Урок 2. Кіт та миша
Завдання: Створити гру, в якій кіт (Фелікс) переслідуватиме мишеня (Герберта). Впродовж гри ви контролюєте Герберта за допомогою мишки, намагаючись втекти від Фелікса.
1. Створіть новий проект (меню "Файл -> Новий");
2. Видаліть існуючий спрайт (клік правою кнопкою миші, "вилучити");
3. Додайте нове тло (відкрийте бібліотеку, категорія "Інші", зображення "circles");
4. Видаліть початкову сцену (клік правою кнопкою миші, "вилучити").
1. Додайте новий спрайт (відкрийте бібліотеку, категорія "Тварини", спрайт "Mouse 1");
2. Перейменуйте спрайт на "Герберт" (клік правою кнопкою миші, "info"); 3. Зменшіть розмір мишеня (інструмент зменшення, клікніть спрайт 5-7 раз);
4. Створіть скрипт для Герберта, щоб він рухався разом з вказівником миші.
1. Додайте новий спрайт (відкрийте бібліотеку, категорія "Тварини", спрайт
"Cat 2");
2. Перейменуйте спрайт на "Фелікс" (клік правою кнопкою миші, "info");
3. Створіть скрипт для Фелікса, щоб він переслідував Герберта.
1. Додайте в скрипт Фелікса подію
"Оповістити: спіймано";
2. Виберіть спрайт Герберта та додайте до нього новий спрайт привида (відкрийте бібліотеку, категорія "Фантазії", спрайт "Ghost
2b");
3. Зменшіть розмір привида (інструмент зменшення, клікніть спрайт 5-7 разів);
4. Створіть скрипт для Герберта, який змінюється на привида, коли його спіймав Фелікс.
1. Створіть нову змінну для всіх спрайтів (Величини, Створити змінну);
2. Виберіть спрайт тла та додайте до нього скрипти нарахування очок.