Лабораторна робота №1
Тема: «Електроннi таблицi Excel та її основні об'єкти. Виконання обчислень в середовищі табличного процесора».
Мета: Набуття практичних навичок у створенні, редагуванні електронних таблиць і виконанні в них арифметичних операцій.
Завдання №1: Для заданої таблиці, у якій наведені результати іспитів, створити електронну таблицю, виконати її редагування. Обчислити середній бал та загальну суму балів, побудувати діаграму.
Таблиця 1
Мал. 1
Хід роботи
Таблиця 2
Завдання №2. Створити таблицю «Нарахування заробітної плати викладачам коледжу» (мінімум 15 вчителів, дані вносити на свій розсуд).
Назва: «Заробітна плата викладачів коледжу»
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
1 |
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові викладача |
Стаж (к-ть років роботи в коледжі) |
Наванта-ження (ставка), к-сть годин за рік |
Ставка, грн. |
Оплата, за повну ставку+ лишок, грн |
Інші нарахування (Премія, доплата за зошити, класне керівництво, відрядження) грн. |
Пенсій- ний фонд, % |
Інші вира-ховування, % |
Нараху-вання, грн. |
До видачі, грн. |
2 |
|
Дов. дані |
Дов. дані |
Дов. дані |
Дов. дані |
Формула |
Дов. дані |
15% |
12% |
Формула |
Формула |
Примітка: Навантаження (повна ставка) – це 720 год. за рік. Навантаження від 360 до 1180 год. за рік.
Комірки Н та І – тип даних обов’язкова має бути «Процентний»!
Оплата за:
В таблиці повинні бути вчителі, які мають повну ставку, неповну ставку, і більше ставки. Формули:
В стовпчиках F (комірка F2) отрібно ввести формули, наприклад: E2+D2*E2:720
В стовпчиках J (комірка J2) потрібно ввести формули, наприклад: F2+G2+C2*3,3
В стовпчиках K ( комірка K2) потрібно ввести формули, наприклад: J2–J2∙H2– J2∙I2
Перейменуйте 1 лист, ввівши своє Прізвище (ПКМ на вкладці Лист 1 – Перейменувати), 2 лист, ввівши своє Ім’я.
Самостійна робота №1 (Домашнє завдання)
Завдання. Побудувати таблицю відповідно до вашого варіанту. Використати раціональні прийоми у конструюванні макету таблиці, засоби форматування стовпчиків і клітинок, автозаповнення рядка з номером стовпчика тощо. Значок «?» вказує на показник, який потрібно розрахувати. До таблиці побудувати декілька діаграм та графіків з інформаційним наповненням, тип та вміст діаграм підібрати самостійно.
№ з/п |
Назва товару |
На складі товару, кг |
Ціна за 1 кг |
Продано (кг) |
Продано на суму (в грн) |
Залишок товару (в кг) |
Залишок на суму ( в грн) |
1 |
Геркулес |
30 |
8,7 |
3 |
? |
? |
? |
2 |
манна каша |
12 |
5,8 |
6 |
? |
? |
? |
3 |
гречана крупа |
25 |
15,5 |
12 |
? |
? |
? |
4 |
Вермішель |
40 |
12 |
32 |
? |
? |
? |
5 |
макарони |
45 |
10,5 |
15 |
? |
? |
? |
6 |
пшоно |
35 |
9,4 |
10 |
? |
? |
? |
7 |
рис |
50 |
10 |
42 |
? |
? |
? |
8 |
горохова крупа |
45 |
6,2 |
12 |
? |
? |
? |
9 |
сіль |
20 |
5,45 |
8 |
? |
? |
? |
10 |
цукор |
130 |
10,5 |
95 |
? |
? |
? |
Всього: |
? |
|
? |
? |
? |
? |