Квест "Врятуємо свято!"

Про матеріал
Сценарій новорічного свята для дітей молодшого шкільного віку. Діти дуже полюбляють квести та пошуки пригод. То чому б не провести Новорічний квест? Неймовірні пригоди дітей, пошуки подарунків та море вражень….. Все це у Новорічному сценарії.
Перегляд файлу

НОВОРІЧНИЙ КВЕСТ «ВРЯТУЄМО СВЯТО!»

 

Ідея Квесту: Дід Мороз має великий Будинок Іграшок, в якому 15 кімнат. Перед Новим Роком дідусь збирає подарунки для дітлахів. Щоб  швидко все зробити, він використовує мапу будинку. Та от біда, вона згубилась. І збір подарунків – тепер триватиме дуже довго, а ще необхідно встигнути за одну ніч розвести сюрпризи дітям. Треба відновити втрачену мапу Будинку Іграшок, завдання дітей допомогти Діду Морозу.

 

Учнів необхідно об’єднати у дві команди. Проходячи завдання Квесту, діти в якості нагород будуть отримувати Картки-назви Кімнат, які в кінці зможуть скласти в мапу.

 

Вчитель:

Грудень настроєм казковим,

Нас чарує знов і знову.

Дід Мороз листи читає,

Щось в блокноті відмічає.

Ні про кого не забуде,

Як мішок складати буде.

Є Будиночок у Діда,

Не обійдеш до обіду.

Там кімнати з іграшками,

Із машинками, ляльками,

Є конструктори чудові,

І прикраси є святкові.

Будинок Іграшок він зветься,

Світу Дитячого – це серце!

Щоб в коридорах не блукати,

І швидко іграшки зібрати,

Мапу Будинку Дід наш має,

Коли мішка свого збирає.

Час вже дарунки обирати,

Із шафи мапу діставати.

Але її ніде немає,

Хоч Дід Мороз всюди шукає.

Як же мішок йому збирати?

Як всі однакові кімнати?

Ну, що йому ми допоможем?

Мапу нову ми скласти зможем?

Варто вже нам розпочинати,

Бо Свято треба врятувати!

Пройти завдання Квесту зможем?

Й Діду Морозу допоможем!!!

 

 

ЗУПИНКА 1. «Новорічні аксесуари»

Необхідно заздалегідь підготувати новорічні аксесуари: окуляри, ніс, маски, кепки, чарівна паличка і т.д. Якщо на всіх дітей не вистачить, обрати для гри декілька чоловік, в рівних кількостях з обох команд, наприклад по 4 учні, тобто у грі братиме участь 8 дітей.

Новорічні аксесуари слід покласти на круглий стіл чи табурет, їх має бути на 1 менше ніж гравців, тобто для 8 гравців, необхідно взяти 7 аксесуарів. Діти під музику ходять навколо стола, як тільки пісня зупиняється кожен має взяти собі 1 аксесуар (не варто одягати, просто взяти в руки). Той гравець, який залишився без аксесуару – вибуває з гри. Так триває доти, поки не визначиться переможець.

 

Команда-переможець отримує першу картку-назву кімнати. Якщо нічия – загальна картка залишається у Вчителя, він її віддає командам в кінці Квесту.

 

ЗУПИНКА 2. «Новорічний Кросворд»

Діти отримують новорічного кросворда, який мають розгадати.

 

Слова зашифровані у кросворді:

 

Команда № 1

 

  1. Дід Мороз малює на вікні… (Візерунки).
  2. Помічник Діда Мороза, якого він зліпив із снігу? (Сніговик)
  3. Що на Новий Рік діти отримують від Діда Мороза? (Подарунки)
  4. Її прикрашають на новий рік та водять навколо неї хороводи… (Ялинка).

 

 

Команда № 2

1. Назвіть другий зимовий місяць? (Січень).

2. Онучка Діда Мороза? (Снігуронька).

3. Пора року, яка йде після осені? (Зима).

4. І хлоп’ята і дівчата з гірки мчать, транспорт …(Санчата).

 

Команда-переможець отримує другу  картку-назву кімнати.

 

ЗУПИНКА 3. «Годинник Діда Мороза»

У Діда Мороза зламався годинник і Новий Рік не настане. Дітям необхідно полагодити годинника. Команди отримують сам циферблат. Числа та стрілки необхідно роздрукувати, вирізати і заховати у стопці книг . Завдання команд: знайти числа, приклеїти їх на циферблат, щоб до Нового року залишилось 5 хв. Яка команда швидше виконає завдання, та переможець.

 

Команда-переможець отримує третю картку-назву кімнати.

 

ЗУПИНКА 4. «Ребус»

Обидві команди отримують завдання з ребусами, які мають розшифрувати.

Враховується швидкість та правильність виконання завдання.

 

Команда-переможець отримує четверту картку-назву кімнати.

 

ЗУПИНКА 5. «Новорічна Казка»

Учасники отримують фото Новорічної Казки та фото Казкового героя. Діти мають правильно розкласти героїв до своїх казок.

 

Новорічні Казки:

 

1.Ну,постривай

2.Маша та Ведмідь

3.Простоквашино

 

Враховується швидкість та правильність виконання завдання.

Команда-переможець отримує п’яту  картку-назву кімнати.

 

ЗУПИНКА 6.  «Зимові розваги»

Необхідно розділити кожну команду на 2 частини, а далі ці половинки об’єднати із  командою суперником та утворити 2 кола. В кожному колі буде по половинці обох команд. Дітей розставити через одного: гравець з 1 команди, гравець з 2 команди, гравець з 1 команди, гравець з 2 команди і т.д.

Далі слід взяти або 2 рукавички, або 2 червоні шапки Діда Мороза, по одній для кожного кола. Під музику діти передають шапку по колу. Потім пісня зупиняється, і вибуває з кола той учасник – у кого в руках в цей момент опинилась шапка. Так триває до визначення переможця. Коло можна утворити 1, але тоді гра триватиме довше.

 

Команда-переможець отримує шосту  картку-назву кімнати.

 

ЗУПИНКА 7. «Варто порахувати»

Обом командам пропонують поглянути на фото на якому зображена велика кількість корів та бичків, які є символами 2021 року.

Завдання:

  1. Написати на аркуші паперу, яка кількість корів та бичків зображені (не рахуючи). (та команда, яка найближче до правильного числа отримує 1 бал)
  2. Порахувати символи року і записати друге число на аркуші. (1 бал отримує та команда, яка швидше і правильно виконала завдання).

 

На фото 33 персонажі (Корівки + Бички)

Порівнюється сумарна кількість балів за обидва завдання.

Команда-переможець отримує сьому   картку-назву кімнати.

ЗУПИНКА 8. «Вправний стрілець»

Для конкурсу необхідні наступні реквізити: резинка розміром 1м, м’яка іграшка бичок чи корівка. Учасники команди стають один за одним, на відстані 3-4 м навпроти стоїть гравець із команди суперника. Двоє дітей тримають кінці резинки, а один цілить іграшкою в гравця-суперника, який має спіймати бичка і кинути наступному стрільцю. Команда отримує бали за кількість спійманих іграшок. Якщо бичка не спіймав учень, бал не зараховується. Переможця визначають, порівнюючи отримані командами  бали.

Команда-переможець отримує восьму  картку-назву кімнати.

ЗУПИНКА 9. «Лист Діду Морозу»

Учасники мають вставити пропущені слова в Листа Діду Морозу. Слова закодовані QR-кодами.

Лист № 1

Дід Мороз, привіт, вітаю!

Я листа тобі складаю!

Хочу гарний подарунок,

Вже намалював малюнок.

Показав і мамі, й тату,

Та не можуть розгадати.

Показав бабусі й діду,

Другу й нашому сусіду,

Та всі голову ламали,

Й мій сюрприз – не розгадали.

Ти – розумний, точно знаю,

Вмить секрет мій розгадаєш!

Який хочу подарунок,

На малюнку  - ось пакунок,

Й овал чорний – навмання…?

Висунуло ніс щеня!!!

Здогадавсь ти, точно знаю!

Не запізнюйся, чекаю!!!

 

Лист № 2

Дід Мороз, приходь до нас,

У зимовий, сніжний час!

Йдем ялинку прикрашати,

Будемо тебе чекати.

Принеси з собою диво,

Щоб всі ми були щасливі.

Щоб лунали скрізь вітання,

І збувалися бажання.

У зимовий сніжний час,

Неси казку ти для нас!

Чарівні розкинь скрізь перли,

Щоб від щастя ми завмерли.

І помчалися юрбою,

До пригод всі ми з тобою,

У країну білосніжну,

Кришталеву, дивовижну.

Вже летиш під небокраєм?

Поспішай, бо ми чекаєм!!!

Команда-переможець отримує дев’яту   картку-назву кімнати.

ЗУПИНКА 10. «Символ Року»

Є два варіанти гри:

 

  1. Принести м’яку іграшку чи копілку у формі Дракона і заховати її в класі перед початком Квесту. Потім запропонувати дітям знайти її.
  2. Роздрукувати сніжинки, на їх зворотній стороні надрукувати символ року (не на всіх на деяких). Діти мають зібрати максимальну кількість сніжинок, на яких зображений символ року.

Команда-переможець отримує десяту  картку-назву кімнати.

ЗУПИНКА 11. «Новорічний пазл»

Учні отримують фото новорічної тематики у формі пазлу, який мають скласти на швидкість.

Команда-переможець отримує одинадцяту  картку-назву кімнати.

ЗУПИНКА 12. «Хто сказав: Му-уууууууууу?»

З команди обирають по одному гравцю. Який повертається спиною до дітей. Він буде відгадувати гравців команди суперника за голосом. Кожна дитина повинна замукати: Му-уууу! А повернутий спиною учень відгадати хто це.

Перемагає та команда, яка має більше відгаданих голосів.

Команда-переможець отримує дванадцяту  картку-назву кімнати.

ЗУПИНКА 13. «Ялинка іграшками сяє»

Завдання учасників поки б’ють куранти (1 хв.) прикрасити «незвичайну» ялинку, в ролі якої виступає один гравець команди. Діти отримують пластикові іграшки, серпантин, дощик. Оцінюється швидкість та креативність роботи.

Команда-переможець отримує тринадцяту  картку-назву кімнати.

ЗУПИНКА 14. «З Новим Роком!»

Двом учасником із кожної команди необхідно дати мотузку та прищіпки. Інші учасники стають один за одним. Навпроти на відстані 4-5 м на столі лежать змішано букви від вислову «З Новим Роком!», для кожної команди, тобто 2 набори.  Учні повинні на одній нозі дострибати до столу, взяти потрібну букву, принести її команді та причепити прищіпкою на мотузку. Гра триває доти, поки якась із команд не збере повністю вислів «З Новим Роком!».

Команда-переможець отримує чотирнадцяту  картку-назву кімнати.

Лист:

Все під силу вам здолати,

Вправні хлопці та дівчата!

Мапу треба відновити,

Це ви можете зробити.

Свої картки об’єднайте,

І сніжинку відшукайте.

Картки на неї всі складіть,

Слова чарівні прокажіть,

«Зима сніжком все замітає,

Дружба міцна всіх нас єднає!»

Шукайте  речі чарівні,

Допоможіть, діти, мені.

Коли ж я буду мапу мати,

Піду даруночки складати.

Але я вам раніш віддячу,

За ваше  добре серце й  вдачу.

На вікно мапу покладіть,

Й даруночки від мене ждіть.

У класі ви їх пошукайте,

До справи, часу не втрачайте!!!

 

Необхідно  заздалегідь підготувати коробку в яку скласти 2 частини мапи, міні – картки назви кімнат, клей, лупу (щоб роздивлятись назви кімнат на мапі), червону стрічку, щоб зав’язати скручену в сувій мапу та покласти її на вікно, ножиці (за необхідності). Дід Мороз вночі забере мапу. На коробку зверху покласти велику сніжинку.

 

Діти мають:

 

  1. Знайти листа під ялинкою та прочитати його
  2. Знайти велику сніжинку, що лежить на коробці з деталями для мапи.
  3. Покласти на сніжинку картки (назви кімнат) обох команд.
  4. Проказати чарівні слова.
  5. Взяти вміст коробки та відновити мапу.
  6. Покласти мапу на вікно.
  7. Знайти подяку від Діда Мороза у вигляді нагород та подарунків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Мороз Богдана
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку