Квест у пришкільному літньому оздоровчому таборі «Хай сонцю і квітам всміхаються діти»

Про матеріал

Матеріал має розгорнуту розробку квесту "Хай сонцю і квітам всміхаються діти" для пришкільного літнього оздоровчого табору. Гра- подорож передбачає командну мандрівку за станціями. Кількість команд - 8. У розробці виключена можливість одночасного перебування 2 команд на одній зупинці.

Перегляд файлу

Квест «Хай сннцю і квітам всміхаються діти»

Вітаю, Вас, Перлинки! Привіт!

Сьогодні у нас день перлинок-веселинок і ми запрошуємо вас до захоплюючої гри-подорожі «Хай сннцю і квітам всміхаються діти». Але для початку пропоную розім’ятися і перевірити чи готові ви до подорожі?

Гра «Що взяти з собою у подорож?»

  • Рюкзачки взяли? – так!!
  • Капелюшки взяли? – так!!!
  • Очі і вушка взяли? А вони готові усе бачити, чути та бути уважними?
  • А хороший настрій не забули?
  • Запасні коліна взяли? А вони нам знадобляться? Сподіваюся, що ні!!!

А тепер перевіримо вашу уважність

Гра «Увага»

Я буду називати різні команди, а вам потрібно їх виконувати за умови що перед командою я казатиму слово «увага», якщо це слово не звучить, то і команду виконувати не потрібно. Домовились? Будьте уважними!

-Увага! Руки вгору!

- Увага! Опустіть руки!

- Заплпкали!

-Увага присіли!

- впали!

- увага встали!

-увага покрутились і на сусіда подивились!

- увага засміялись!

Молодці!

  • Щож до подорожі ми готові, тож рушаймо!

Я кожному загону роздам маршрутний лист, на якому написано порядок станцій по яких ви будете подорожувати! У кожного загону свій розклад руху. Змінювати порядок станцій заборонено! На кожній зупинці ви будете виконувати найрізноманітніші завдання. Керівник на кожній станції повинен вам поставити відміточку у вашому маршрутному листі, про те що ви виконали його завдання.  Лише після цього ви зможете переходити до наступної зупинки!Зараз я називаю номер загону, а 1 представник виходить і отримує маршрутний лист.

 

1 станція «Два притопа, два при хлопа» (проводить п-о)

Танець, звучить музика, учні повторюють.

-«Соку бачи соку вира»

-«У оленя дом большой»

- «Колесики, колесики и красивый руль»

- «Мы танцуэм чику рику»

 

2 станція «Містечко казкових героїв» (бібліотека, проводить...........)

Для 1 -2 класів

  1. Назвати казку в якій згадується
  • Яйце    (курочка ряба)
  • Солома   (Солом!яний бичок)
  • Пір»я      (Кривенька качечка)
  • Стріла     (Царівна жаба)
  • Бинт      (Айболить)

 

  1. Загадки

 

Борошенця намели

І в печі й2ого спекли

Він через вікно в лісок

Хто це друзі……… (колобок)

 

Знесла курочка яєчко,

Та яєчко не просте.

Всі ви знаєте малята

Що яєчко……..(Золоте)

 

Півник добрий, працьовитий,

Провчив мишок – лежебок.

Та спочатку любі друзі

Знайшов півник ………(колосок)

 

Рукавичку вона знайшла,

До неї як у дім зайшла.

Стала жити у затишку

Маленька сіренька………(мишка)

Для 3-4 класів

 

  1. Закінчіть чистомовку

Азка, азка, а в ній цікава ……(казка)

Ід,ід, жили баба й ………….(дід)

Ими, ими, вони були …………….(старими)

Ох,ох у лісі жив цар …………….(ох)

КА, кА були собі чоловік і ……………. (жінка)

 

  1. Що б ви попросили у

 

Буратіно ….(ключик)

Попелюшки ………(Черевички)

Жар-птиці ……….(Перо)

Баби Яги……..(мітлу)

Аладіна ………..(лампу)

 

 

Для 5-7 класів

 

  1. Весела вікторина

 

Яким гребінцем не можна розчесатися (гребінцем півня)

Що можна побачити із закритими очима (сон)

В який горщик неможна налити води? (у повний)

 

  1. Згадай казки

Як звали хазяїна Кота у чоботях (Маркіз Карабас)

Скільки братів-місяців зустріла героїня казки С.Маршака біля Новорічного вогнища? (12)

Як звали корову кота Матроскіна (Мурка)

Де знаходиться смерть Кощея безсмертного (Дерево, сундук, заєць, качка, яйце, голка)

3 станція «Спортивна» (......................)

4 станція «Пантоміми» (                          )

Показати......

повільну черепаху

хитру лисицю

бурхливе море

маленького хом*ячка

 

5 станція «Збери по літерах» (                     )

6 Станція "Австралійський дощ" (..................)

 «Чи знаєте ви , що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо  який він. В Австралії піднявся вітер (ведучий тре долоні).

Починає накрапати дощ (клацання пальцями).

Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).

Починається справжня злива (плескання по стегнах).

А ось і град та  справжня буря (тупіт ногами).

Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).

Дощ стихає (плескання долонями по плечах).

Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)

Тихий шелест вітру (потирання долонь).Ура! Сонце! (руки догори).

 

7. Станція "10 відмінностей" (              )

Знайдіть 10 відмінностей на картинці

8. Станція "Поетична"

Доберіть риму

Де ти, білочко, живеш?

- Де ти, білочко, живеш?
Що ти, білочко, гризеш?
- У зеленому ліску,
У дуплі, у сосняку.

А гризу горішки,
І гриби, і шишки.
- У морози люті, злі
Ти не мерзнеш у дуплі?

- Затишна моя хатинка,
Тепла в мене кожушинка,
І мені зимові дні
Зовсім, зовсім не страшні.

 

 

 

 

 

 

 

2 станція «Містечко казкових героїв» (бібліотека, проводить ............................

Для 1 -2 класів

  1. Назвати казку в якій згадується
  • Яйце    (курочка ряба)
  • Солома   (Солом!яний бичок)
  • Пір»я      (Кривенька качечка)
  • Стріла     (Царівна жаба)
  • Бинт      (Айболить)
  1. Загадки

Борошенця намели

І в печі й2ого спекли

Він через вікно в лісок

Хто це друзі……… (колобок)

 

Знесла курочка яєчко,

Та яєчко не просте.

Всі ви знаєте малята

Що яєчко……..(Золоте)

 

Півник добрий, працьовитий,

Провчив мишок – лежебок.

Та спочатку любі друзі

Знайшов півник ………(колосок)

 

Рукавичку вона знайшла,

До неї як у дім зайшла.

Стала жити у затишку

Маленька сіренька………(мишка)

Для 3-4 класів

 

  1. Закінчіть чистомовку

Азка, азка, а в ній цікава ……(казка)

Ід,ід, жили баба й ………….(дід)

Ими, ими, вони були …………….(старими)

Ох,ох у лісі жив цар …………….(ох)

КА, кА були собі чоловік і ……………. (жінка)

 

  1. Що б ви попросили у

 

Буратіно ….(ключик)

Попелюшки ………(Черевички)

Жар-птиці ……….(Перо)

Баби Яги……..(мітлу)

Аладіна ………..(лампу)

 

Для 5-7 класів

 

  1. Весела вікторина

Яким гребінцем не можна розчесатися (гребінцем півня)

Що можна побачити із закритими очима (сон)

В який горщик неможна налити води? (у повний)

4. Згадай казки

Як звали хазяїна Кота у чоботях (Маркіз Карабас)

Скільки братів-місяців зустріла героїня казки С.Маршака біля Новорічного вогнища? (12)

Як звали корову кота Матроскіна (Мурка)

Де знаходиться смерть Кощея безсмертного (Дерево, сундук, заєць, качка, яйце, голка)

 

4 станція «Пантоміми» (                          )

Показати......

повільну черепаху

хитру лисицю

бурхливе море

маленького хом*ячка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка 5 «Збери по літерах»

 

п

е

р

л

и

н

к

а

п

е

р

л

и

н

к

а

п

е

р

л

и

н

к

а

п

е

р

л

и

н

к

а

п

е

р

л

и

н

к

а

п

е

р

л

и

н

к

а

п

е

р

л

и

н

к

а

п

е

р

л

и

н

к

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 Станція "Австралійський дощ" ()

 «Чи знаєте ви , що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо  який він. В Австралії піднявся вітер (ведучий тре долоні).

Починає накрапати дощ (клацання пальцями).

Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах).

Починається справжня злива (плескання по стегнах).

А ось і град та  справжня буря (тупіт ногами).

Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).

Дощ стихає (плескання долонями по плечах).

Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)

Тихий шелест вітру (потирання долонь).Ура! Сонце! (руки догори).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Станція "Поетична"

Доберіть риму

Де ти, білочко, живеш?

- Де ти, білочко, живеш?
Що ти, білочко, гризеш?
- У зеленому ліску,
У дуплі, у сосняку.

А гризу горішки,
І гриби, і шишки.
- У морози люті, злі
Ти не мерзнеш у дуплі?

- Затишна моя хатинка,
Тепла в мене кожушинка,
І мені зимові дні
Зовсім, зовсім не страшні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
3798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку