Квест з основ здоров'я "Безпечне щодення"

Про матеріал
Квест – це цікава гра-подорож, основною метою якої є швидке і якісне виконання певних завдань для досягнення кінцевої цілі, у результаті чого команда отримує приз. Розрахований для учнів 8 класу.
Перегляд файлу

 

 

 

Квест

з основ здоров’я

«Безпечне щодення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                Підготувала:

вчитель основ здоров’я

КЗ «Молочківська гімназія»

Фесик І.В.


Квест – це цікава гра-подорож, основною метою якої є швидке і якісне виконання певних завдань для досягнення кінцевої цілі, у результаті чого команда отримує приз.

Правила квесту нескладні: команди-учасниці отримують від ведучого маршрутні карти-листи, за допомогою яких потрібно пройти   ___станцій і отримати відповідні бали за виконані завдання в маршрутні карти-листи.

На кожній станції розміщується по одному вчителю.

Їх завдання – слідкувати за правильністю виконання усіх завдань та виставлення балів.

За сигналом ведучого команди розходяться в різні сторони, рухаються до першої станції. По завершенню квесту обидві команди знову зустрічаються у актовій залі для виконання останнього завдання, визначення переможця, отримання грамот та солодких призів.

 

Мета: закріпити знання, вміння та навички учнів з основ здоров’я, формувати здоров’язбережувальну, соціальну, екологічну компетентності школярів, розвивати у дітей високі морально-психологічні якості: мужність, відвагу, витримку, ініціативність, кмітливість, згуртованість, творчу уяву.

Обладнання: конверти із завданнями, папір, ручки, кошик, бинти, грамоти, солодкі подарунки.

Місце проведення: навчальні кабінети, актова зала.

Учасники: учні 8 класів, по вісім учнів у команді, педагогічні працівники.

Хід проведення квесту:

 

         Станція №1  Евакуація

Що має бути в сумці на момент евакуації?

( На столі лежать  картки із надписами потрібних  та непотрібних  речей. Учні збирають у сумку лише все необхідне )

Матеріали:

Необхідні речі:

  •         документи;
  •         гроші, цінні речі;

     -  необхідні речі (білизна, теплий одяг, взуття, предмети гігієни);

  •         продукти харчування на 2-3 дні та питна вода;
  •         сірники, ліхтарик, аптечка;

Зайві речі:

  •         іграшки, косметика, магнітофон, навушники, фломастери, фотоальбом, фен тощо.

Завдання №2 Конструктор

 

Складіть пазл

 і назвіть надзвичайну ситуацію

(картинку потрібно розрізати на частини) 

 

 

 

Станція №3 Медична допомога

 

Завдання. Обробити поранений палець і забинтувати

 Станція №4 Ерудит

Кожен учасник має відповісти на 1 запитання(за бажанням) правильна відповідь 1 бал

  1. Під час грози небезпечно стояти під …(деревом)
  2. Відповідальним за цивільну оборону в школі є…(директор)
  3. Надзвичайна ситуація може призвести до…(травмування, загибелі,матеріальних збитків)
  4. В нашій школі є план евакуації? (Так)
  5. Під час землетрусу найбільш безпечним місцем в будинку є…(дверний отвір)
  6. Назвіть три  складові процесу горіння. (джерело запалювання, горюча речовина, кисень)
  7. Організований вихід людей з небезпечної території – це(евакуація)
  8. Пінними, вуглекислотними, порошковими є…(вогнегасники)
  9. В сільській місцевості найпростішим укриттям може бути… (погріб)
  10.                 Неконтрольований процес горіння, який супроводжується знищенням матеріальних цінностей і складає небезпеку для життя людей – це…(пожежа)
  11.                 Найпростішим засобом захисту органів дихання може бути…(ватно-марлева пов’язка)
  12.                 Чи можна користуватися під час пожежі ліфтом? (Ні)

 

 

 

 

Станція №5 Дорожні знаки

Завдання №1

Знайдіть відповідність між назвою та малюнком дорожнього знаку:

 

Слизька дорога

Рух на велосипедах заборонено

Лікарня

 

Головна дорога

В’їзд заборонено

Пішохідна доріжка

Рух праворуч

Пішохідний перехід

 

Станція №6. Заборонна

Команді потрібно скласти якомога довший перелік  того, чого не можна робити під час грози

Станція №7.

Завдання №1

 

З’ясуйте, що це за хвороби за діагнозами та хто їхні збудники.

  1. Людина повернулася з-за кордону. Ще в літаку вона відчула підвищення температури, яка через деякий час відновилася до норми. Згодом температура почала зростати з інтервалом 24, 48, 72 години.
  2. Пацієнт звернувся зі скаргою на погане самопочуття – слабкість, болі в животі, розлад шлунка, кривавий пронос. УЗД показало виразки на стінках кишечнику.
  3. Людина кашляє без інших видимих ознак застуди, іноді в неї спостерігається розлад сну, роздратованість, судоми.

Правильні відповіді:

  1. Хвороба - малярія. Збудник – малярійний плазмодій.
  2. Хвороба – дизентерія. Збудник – дизентерійна амеба.
  3. Хвороба – аскаридоз. Збудник – аскарида людська.

 

 

 


 

Завдання №2

 

Розгляньте малюнки та поясніть, як, використовуючи ознаки місцевих предметів, можна визначити сторони горизонту?

 

 

Правильні відповіді:

 

Картинки по запросу -	дерева, велике каміння і скелі з північного боку обростають мохом

  •         дерева, велике каміння і скелі із північного боку обростають мохом;


Картинки по запросу -	мурашники у лісі майже завжди розміщуються з південного боку дерев

  •         мурашники у лісі майже завжди розміщуються із південного боку дерев;

 

Картинки по запросу -	північний бік мурашника завжди крутіший за південний

  •         північний бік мурашника завжди крутіший за південний;


Картинки по запросу -	на північному боці дерев кора завжди грубіша і темніша, ніж на південному

  •         на північному боці дерев кора завжди грубіша і темніша, ніж на південному;

 

Картинки по запросу -	на північному боці дерев кора завжди грубіша і темніша, ніж на південному

  •         кільцеві шари річних приростів деревини завжди темніші з південного боку.

 

 


Станція №8

 

Завдання №1

 

Зберіть у кошик лише їстівні гриби та неотруйні рослини.

Матеріали:

Кошик, фотографії отруйних та їстівних грибів, а також отруйних та неотруйних рослин.

Картинки по запросу мухомор червоний   Картинки по запросу бліда поганка малюнок

  мухомор червоний           бліда поганка

    Картинки по запросу псевдо опеньки

сатанинський гриб        псевдоопеньки

 

 


Картинки по запросу їстівні гриби   Картинки по запросу підосичник

білий гриб                      підосичник

Результат пошуку зображень за запитом "підберезник"   Результат пошуку зображень за запитом "лисички гриб"

підберезник                       лисички

 

Пов’язане зображення   Результат пошуку зображень за запитом "вовче лико"

паслін чорний                       вовче лико


Результат пошуку зображень за запитом "борщівник отруйний" Результат пошуку зображень за запитом "барбарис"

борщівник                                 барбарис

Результат пошуку зображень за запитом "ромашка лікарська"   Пов’язане зображення

ромашка лікарська                      соняшник

Результат пошуку зображень за запитом "шипшина"  

шипшина                                        

 

 

Станція № 9.   Відгадай

Один з учасників повинен вгадати предмет, який демонструється команді, він його не бачить, бо стоїть до нього повернутий спиною. Він задає питання, а команда відповідає лише «так» чи «ні». Час – 1хв.

 

 Станція № 10.  Шифрувальна

Відгадати зашифровані слова

  1. РЕНАСИ     -  СИРЕНА
  2. ПТЕАКЧА    - АПТЕЧКА
  3. ТІВРЯКНИ  - РЯТІВНИК
  4. ХІЯСТИ - СТИХІЯ
  5. НИСІКИР – СІРНИКИ

 

 

 

Підрахунок балів. Нагородження команд.

 

 


 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
11 березня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку