Тема «Рослини»
Урок № 14
Тема: Квітка, будова та основні функції.
Визначення термінів і понять: квітка, квітконіжка, квітколоже, оцвітина, чашечка, віночок, тичинка, маточка, зав’язь, насінний зачаток.
Створити схеми:
Тичинка Маточка
____________ ___________ ________ ________ ________
Встановити відповідність між частинами квітки та їх функціями
Частини квітки |
Функції |
||
1 |
квітконіжка |
А |
видозмінені листки, які здатні до фотосинтезу |
2 |
квітколоже |
Б |
розширена частина стебла, на якій розміщені всі частини квітки |
3 |
чашолистки |
В |
репродуктивні частини квітки, у яких утворюються пилкові зерна |
4 |
пелюстки |
Г |
видозмінені листки яскраво забарвлені, що сприяє запиленню |
|
|
Д |
видозмінена вкорочена верхівка пагона, до якої прикріплюються всі частини квітки |
Встановити послідовність розмірів квіток рослин від найменшої до найбільшої
А рафлезія Арнольда Б ряска В дурман Г кропива
Д кала
Біологічний диктант
Тестовий контроль.
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний:
А видозмінений пагін Б видозмінена брунька В видозмінений листок
А квітколоже Б оцвітина В листочки оцвітини
А двостатева Б тичинкова В маточкова
А вишня Б волошка В тополя
А вольфія безкоренева Б дзвоники В вишня
А тюльпани Б тирлич В льон