Освітня . Формувати практичні навички вимірювання розмірів малих тіл різними способами.
Розвиваюча. Розвивати навички самостійної роботи учнів і творче
мислення.
Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.
Прилади та матеріали: лінійка, горох, пшоно, моток дроту,олівець, книжка, мікрофотографія розмірів атома.
Інструкція з правил техніки безпеки.
Відео Виконання роботи
1.Організаційний момент.
2.Актуалізація опорних знань.
Аналіз лабораторної роботи.
Вправа на перевірку вивченого матеріалу «Так – ні».
1.Об’єм рідини можна виміряти мензуркою . (Так)
2.Основна одиниця довжини - метер. (Так).
3.Площа вимірюється в сантиметрах.(Ні).
4. Об’єм тіла неправильної форми можна виміряти лінійкою. (Ні).
5.Процес життя йде в напрямі від минулого до майбутнього.(Так).
6.Час можна вимірювати тільки годинником.(Ні)
7.Метроном – це прилад для вимірювання довжини.(Ні)
8.Для особливо точних вимірювань часу застосовують атомні годинники.(Так)
9.Мензурка- це прилад для вимірювання шляху. (Ні)
10.1 год =120 с. (Ні)
11. 360 хв = 6 год.(Так)
12. 1800 с = 0,5 год. (Так)
3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.
4. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.
5. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.
Метод «Мікрофон»
6.Домашнє завдання.