30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

"Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках біології"

Про матеріал
Визначною ознакою сучасної освіти є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках біології ЗНВК №60 ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ ГОРДІЄНКО ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА

Номер слайду 2

Визначною ознакою сучасної освіти є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.

Номер слайду 3

Переконана, що застосування під час викладання біології інновацій, які б спонукали учнів до творчості, створювали атмосферу розкутості, емоційного піднесення, вчили критично мислити, відстоювати свою позицію є необхідністю сучасності. Інновації, на мій погляд, завжди повинні бути мотивованими і орієнтованими на конкретного вчителя та його учнів. У результаті будь-якого творчо працюючого вчителя складається власна методика навчання й виховання, в основі якої можуть бути різні педагогічні технології.

Номер слайду 4

Принципи інтерактивного навчання

Номер слайду 5

Сьогодні для реалізації основних завдань освіти досить часто виникає потреба пошуку нових форм подання навчального матеріалу. Такими є мультимедійні презентації, використання яких сприяє комплексному сприйняттю й кращому запам’ятовуванню інформації. Звісно, не кожен урок потребує такого супроводу. Але в загальній біології є теми, до яких підібрати наочний матеріал дуже нелегко, наприклад, вивчення молекулярного та клітинного рівнів життя. Завдяки анімаційним ефектам такі складні процеси, як біосинтез білка, трансляція, фотосинтез стають більш доступними і зрозумілими. При цьому учням спочатку демонструю загальну схему процесу, а потім відпрацьовую кожен його крок. 

Номер слайду 6

Моя професійна діяльність полягає в тому, щоб учні на уроках спілкувалися, думали, творили, а саме навчання було успішним процесом самопізнання й саморозвитку.  Намагаюся будувати уроки таким чином, щоб школярі закріплювали матеріал не шляхом простого заучування і переказування біологічної термінології, а шляхом розвитку критичного мислення вирішення практичних завдань. Моделюючи  урок, використовую такі навчальні стратегії, як «Мозковий штурм», «Створення проблемної ситуації».

Номер слайду 7

Складання кластера(гронування)– графічна організація матеріалу - учень записує центральне слово або фразу; - від слова малює стрілки-промені у різні боки, які сполучають його з іншими словами; - від цих слів, у свою чергу, промені розходяться далі й далі. Саме стратегія «гронування» спонукає учнів вільно і відкрито думати на певну тему. Вона допомагає встановити зв’язки між поняттями, своїм життєвим досвідом і вже здобутими знаннями. Цю роботу я пропоную виконувати як індивідуально, так і всім класом.

Номер слайду 8

Діаграма Вена Я використовую дво-, три-, чотириколову діаграму, це залежить від кількості об’єктів, що порівнюються. Наприклад пошук аналогії між класами Земноводних і Плазунів.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Одним із інноваційних підходів до викладання біології в сучасній школі є використання логічно-опорних сигналів та структурно-логічних схем.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

На уроках біології організовую роботу над різними видами проектів: інформаційними, творчими, дослідницькими, екологічними.

Номер слайду 13

QR - коди

Номер слайду 14

кожна думка важлива; не бійся висловитись; ми всі - партнери; обговорюємо сказане, а не людину; обдумав, сформулював, висловив; кажи чітко, ясно, красиво; вислухав, висловився, вислухав; наводь тільки обґрунтовані докази; умій погодитись і не погодитись; важлива кожна роль.

Номер слайду 15

Новизна досвіду: впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема технологій критичного мислення, допомагає учневі впорядкувати потік інформації, вибирати із матеріалу головне, що сприяє кращому сприйняттю і засвоєнню нового матеріалу. Провідна ідея: критичне мислення – це складний процес, що починається із засвоєння інформації і закінчується прийняттям рішення. Його ще можна назвати спрямованим мисленням, адже воно має на меті одержання бажаного результату.

Номер слайду 16

Що може бути чесніше й шляхетніше, як навчити того, що сам якнайкраще знаєш. Квинтиліан, давньоримський оратор

ppt
Додано
2 травня 2019
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку