"КВК Знавці інформатики"

Про матеріал
КВК "Знавці інформатики" для учнів 4 класу для закріплення вивченого матеріалу.
Перегляд файлу

КВК «Знавці інформатики»

Мета: формувати цілісне уявлення про світ інформатики; повторити    вивчений матеріал на уроках інформатики і навчитися використовувати його в нестандартних умовах; розвивати в учнів пізнавальні інтереси, потребу глибокого і творчого оволодіння знаннями, прагнення постійно знайомитись з найсучаснішими досягненнями науки і техніки; розвивати творче мислення, самоосвітню, інформаційну та життєтворчу компетенції; виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації. 

Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютер, презентації, дипломи.

Сценарій проведення

Ведучий.

Доброго дня! Сьогодні ми будемо свідками змагання знавців інформатики серед. Я думаю, що ця зустріч принесе нам максимум задоволення. Ну що ж, зустрічаємо наші команди. Та для того, щоб дізнатися у якій послідовності будуть виступати команди, ми проведемо жеребкування.(Капітани команд тягнуть жереб)

І. Конкурс «Візитка» 

Команда «Процесори» Ми команда - «Процесори»

Наш девіз:
Команда «Процесори» - це супер!

Команда «Процесори» - це клас!

Вона завжди перемагає

Й сьогодні вам покаже вищий клас!

Команда «Комп’ютерні генії»

Ми команда - «Комп’ютерні генії»

Наш девіз:

«Комп’ютерні генії» завжди перемагають,

До перемоги впевнено ідуть.

Багато вміють, знають і читають

Й образити себе нікому не дають!

Команда «Флешка»

Ми команда - «Флешка»

Наш девіз:

Ми багато інформації знаємо,

Її надійно у голівці зберігаємо.

А хто хоче з нами позмагатися

Має дуже добре постаратися. 

ІІ. Конкурс «Інформатична мозаїка»

Є 6 категорій. В кожній категорії - по 7 запитань. Кожна правильна відповідь на питання приносить 1 бал. Команди по черзі обирають категорії і відповідають на питання. Максимальна кількість балів за цей конкурс – 14 балів.

1. Категорія «Алгоритми».

  1.         Як називають послідовність команд? (Алгоритм)
  2.         Як називають того, хто виконує команди? (Виконавець)
  3.         Як називається програма для складання і виконання алгоритмів? (Скретч)
  4.         Хто головний виконавець у середовищі Скретч? (Рудий кіт)
  5.         Як називається елемент вікна у програмі Скретч, у якому виконавець виконує команди? (Сцена)
  6.         Як називається алгоритм, у якому команди повторюються? (Циклічний)
  7.         Як називають виконавця у середовищі Скретч? (Спрайт)
  8.         Як називається файл, створений у Скретчі? (Проект)

2. Категорія « Word»

  1.         Як називається програма для створення текстових документів? (Word)
  2.         Об’єкт, який вказує на поточне місце в документі? (Курсор)
  3.         Клавіша, яка збільшує літери? (Shift)
  4.         Яку клавішу використовують для створення нового абзацу в текстовому документі? (Enter)
  5.         Клавіша, призначена для відступу між словами? (пробіл)
  6.         Яка клавіша видаляє символи ліворуч від курсора? (BackSpase)
  7.         Процес зміни зовнішнього вигляду тексту називають… (Форматування)
  8.         Як називається список на початку кожного абзацу якого стоїть порядковий номер чи літера? (Нумерований)

3. Категорія «Безпека в комп’ютерному класі»

  1.         Яка відстань має бути від монітора до очей? (50см)
  2.         Якщо виникає якась проблема, то потрібно… (сказати вчителю)
  3.         В комп’ютерному класі не можна чіпати…(Проводів)
  4.         Якими мають бути руки в комп’ютерного користувача (Сухими і чистими)
  5.         Яким має бути робоче місце учня? (Охайним і чистим)
  6.         Що можна їсти за комп’ютерним столом? (Нічого)
  7.         Скільки часу можна працювати за комп’ютером у школі? (15 хв)
  8.         Чи можна працювати за комп’ютером у верхньому одязі? (Ні)

4. Категорія «Комп’ютерні пристрої»

  1.         Який пристрій допомагає нам роздрукувати інформацію? (Принтер)
  2.         За допомогою якого пристрою ми можемо ввести текстову інформацію в комп’ютер? (Клавіатури)
  3.         За допомогою якого пристрою ми можемо побачити інформацію на комп’ютері? (Монітора)
  4.         Цей пристрій дуже часто порівнюють із твариною. Що це? (Мишка)
  5.         За допомогою цього пристрою ми чуємо звукову інформацію. (Колонки)
  6.         За допомогою цього пристрою ви можете бачити співрозмовника спілкуючись по Skape. Що це?(Веб-камера)
  7.         Кнопка на даному пристрої запускає роботу комп’ютера. Що це? (Системний блок)
  8.         За допомогою цього пристрою ви можете підключитись до мережі Інтернет. Що це? (Модем)

5. Категорія «Інтернет»

  1.         Як називається найбільша комп’ютерна мережа у світі? (Інтернет)
  2.         Як називається спеціальна програма для перегляду веб-сторінок? (Браузер)
  3.         На якій мові вводиться адреса сайту? (Англійській)
  4.         Назвіть пошукову систему якою ми найчастіше користуємося на уроці інформатики? (Google)
  5.         Де розміщується інформація в Інтернеті? (На сайтах)
  6.          З чого складаються сайти? (З веб-сторінок)
  7.         Команда, яка допоможе перенести зображення з сайту на комп’ютер? (Зберегти)
  8.         Спілкуючись в соціальних мережах не надсилайте на знайомим людям… (Свої фото)

6. Категорія «Tux Paint»

  1.         Як називається графічний редактор, призначений для створення графічних        зображень? (Tux Paint)
  2.         Як називається малюнок створений за допомогою комп’ютера? (Комп’ютерна графіка)
  3.         За допомогою якого інструмента Tux Paint ми можемо видалити зайвий об’єкт? (Гумка)
  4.         Який інструмент Tux Paint допоможе намалювати геометричну фігуру? (Фігура)
  5.         За допомогою якого інструменту Tux Paint ми можемо змінити колір фігури? (Палітри кольорів)
  6.         Який інструмент допоможе написати коментар до малюнку? (Текст)
  7.         Хто головний персонаж графічного редактору Tux Pain? (Пінгвін)
  8.         Що означає слово Tux? (Ім’я пінгвіна)

ІІІ. Конкурс «Піктограми»

На дошці з’являтимуться піктограми, які стосуються інформатики. Кожній команді дається по 3 піктограми. За кожний правильно названий знак команда отримає 2 бали. Максимальна кількість балів у конкурсі – 6 балів.

ІV. Конкурс «Логічний дайвінг»

Кожній команді пропонується розшифрувати  по 2 ребуси. Правильно розшифрований ребус приносить команді 2 бали. Максимальна кількість балів за цей конкурс – 4

V. Конкурс «Реклама»

Кожна команда отримує комп’ютерний пристрій. Його потрібно прорекламувати так, щоб покупець захотів його придбати. Проявіть свої підприємницькі здібності. Конкурс оцінюється в 5 балів. (Командам дають мишку, колонки, клавіатуру)

VІ. Конкурс «Музичний» (домашнє завдання)

Кожна команда повинна була підготувати пісню про інформатику. Максимальна кількість балів за цей конкурс – 10 балів

Підведення підсумків.

 

docx
Додано
1 квітня 2022
Переглядів
1356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку