КВК "Юні математики"

Про матеріал
Закріпити і поглибити знання учнів з математики; розвивати логічне мислення, просторову уяву; вдосконалювати навички учнів працювати в команді; виховувати почуття дружби, товариськості; викликати інтерес до вивчення математики.
Перегляд файлу

 

                                    КВК    «Юні математики »

                                               2 клас

 

 Мета: перевірити уміння учнів усно обчислювати вирази з переходом через десяток; розвивати логічне мислення; розвивати комунікативні компетентності; активізувати пізнавальну активність учнів ; прививати інтерес до математики.

 

 Створення емоційного настрою.

 Учень: В нас сьогодні день незвичний.

             Веселий він, математичний.

             Ігри, конкурси, змагання

             На кмітливість та знання.

Учениця: Жарти, ребуси, лічилки.

                Все це разом – КВК !

                Щоб перемогу в конкурсі здобути,

                Веселим та кмітливим бути!

  Вчитель. Математика - дивовижна, цікава і захоплююча наука! Здавна люди називають математику царицею наук, тому що математика застосовується в різних галузях знань. Світ без неї був би нецікавим. Не було б наукових відкриттів ні на морі, ні на суші, ні у Всесвіті. Тож поспішімо ж здійснити незвичайну подорож у світ цікавих задач, загадок і питань.

- А щоб працювати командою, потрібно знати деякі правила:

Працювати дружно, всі разом.

Вміти вислухати свого товариша.

Не ображати товариша, який зробив помилку.

Не сміятися над командою, яка програє.

Не злитися, якщо ви програєте.

 

                           ПРЕДСТАВЛЕННЯ КОМАНД 

Знавці

Девіз: Ми сміливі та розумні

           Ми хоробрі знатоки!

           Математику-науку

           Ми вивчаєм залюбки.

Розумники

Девіз: наш девіз-все гарно знати

           Вміти добре рахувати.

           Виростаймо і у путь

           Хай знання із нами йдуть!

 

РОЗМИНКА           ГРА “ТАК – НІ”

 

                        (З використанням ЛЕГО)

 

У трикутника є 3 вершини, 3 кути і 3 сторони?

Ламана складається з променів?

Пряма має початок і не має кінця?

Замкнута ламана утворює многокутник?

Сума чисел 7 і 5 дорівнює 11?

Сума чисел 8 і 4дорівнює 12?

У 1 метрі 10дм?

У добі 24 години?

 


  МОЗКОВИЙ ШТУРМ

                                                                           (1 бал за правильну відповідь)

 

Яку дію треба виконати, щоб  число  збільшити на кілька одиниць?

Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 3см?

Зменшуване 15, різниця- 7. Чому дорівнює від’ємник?

 

 

               Як називають число  від якого віднімають? 

Сума двох чисел 18. Перший доданок-9. Який другий доданок?

Чому дорівнює периметр прямокутника, довжина якого 4см, а ширина-3?

 

          Ось вам загадка не проста:

Не маю жодного кута.

Фігура я геометрична,

Така гарненька, симпатична,

На сонце дуже схожа я.

Самі назвіть моє ім’я.

 

Чотири маю сторони,

Не всі однакові вони.

Прямих кутів 4 маю.

Як мене звати, не згадаю!

 


 

              КОЛИ  ЧИСЛА БАВЛЯТЬСЯ

                                        (1 б за кожну правильну відповідь)

 

  1. Продовж ряд чисел:

 

100, 90, 80, …, …,  … .

85, 75, 65,… , …, …  .

 

  1. Встав пропущене число:

11, 31, 51,… , 91.

24, 34, 44,…., 64.

 

  1. Знайди і закресли у кожному рядку «зайве» число.

21       44     9        90       45        16

40       20    30       33       70        90

66       12    33       44       77         55

31       33     35      25        37        39

 

                      ХИТРІ ЗАДАЧІ

                                                                  ( 3 бали за правильну відповідь)

 

 Якщо гусак стоїть на двох ногах, то він важить 4 кг. Скільки буде важити гусак, якщо він стоїть на одній нозі? ( 4 кг ) 

 

 У двох носорогів було 2 роги. Скільки рогів у 12 носорогів? (12)

 

                               ДУЕЛЬ КАПІТАНІВ                                                          3б.

 

А—1, Б—2, В—3, Г—4, Г- 5 , Д—6, Е—7, Є—8, Ж—9, З— 10,  И —11,І—12, Ї— 13, Й— 14, К— 15, Л— 16, М— 17, Н —18, О—19, П—20, Р—21, С—22, Т—23, У—24, Ф—25, Х—26, Ц—27, Ч—28, Ш—29, Щ—3О, Ь—31, Ю—32, Я—33.

- Чимало птахів відлітають у вирій. А є птахи, які зимують на узбережжі Чорного та Азовського морів.

Знайдіть помилки у виразах і, користуючись кодом, розшифруйте назви птахів, які там зимують.

 

35-20+1= 17  _                    44-24-1=21 _

20-6-7= 7  _                        10-1+8= 17 _

14-6-6= 3  _                        18-9-2= 7 _

8+4= 12  _                           8+8= 15 _

15-9+0 = 0 _                       20+12+0= 0 _

52-21= 31_                         58-32= 26 _

 

                     НАЙКРАЩИЙ ОБЧИСЛЮВАЧ                7б.

 

7+6=                   8+5=                                     

11-6=                  12-7=                

54-7=                  45-9=              

55+8=                 66 +8=                

60+24=               50+35=             

32+15=               43+13=                  

74+16=               33+37=             

                            У СВІТІ ЗАДАЧ                            ( 4б.)

 

Прочитай задачу. Поєднай лінією задачу із її розв’язанням.

 

До годівнички прилетіло 11 горобців, а синичок- на 5 менше. Скільки пташок прилетіло до годівниці?

У годівничці було 11горобців, синичок-на 5 менше, а снігурів-на  2 менше, ніж синичок. Скільки снігурів було у годівничці?

 

   1) 11-5=6(с.)

 2) 11+6=17(пт)

  1.     11-5=6(с)
  2.     6+2=8(сн)

1) 11-5=6 (с)

     2) 6-2=4(сн)

  1.     11-6=5(с)
  2.     5+2=7(сн)

 

            

   

                         ЦІКАВИЙ РЕБУС                         (по 1 балу )

Ребуси для 1 команди:

  мі 100 (місто)    40 а (сорока)  Ві 3 на

 

Ребуси для 2 команди:

 

пі 2 вал         5’ниця          100 рона

 

                УТВОРЕННЯ НОВИХ ФІГУР                                   (1б)

 

Проведи одну лінію у прямокутнику так, щоб утворився трикутник і чотирикутник.

Проведи одну лінію у прямокутнику так, щоб утворився трикутник і п’ятикутник.

 

       ГОЛОВОЛОМКИ ІЗ СІРНИКОВОЇ КОРОБКИ     (1б)

  1. Із семи сірників склади три однакові трикутники.
  2. Склади з семи сірників два квадрати.

 

                           СКЛАДАННЯ КАРТИНОК    ( 3б)


- Картини можна малювати фарбами, олівцями; можна робити аплікації, чи витинанки. У кожного з вас на парті лежить конверт. Складіть, будь ласка, картинку з геометричних фігур.

 

 

Підведення підсумків конкурсу.

 

  1. Самооцінювання.
  2. Підсумки журі.
  3. Нагородження переможців.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Позакласні заходи
НУШ
Додано
9 лютого
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку