність на уроках
фізичної культури
Підготувала
вчитель фізичної культури
Гірницької гімназії
Ю.П.Салоха
Квест-це пригоди.Під час гри кожна команда проходить станції – етапи,де змагаються як фізично так і інтелектуально. Судді оцінюють роботу команди виставляючи бали у маршрутний лист. Розпочинається квест із представлення команд та оголошення правил гри.
Мета:Сприяти розвитку інтелектуальних та фізичних здібностей здобувачів освіти під час рухової активності.
Завдання:
- удосконалювати фізичні здібності у спільній руховій діяльності дітей;
- сприяти зближенню і організованості дітей,а також підняти емоційний настрій вихованців.
Маршрутний лист
С- I станція (спортивна переправа).
П-II станція ( перевір свої знання).
О-III станція (обери, що зайве).
Р-IV станція (рухаємось,ростемо та розвиваємось).
Т –V станція( ти творчий та талановитий!!!)
С- I станція (спортивна переправа).
Кожен із учасників команди має переправитись через умовне болото по купинах.
Хто виконує завдання без помилок,прямує до наступної станції.
П -II станція ( перевір свої знання).
Учасники отримують 12 запитань , на які мають дати відповідь (час обмежено- 5 хвилини).
О-III станція (обери та обведи).
Кожен учасник команди,виконуючи біг «змійкою»,на запропонованих сценівках має обрати зайвий предмет.
Р-IV станція –«Вітамінка».
(рухаємось,ростемо та розвиваємось).
На відстані 10 метрів від команди знаходиться кошик з листівками,на яких англійською мовою написані слова. Учасники команди по черзі обирають 1 листівку з овочами або фруктами. Долаючи дану відстань, виконують стрибки із фітнес - резинкою. Хто справляється із завданням без помилок,прямує до наступного етапу.
Т – V станція( Ти творчий та талановитий!!!)
Гра у пантоміму:кожен з учасників, виконуючи спортивне завдання, отримує листівку з вказаним видом спорту. За допомогою жестів доносить це до команди. Кожна правильна відповідь-1 бал.( час для роздумів обмежений:2 хвилини). Чим більше відповідей,тим більше балів.
Станція II
Перевір свої знання
А.Ні Б.Так
2.Оберіть стрибкові види дитячої легкої атлетики.
А.Стрибок через коня.
Б.Стрибки на « крос маті».
В.Стрибки з трампліна.
Г.Стрибки через скакалку.
Д.Стрибок у довжину з місця.
3.Метання стоячи на колінах-це різновид дитячої легкої атлетики?
А.Ні Б.Так
4.У якій країні зародився чирлідинг?
А.Великобританія.
Б.США
В.Франція
5.Чір –це закличка у чирлідингу?
А.Так Б.Ні
6.В чому полягає головне завдання аеробіки?
А.Завдання аеробіки полягає в оздоровленні та гармонійному фізичному розвитку організму.
Б. Завдання аеробіки полягає в тому щоб займатись фізичними вправами.
7.Як називається майданчик для занять дитячою легкою атлетикою?
А.Корт
Б.Ринг
В.Стадіон
8.Відгадай вид спорту…..
А.Спортивна гімнастика Б.Художня гімнастика В.Атлетична гімнастика
9.Виберіть гімнастичний інвентар.
А.Бруси Б.Ракетка В.Сітка Г.Кінь Д.Ворота Е.Мат
10.Виберіть м’яч,яким грають у баскетбол.
А Б В
11.Спортивна гра………..
А.Вуличний футбол Б.Панна В.Футбол
12.Яку форму має майданчик для гри у панну?
А.Прямокутну Б.Круглу В.Овальну
Cтанція III
Обери та обведи
Станція IV
«Вітамінка»
Рухаємось,ростемо та розвиваємось
Аpple |
Banana |
Pineappel |
Potato |
Tomato |
Salad |
Orange |
Lemon |
Cherry |
Strawberry |
Plum |
Tangerine |
Radish |
Cabbage |
Table |
Portfolio |
Pencil |
Pen |
Pencil case |
Book |
Ruler |
Hello |
Teacher |
Student |
Cтанція V
( Ти творчий та талановитий!!!)