Урок 6. Лабіринт
Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.
1. Створіть новий проект;
2. Видаліть існуючий спрайт;
3. Намалюйте нове тло з лабіринтом одного кольору (приклад лабіринту зображено вище);
4. Додайте спрайти "Жук" (Beetle в бібліотеці спрайтів) та "Яблуко". Зменшіть їх розмір та розмістіть на початку та в кінці лабіринту відповідно.
1. Додйте скрипт руху жука вліво, як на зображенні;
2. Реалізуйте подібним чином рухи вправо, вверх і вниз. Виберіть відповідний тип обертання;
1
3. Додайте скрипт, який забороняє Жуку рухатись по перешкоді. Зверніть увагу – колір має відповідати кольору лабіринту;
4. Додайте скрипт, схожий на попередній, в якому Жук доторкається до Яблука і говорить "Знайшов".
1. Перемістити Жука в початкову точку лабіринту після дотику до яблука;
2. Перемістити яблуко у випадкову точку в лабіринті, але не на кольорі;
3. Встановити лічильник перемог у грі; 4. Встановити лічильник часу пошуку яблука; 5. Зберігати найшвидший результат.
2