Квест "Толерантніть"

Про матеріал
Квест для учнів 7-8 класів на тему «Толерантність» Мета: розвивати стосунки між членами групи, комунікативні здібності учнів, навички інтерв'ювання, навички самоорганізації на спільну діяльність; визначити творчий потенціал дітей та їхні лідерські риси; виховувати у підлітків знання про толерантність, інтолерантність, створення умов для формування позитивного відношення до життя, відмови від насилля і використання тільки мирних способів вирішення конфліктів, виховання навиків толерантної поведінки.
Перегляд файлу

Квест для учнів 7-8 класів

на  тему «Толерантність»

Мета: розвивати стосунки між членами групи, комунікативні здібності учнів, навички інтерв'ювання, навички самоорганізації на спільну діяльність; визначити творчий потенціал дітей та їхні лідерські риси; виховувати у підлітків знання про толерантність, інтолерантність, створення умов для формування позитивного відношення до життя,  відмови від насилля і використання тільки мирних способів вирішення конфліктів, виховання навиків толерантної поведінки.

Наочне оформлення: маршрутний лист, картки із завданнями, листки формату    А-4, А -3

Реквізити та аксесуари: фломастери, клей, кольоровий папір.

Тривалість квесту: 45 хв.

Обладнання: приміщення зі столами (партами), дзеркало, вимикач світла, кімнатні вазони, англійський словник, компас або його зображення, глобус.

Перебіг квесту.

  • Квест є спільною командною діяльністю.  Об´єднатися в команду  необхідно  за спільною  ознакою( колір очей,   дата народження,  хобі).
  • Пошук  реквізитів квесту відбувається  на визначеній  території (клас, кімната  або  приміщення).
  • Тривалість  квесту  30 хвилин.
  • Завдання  квесту  виконуються послідовно, виконане завдання  дає підказку  для пошуку  наступного завдання. Рухатися територією квесту хаотично, хапаючи сторонні предмети, заборонено. За це вся команда штрафується – 3 хвилини очікування.
  • Приймати завдання  та підказки  інших команд заборонено. За це команда штрафується на 3 хвилин. Необхідно звертати  увагу на  фірмовий знак  команди, зазначений на завданнях.

Активний етап квесту – проходження  маршруту (30 хвилин) Наше  життя  таке стрімке, таке  цікаве, часом непередбачуване, часом важке і неприємне, але воно має деякі важливі речі, без яких не проживе ніхто:  це –  спілкування з іншими людьми.

Останнім часом стало модним говорити про толерантність. Для нашої свідомості поняття "толерантність" незвичне. Нам ближче наше слово – "терпимість".

 

Толерантність (від латів. tolerantia) – терпіння, сприймання іншої людини такою, якою вона є, зі всіма її достоїнствами і недоліками. Розвитку толерантності сприяє справжній інтерес до людини, збагнення його емоційного стану, життєвий досвід.

Сьогодні ви станете учасниками заняття, метою якого є показати значимість толерантності під час взаємодії з іншими, закріпити знання учасників про компоненти толерантності, удосконалення вмінь толерантного спілкування.

Після поділу на команди  учасники  придумують собі назву  та девіз. Потому

вчитель видає  кожній команді конверт або згорнутий аркуш, на якому зображена квітка, у центрі напис «Толерантність» та  маршрутний лист команди . У кожному конверті одна пелюстка із завданням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

 Команди   ______________________

Девіз ___________________________

Пелюстка

Бал за завдання

Примітка

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

Анкета учасника

Назва команди____________________________

Учасники команди________________________

Крок 1

Заповнити всією командою анкету, видану при реєстрації.

Здайти її  Мудрецю.

Крок 2. Черговість проходження етапів визначається підказками  для пошуку пелюстки із завданням. Записуати назву етапу в маршрутний листок, коли правильно розгадана підказка. Загадки  заховані по кімнаті  (класу).

Крок 3 Після проходження всіх етапів здається маршрутний листок учителю.

Після ознайомлення з правилами гри діти подорожують по пелюстках, мудрець кожній команді дає питання, якщо відповідь правильна, то  діти отримують загадку, яку команда відгадує та  робить, про що відмічає в маршрутному листі.

Питання для команд

1. Ця пташка стала символом миру. В християн це пташка Святого ДУХУ. В Біблії ця пташка, випущена НОЄМ, принесла йому оливкову гілку як символ примирення стихії. Вважається знаком прощення людей. В середньовіччі вона була атрибутом Благовіщення, Хрещення, Трійці. ( Голуб)

2. Ця тварина стала у багатьох народів символом вірності, захисту( Собака)

3.Яку пташку українці називають Віща птиця або погана мама?(Зозуля)

1 завдання   «Коло друзів»

   У 1 конверті лежать аркуші паперу форматом А3 і учасники  повинні   скласти  аркуш навпіл  і,  відриваючи  шматочки паперу, створити  силует людини, а  потім  на ньому написати  риси характеру, притаманні толерантній людині. Коли діти зроблять  макети з написами,   то  потрібно створити   дружнє коло або об´єднати   фігурки разом за бажанням.

Час завдання  5  хвилин.

Після  виконання  завдання  команда  отримує „ пелюстку”  ключ.

 

2 завдання  «Толерантна та інтолерантна людина …»

Учитель роздає дітям аркуші з ознаками толерантної та інтолерантної людини. Учні повинні підкреслити  ознаки маркерами: жовтим - толерантні, а синім інтолерантні. 

 

«Толерантна людина»   /    «Інтолерантна людина»

Добре співпрацює з іншими на засадах партнерства.

Готова прийняти думку інших.

Поважає гідність людини.

Поважає права інших.

Сприймає іншого таким, яким він є.

Здатна поставити себе на місце іншого.

Поважає право бути іншим.

Визнає різноманітність.

Визнає рівність інших.

Терпима до чужих думок, вірувань, поведінки.

Відмовляється від домінування й на­сильства.

Проявляє доброзичливість

Проявляє бажання щось робити разом

Проявляє чуйність, допитливість

Проявляє розуміння і сприйняття

Поважає думки інших

Проявляє непорозуміння

Проявляє ігнорування

Проявляє егоїзм

Проявляє нетерпимість

Виражає зневагу

Проявляє дратівливість

Проявляє байдужість

Проявляє агресію до інших

Після  виконання  завдання  команда  отримує „ пелюстку”  ключ.

Завдання 3  «Ерудит»

З поданих  букв потрібно  скласти  якості,  притаманні  толерантній  людині.

Добрий                     рийбдо

Чуйний                      уйчний

Веселий                  лийвесе

Розумний               ронийзум

Співчутливий       співличутвий

Після  виконання  завдання  команда  отримує „ пелюстку”  ключ.

 

Завдання 4 «Художники»  «Малюємо разом»

Вибрати два учасники команди. За допомогою однієї ручки намалювати малюнок за зразком ( малюнок додається). Говорити забороняється. Малювати разом. Спілкуватися мовою жестів.

Після  виконання  завдання  команда  отримує „ пелюстку”  ключ.

 

Завдання 5  «Зоряна  карта»

   Команди  отримують лист ватману і зірки.  Діти повинні скласти „Зоряну карту команди”.   Кожна зірка має бути названа на честь (ім’ям) учасників, написана на зірці  та створена  квітка команди на  зоряній карті.

Учні виконують завдання під легку негучну музику.

Висновок: Зоряна карта  показує кожному з нас, що у нас є багато можливостей: все те, що робить нас унікальними, і все те, що об’єднує з іншими.  Ми створили наш Всесвіт, у якому  живемо,  кожен – зірка, особистість, яскрава, неповторна і без неї  карта була б неповною.

 

Рефлексія після квесту

Один мудрий цар, помираючи, покликав своїх дітей і запитав: «Що кожен із вас  думав про існуючий світ?». «Нічого гарного  в цьому немає,»- відповіли царевичі, - «в ньому зло,  жорстокість, образи, несправедливість, обман…». «Гірко мені від  цих слів,  діти мої. Бо  як можна  жити  і правити  світом, якщо ваш розум і серце отруєні думками  про зло і смуток. Благословляючи вас на царство, я  хочу, щоб  ви пам’ятали:  що ви приносите  у цей світ,  таким він і буде. Тож  хай  один з вас  несе в нього Щастя,  другий – Добро,  третій – Мудрість, четвертий – Справедливість.  Але знайте,  що Щастя – це  не гроші, не влада, не володіння  чимось; це – стан душі, і  шукати  його треба усередині себе.

Добро – вміння не нести  у світ свої  прагнення і не нав´язувати нікому того, чого не бажаєш собі.

Мудрість – це  не вказувати  комусь, яким треба бути, а здатність змінюватися самому.

Справедливість -  це вміння не оцінювати інших за своїми мірками . »

    І пішли його діти нести  у цей світ  щастя, добро, мудрість і  справедливість, але всі вони пішли по одному, в різні  боки , і тому  скрізь чогось не вистачало. Тому я вам бажаю, щоб у  вашому житті всі  ці чесноти йшли поруч з вами одним  шляхом, єдиною дорогою. І ви завжди ставилися до інших так , як до себе.

Підведення підсумків. Визначення переможця. Нагородження.

 

 

Роздатковий  матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання  для команд

1 Там де світла багато, де природа  барвує 

Є предмет невеличкий, в ньому  літери є

Іноземні вони, і для декого звичні

Там  підказка в конверті для вас уже є.

(Вікно , на  підвіконні  словник, в ньому  пелюстка)

2.  Пелюстка там,  де є процес, що дихать нам допомагає

І справа  в класі , на стіні,  вона   нам погляд звеселяє.

  квітці підказка)

3 Ця  річ корисна для усіх, у класі їх багато,

І  вдома бачимо їх, і в транспорті й на святі

За партами також він є, й  підказку вам дає

1 ряд, 2 парта

(Стілець)

4.    Його прикрашають,

Його сервірують,

На ньому готують,

Пишуть, малюють!

(Стіл або парта)

5. На ньому інформація вся є: про вас, про клас  та ваші плани

Тож подивіться,   пелюстку розшукайте,   в  дорогу  далі  вирушайте.

(стенд, учнівський куточок)

6. Книжки учительські він  зберігає

Наставнику завжди усім допомагає

Де книжки й зошити лежать

Є   шухляди в нього – 1,2,3,

А що це – догадайся  й  у 2  загляни.

(Шухляди у вчительському столі)

7. Пейзаж і натюрморт на речі цій буває,

Але для вас  він іншу інформацію тримає.

Загляньте ви під неї не  баріться

Й підказкою із друзями діліться.

(Картина)

8. Повітря чисте постачає, на підвіконні  гарно виглядає,

І має знизу той предмет, що  допоможе  далі йти,

І  у цим квесті вам перемогти.   

(Квітка на підвіконні)

9. Знову  йдемо ми туди, де можна  краєвидом  милуватись.

Коли ти очі  догори підіймеш, підказочку знайдеш.

(Зверху на вікні)

10.  В кожнім класі  є предмет  дуже нам потрібний.

На ньому можна малювати, також літери писати,

Уважно ти вліво вниз ти подивись  і  підказкою запасись.

(дошка)

11. Без них ми нікуди не зможем ввійти,

Як будеш уважний – підказку знайди.

Ти поглядом трішки  по них подивись

Швиденько бери та справою займись.

(Двері)

12.   Кругла річ це – вся земля, помандруєм ти і я

Ти під нього зазирни та  пелюсточку знайди

(Глобус)

 

13.  Річ ця корисна для учнів усіх

Олівці і ручка, й гумка, на столі у вчителя стоїть

В ній все необхідне для вас на урок

Зазирни  в нього, й зроби правильний крок

(Пенал)

14. Щоб листи з'єднувати,

Це пристрій потрібно взяти.

Може скобами з’єднати,

А може й підказку дати.

(Степлер)

15. Довгі палички кругленькі –
Сині, жовті, червоненькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили…
Звуться палички оці
Кольорові …

(Олівці)

 

Похожее изображение

  малюнки – по  одному для команди

 

 

 

 Кількість  зірочок відповідає кількості

                                                            учасників.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Терещенко Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
830
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку