Квест " Скарб Івана Сірка"

Про матеріал
Квест – це гра, під час якої потрібно знайти вирішення для загадок і виконати низку завдань, щоб досягти мети. Цей формат занять дозволяє актуалізувати навчальний матеріал, потренувати логічне мислення, швидкість реакції та ввімкнути в дітях азарт дослідників і відкривачів.
Перегляд файлу

Тема : Скарб Івана Сірка

Мета: поглиблювати знання учнів про історію, культуру, звичаї, традиції України; формувати вміння працювати у групі, розвивати критичне мислення; виховувати патріотичні почуття до рідного краю.

Обладнання: конверти й аркуші із завданнями.

Хід гри                                                                                                                                      Іван Сірко : - Вітаю учасників квесту – чудової пригодницької гри. На вас чекає весела подорож-змагання, пошуку «скарбу».

Ділимося на 2 команди: «Отамани» та «Козаки».

Обіцяю відкрити велику таємницю лише сміливим, хоробрим, вправним козакам,які допоможуть мені відшукати козацький скарб . Аби дізнатися таємницю, ви повинні пройти кілька випробувань. 

Які ж правила квесту?

1. Всі учасники квесту діляться на команди. Кожну супроводжує козак.

2. Квестери повинні дотримуватись правил гри.

3.  Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі  «зупинки», виконати завдання якомога швидше та дістатися фінішу.

4. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!

5.  Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).

6.  Дозволяється користуватися допомогою козака.

Зрозуміло?Тоді оголошуємо старт квесту. Бажаємо успіху!

 

  1. Яке дерево стало символом сили й мужності українського народу? (Слов’яни, стародавні греки, римляни ще на початку своєї історія поклонялись йому, приписували чудодійні властивості, складали про нього міфи і легенди).  (Дуб)

 

Ви отримали зашифровану підказку щодо подальших пошуків, прийдеться стати дешифраторами. Згадайте український алфавіт!

2.Кожна літера стоїть під визначеним порядковим номером:

29,1, 26,11(шахи)

  1. Розгадайте загадку і знайдете підказку Івана Сірка

Як всі звуть той гарний дім,

Що книжки живуть у нім?

Це не цирк і не аптека…

Друзі ,це -…(бібліотека)

4. Допишіть слово підказку. Удачі!

Хата без…..,мов родина без дітей.

І ….. вишиваний на щастя, на долю дала.

Ми своїми вправними руками вишивали…. для мами

У 2 класі під…….. (рушником)

  1. Відгадай загадку і знайдеш підказку

В місці цім усіх дітей лікує .

Від захворювань рятує.

Вилікує там за мить,

Все ,що в діток заболить. (медпункт)

             5.Проявіть кмітливість

Холодна зброя козака з довгим сталевим лезом? (шабля)

6.Складіть мозаїку і знайдете підказку де знаходиться скарб козаків.

http://www.simvolika.org/images/margelov_029s.jpg

7. Відгадайте і скарб Сірка забирайте.

Найголовніший у школі?

Квестери рушають на фінішну пряму і знаходять «скарб» з солодким

призом.

Зустріч команд.

Іван Сірко :Гру завершено! Вітаємо! Всі успішно пройшли усі етапи квесту завдяки тому, що були справжньою командою.

docx
Додав(-ла)
Куринна Инна
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Сценарії
НУШ
Додано
15 березня 2023
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку