Про матеріал

На уроці з природознавства використаний прийоми: "Джингсо", "Фішбоун". А також учні працювали з лепбуком.

Перегляд файлу

піГра-квест «Стежками рідної впр

        Мета. Продовжувати знайомство з квестом як активною формою роботи; розвивати пізнавальний інтерес до  вивчення рідної землі , її історії та звичаїв; формувати вміння учнів орієнтуватися та читати маршрут за допомогою плану місцевості; виховувати почуття патріотизму та любові до рідної землі, почуття взаємодопомоги.

        Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій,  завдання,  грамоти.

 

       Розпочинається квест у вестибюлі школи. У квесті беруть участь 2 команди учнів 4 класу. За допомогою карти учні мають пройти 8 станцій (у приміщенні школи ), на кожній  чекають різні завдання . Виконавши ці завдання, команда отримує бали  і дозвіл рухатися до наступної станції.

 

Ведучі .

- Доброго дня, шановні гості та учасники квесту «Стежками рідної землі».

- Ми раді вас вітати сьогодні!

 

  1. Чому сказати й сам не знаю

Живе у серці стільки літ

Ота стежина в нашім краї,

Одним одна біля воріт.

 

  1.  Кудись пішла не повертає,

Хоч біля серця стелить слід

Ота стежина в нашім краї,

Одним одна біля воріт.

- Сьогодні наші команди здійснять цікаву подорож. Будь ласка, команди представте себе.

1.Козачата

Девіз: Ми веселі і завзяті українські козачата.

2.Патріот

Девіз:  В нас усіх одна дорога,

           Де чекає перемога!

  • Зараз ви отримаєте маршрутний лист . Та команда, яка швидше і правильно виконає завдання - стане переможцем.
  • На вашому шляху буде 8 стежинок і кожна стежинка перевірить ваші знання і уміння. Не забувайте про безпеку під час подорожі та взаємодопомогу і дружбу. Від станції до станції треба рухатись, тримаючись за руки.
  • Отож бажаємо вам успіхів і перемоги!

 

 

 

Станція 1. «Літературна стежинка»

 

1 завдання.

Впізнати казкового героя за малюнком.

 

2 завдання.

 Із розсипаних слів скласти прислів’я .

 

( Вітчизни, без, соловей, Людина, як, пісні, без).

 

 

3 завдання.

 

 Розгадати ребус.

 

 

1

к

о

л

о

б

о

к

 

2

р

у

к

а

в

и

ч

к

а

 

3

в

о

в

к

 

т

а

 

к

о

з

е

н

я

т

А

 

4

к

о

л

о

с

о

к

 

5

к

о

т

и

г

о

р

о

ш

к

о

 

Станція 2. «Музична стежинка»

       Дітям пропонується прослухати уривки  мінусовок пісень. Треба  впізнати пісню.

  1. «Ой є в лісі калина»
  2. «Ти ж мене підманула»
  3. «Як у нас на Україні»
  4. «Гімн України»
  5. «А мій милий вареничків хоче»
  6. «Чорнобривці»

 

Станція 3. «Стежинка народознавча»

1 завдання. Обрати квіти для українського віночка та прикрасити його.

2 завдання. Сплести косу зі стрічок.

Станція 4. «Смачна стежинка»

1.Відповісти на запитання:

  • Що таке куліш?
  • Що таке узвар?
  • Назви українські національні страви.

2. Із поданих овочів    обрати потрібні на борщ, довести свою думку. (Буряк,гарбуз, морква, картопля, огірок, перець, цибуля, капуста, квасоля, помідор)

Станція 5. «Пізнавальна стежинка»

Завдання. Відповісти на запитання вікторини:

1. Які ви знаєте  національні  символи – обереги? (вінок, рушник ,вишита сорочка).

2. Скільки квітів та стрічок має бути в українському віночку?( По 12 ).

3. Назвіть українські  символи Різдва. (Дідух, 8-кутна Зірка).

4. Назвіть деталі жіночого національного  вбрання.(Сорочка-вишиванка; запаска; плахта – верхня спідниця; спідниця – нижній одяг до кофти  під плахту чи запаску; кептарик – безрукавка;попередниця – пояс; червоні або чорні чобітки; намисто; хустка)

5. Назвіть деталі чоловічого одягу. (Сорочка – вишиванка, шаровари,  пояс, жупан, чоботи, бриль або картуз).

6. Назвіть  види розфарбованих великодніх яєць. (Крашанка, писанка, крапанка, дряпанка).

 

Станція 6. «Стежинка майстрів»

Завдання.  На шаблон  обрати та  наклеїти заготівки великодніх прикрас  для  святкового   яйця.

Станція 7. «Спортивна стежинка»

Завдання 1. Знайди відповідність .

Портрети відомих українських спортсменів та знаряддя стосовно їхнього виду спорту.

(В. Кличко, Р. Пономарьов, В. Вірастюк, Л. Підкопаєва)

Завдання 2. «Влуч у ціль». (Попасти мячем у кошик)

Станція 8. «Медична стежинка»

Завдання 1. Серед поданих малюнків обрати лікарські рослини, пояснити свій вибір.

Завдання 2. Надати першу допомогу постраждалому.

( практично - обробити  штучну рану на руці)      

 

  • Журі підраховує  кількість балів.
  • Нагородження команд.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Розробки уроків
Додано
9 березня 2019
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку