А чи знаєте ви, що необхідно зробити, щоб життя наше було прекрасним?
Хто здоровий — той сміється,
Все йому в житті вдається,
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Тема: гра-квест «Молодь обирає здоров’я»
Здоров’я – цеще не все, але все інше без нього–ніщо
Сократ
Мета гри-квесту «Молодь обираєздоров’я» – сприятиотриманнюпідліткамизнань про поняття «здоров’я», «здоровий спосібжиття», визначення та усвідомленняфакторів, щовпливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власногоздоров’я.
Слухайте всі! Слухайте нас!
Наша розмова про тебе,
Людино! Про здоров'я твоїх нащадків!
І просто про те,
Як довше прожить на Землі!
Життя дається нам якоюсь дивовижною квіткою, яка вранці вмивається росою, ніжно простягає руки-пелюстки до сонця, щоб захистило її від усього злого й недоброго, а ввечері тихо й сумовито складає свою голівку до матері-землі, сподіваючись наступного дня побачити цей світ кращим.
А чи знаєте ви, що необхідно зробити, щоб життя наше було прекрасним?
Так, бути здоровим!
Хто здоровий — той сміється,
Все йому в житті вдається,
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, — той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий — не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде.
Серед багатьох факторів, від якихзалежитьмайбутнєдержави, одним ізнайголовніших є стан здоров’яїїгромадян та їх безпека, зокрема молодого покоління: фізичного, психологічного, соціального та духовного.
Тільки здорова людинаможе по справжньомувідчуватирадістьжиття, навчатись та працювативисокопродуктивно, з насолодою, отримуватизадоволеннявідспілкування з оточуючими та від кожного прожитого дня.
Особливої уваги в даномупитанніпотребує молодь, усвідомлення нею цінностіздоров’я, розуміннявизначальноїролі здорового способу життя, формуваннявідповіднихпереконань, світогляду та індивідуальноїповедінки.
Тому з метою визначення та усвідомлення факторів, щовпливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власногоздоров’я у нашому навчальному закладі сьогодні проводиться гра- квест «Молодь обираєздоров’я» серед учнів 7-9 класів БАЙКОВЕЦЬКОЇ громади.
Сьогодні на святі унас присутні….
ДО СЛОВА ЗАПРОШУЄМО……
В нас одна є мета
І мрія в нас усіх єдина,
Аби здоровою була
Українська кожна дитина.
Щоб в світі творчості й краси,
Олімпіад, турнірів і змагання
Вони були назавжди
Здорові та веселі
Із усіх чинників ,які впливають на наше здоров’я вагоме значення має стан навколишнього середовища
Тому сьогодні ми хочемо разом з вами згадати прості правила поведінки, дотримання яких допоможе нам ніколи не зустрічатися з небезпекою.
( виступ ДЮП «ВОГОНЬ»)
Для здоров’я дитини важливо не тільки те, що в школі задовольняють її пізнавальні потреби, а й соціальні потреби у спілкуванні, психологічні потреби у повазі до свого почуття гідності, до її почуттів та переживань, інтересів та здібностей .
Гра-квест є інноваційною формою роботи з учнями. Це – цікавий і, водночас, ефективний спосіб засвоєння школярами необхідних знань, умінь та навичок.
Основна ціль сьогоднішньої гри-квесту «Молодь обирає здоров’я» – сприяти отриманню підлітками знань про поняття «здоров’я», та «здоровий спосібжиття
.
Життя — це можливість, скористайся нею.
. Життя — це краса, милуйся нею.
Життя — це багатство, не розтрать його.
Життя — це коштовність, бережи її.
. Життя таке чудове, не згуби його.
. Це твоє життя, борись за нього!
Ми — за здоровий спосіб життя! Приєднуйся до нас!
Поділ на команди за кольорами,
Вибір капітанів команд.
Станції
Для отримання завдання запрошуються капітани.
Після представлення команди отримують маршрутні листи.
Оцінювання: від 1 до 5 балів
(Заполух Т.М., Німко І.Ю.)
пригадати та заспівати (кілька стрічок) якомога більшу кількість пісень, де згадується здоров’я, здоровий спосіб життя та все, що з ним пов’язано.
Оцінювання: Кількість пісень – кількість балів.
(Ягнійчук С.П., Іваніцька О.І.,)
: пройти естафету за найкоротший час: стрибки в мішках біг «на трьох ногах» - дві ноги представників команди зв’язуються мотузкою (2 представники), «качиний крок», ходьба на руках – один представникстає на руки, другий тримає його за ноги (2 представники).
Обладнання: 2 мішки, мотузка для зв’язуванняніг, рукавиці для ходьби на руках.
Оцінювання: 10 балів, якщо усі естафети пройдені за 10 хвилин.
(Кітчак М.І., Касарда Р.С. )
5. Колаж здоров’я
Створити із запропонованих матеріалів агітплакат, що пропагує здоровий спосіб життя, презентувати роботу.
Обладнання: ватмани, кольорові олівці, фломастери, кольоровий папір, клей, вирізки з журналів, ножиці.
Оцінювання: враховується оригінальність, переконливість, аргументованість роботи (максимум 10 балів), час виконання 10 хвилин.
(Каплун О.В., Брегін О.В.)
Завдання з ЦО .
Оцінювання: 10б. час виконання 5 хвилин.
(Кулинич А.Я., Бутрин В.С. )
Завдання для команд: назвати назву та застосування медикаментів, що стосуються здорового способу життя.
Обладнання: медичні прилади та медикаменти
Оцінювання: правильна відповідь -1бал,
(Пастернак І.Є., Могиьський З.П. )
6.Зрозумій мене
Показати невербально терміни, пов’язані зі здоровим способом життя.
картинки із зображенням складових здорового способу життя.
Оцінювання: кількість правильно відгаданих термінів – кількість балів.
(Процик М.П., Загнибіда Н.М., Коршняк В.В.)
7.Спільний вислів «Молодь Байковецької громади за здоровий спосіб життя!»
Підбиття підсумків квесту, нагородження грамотами і футболками учасників гри.
.
Дякуємо командам за активну участь у квесті.