Сценарій виховного заходу для початкових класів "Школа детективів"

Про матеріал

Розробка виховного заходу у стилі квесту. Покликана допомогти учням налагодити дружні стосунки; формувати позитивну мотивацію до активності, а також розвивати пізнавальні інтереси, психічні та якості; сприяти фізичному та морально-естетичному вихованню.

Перегляд файлу

ТЕМА: ШКОЛА ДЕТЕКТИВІВ

Мета: формувати позитивну мотивацію для розвитку динамічної активності дітей; створити умови, що сприяють закріпленню дружніх взаємин усередині дитячого колективу; розвивати пізнавальні інтереси, уяву, кмітливість; розвивати фізичні і психічні якості; сприяти фізичному та морально-естетичному вихованню.

Обладнання: лист «Шерлока Холмса», пакунок,  телефон із аудіозаписом, білий аркуш, 2 ракетки, 2 тенісних м’яча, 2 обруча, конус, 2 корзинки з м’ячами, фото кімнати, презентація, логічні загадки на баскетбольних м’ячах, чорні сліди, коробка, бомба, фотопортрет злодія, інструкція до бомби, дипломи детективів.

Місце проведення: класна кімната,  ігрова, спортивний зал, музичний зал, кабінет ЗДНВР, шкільне подвір’я

Тип заходу: квест

ХІД КВЕСТУ

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми, мети.

-   Сьогодні ми з вами відзначаємо свято Покрови, а також День захисника України. Ці свята стали для нас традиційними. І тому за звичаєм ми проведемо квест.

-   До нас з далекого холодного  та туманного альбіону Англії прийшов лист. І лист незвичайний. Його написав сам Шерлок Холмс, відомий та видатний у своїй справі детектив.

 

Лист «Шерлока  Холмса»

 «Дорогі друзі! Я змушений просити Вас про допомогу. Зі мною сталася жахлива історія: я вже кілька днів розшукую зниклі королівські прикраси, і коли вже майже їх віднайшов,  сталося непередбачене - мені влаштував засідку професор Моріарті. Вступивши в нерівну сутичку, я змушений був відступити, і тепер мені доводиться ховатися деякий час в секретному притулку, поки  не зможу відновити свої сили. Я прошу Вас допомогти мені знайти ці прикраси і заарештувати злодія. Все необхідне для пошуків Ви знайдете в скрині, яку вам надіслав мій помічник доктор Ватсон.

 

-   Ну що ж, як виявляється і у відомого детектива Шерлока Холмса не все може трапитись так, як бажається. Ви готові йому допомогти? 

-   І так, давайте почнемо!!!

 

ІІІ. Виклад виховного метаріалу.

-   А ось і пакунок , який нам з вами надіслав доктор Ватсон. Давайте зазирнемо в середину. (демонстрування пакунку).

-   Ой! Що це? В середині нічого немає! Окрім телефону  і білого аркушу паперу.

Аудіозапис злодія

Ваха-ха-ха! Не очікували! А нічого ви тут не знайдете! Нічогісінького! Тепер все належить мені! І ви нічого не отримаєте! Та ще й мене не знайдете! Ваха-ха-ха!

 

-   І що ж ми з вами будемо робити? (Відповіді дітей)

-   Перед тим, як розпочнемо шукати злодія пригадаємо правила поведінки!

 

Локація «Класна кімната». Завдання 1 «Білий аркуш паперу»

-   Вам потрібно розшифрувати аркуш білого паперу та дізнатись місце знаходження наступної локації де можна буде знайти підказку про злодія.

-   Молодці, ви справились із завданням, тож вирушаємо.

Локація «Ігровий майданчик». Завдання 2 « Естафета вмінь»  - Для того, щоб отримати підказку де нам з шукати зниклі прикраси потрібно проявити свої спортивні здібності. За кожен пройдений етап «Естафети вмінь» отримаєте невеликий бонус, який допоможе вам спіймати злодія. Чим швидше ви впораєтесь із завданнями, тим більшу допомогу отримаєте.

 

1.     «Не загуби м’яча»

За сигналом учителя кожен гравець повинен швидко пронести м’ячик, що лежить на тенісній ракетці, не загубивши його.

2.     « Парами в обручі»

Пара учасників біжить в обручі, оббігає стійку, повертається назад, передаючи обруч наступним учасникам. 

3.     «Влуч у ціль»

Діти шикуються в дві шеренги і метають м'ячі в мішені по команді. Коли кошики спорожніють, на дні однієї з них буде підказки.

 

-    Ми з вами отримали три частинки однієї підказки. Давайте зберемо їх докупи і глянемо, що в нас вийде. 

-    Що ж це діти? (фото класної кімнати). Але ж ми тільки недавно з відти прийшли сюди. Як так могло трапитись? Можливо злодій повернувся назад? Ходіть перевіримо. 

 

Локація «Класна кімната». Завдання 3 «Секретний пакунок»

-    Як бачимо злодія у класі немає, але і якихось підказок, що робити далі теж нема. 

(Раптово вмикається презентація, де доктор Ватсон пояснює, що злодій підмінив справжній пакунок з доказами, але ми не повинні хвилюватись, тому що він нам все розкаже)

 

 

-    Як бачимо, наша справа стала ще більш заплутаною. Але давайте не здаватись і дізнаємось, що то за код. 

Розгадування ребусів

 

 

 

- Отже нам з вами відомо вже, як злодій був вдягнений. Однак ми і досі не знаємо, як він виглядає на обличчя.

 

 

Локація «Спортивний зал». Завдання 4 «Віднайди потрібний м’яч» - Якісь м’ячі розкидані. Давайте їх оглянемо, можливо на них щось є.

(В спортивному залі на підлозі в хаотичному порядку розкидані м’ячі. На деяких м’ячах написані логічні загадки. Дітям потрібно їх відгадати, щоб отримати літеру підказку.(ЙДИ ПО СЛІДУ))

Логічні загадки

 Батон розрізали на три частини. Скільки зробили розрізів? (2)

 З-під паркану визирають 12 собачих лап. Скільки собак ховається за парканом?  (3).

 З настанням січня зацвіли дві яблуні і одна груша. Скільки всього дерев зацвіло? (жодного).

 Білий кіт проліз через димохід і став чорним, тому що вимазався в сажі. Якого кольору стане чорний кіт, коли пролізе через димохід? (залишиться чорним)

 Миша, кінь, собака, яблуко, білка, пінгвін. Яке слово зайве в цьому ланцюжку і чому? (яблуко, тому що не тварина)

 Стоїть клен. На клені дві гілки, на кожній гілці по дві вишні.

Скільки всього вишень?(на клені вишні не ростуть)

 Що важче – кілограм вати або кілограм цвяхів? (однаково)

 Сергій гостював у бабусі тиждень і три дні. Скільки днів гостював Сергій? (10)

 Міла і Наташа під каменем знайшли дві монети. Скільки монет знайшла б одна дівчинка? (2)

 Мама купила дітям три шарфики і шість рукавиць. Скільки дітей у мами? (3)

-     Які літери ми отримали? Давайте складемо з них слова.

ЙДИ ПО СЛІДУ

(Направляємось з дітьми по слідах до актової зали)

Локація «Актовий зал». Завдання 5 «Знешкодити бомбу»

(Посередині актової зали стоїть коробка на якій написано «Скарб». Коли, учні підіймуть її то знайдуть там бомбу в якій заховані ключі від кабінету зі скарбом.)

-     Діти, подивіться, злочинець так тікав, що в нього випала коробка.

Напевно там наш скарб. Давайте глянемо.

-     Ой, що це? Та це ж бомба! А поряд із нею інструкція, як її знешкодити.

віднайшли ключ.

-     Як ви гадаєте від чого він? (відповіді дітей)

 

IV. Підсумок заходу

Локація «Кабінет ЗНВР». 

-     УРРРРАААА! Ми знайшли з вами скарб! Шерлок Холмс тепер може спокійно вийти зі схованки і передати королеві її прикраси.

-     А ми отримали в нагороду солодощі. А ще Шерлок хоче нагородити вас «Дипломами юних детективів»

 

pdf
Додано
13 жовтня 2018
Переглядів
3109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку