Лекції по Scratch для дітей

Про матеріал
Scratch – програма призначена для навчання дітей від 8 років основам програмування та дизайну. Програма являє собою середовище програмування, у якому можна створювати анімаційні проекти, ігри або інтерактивні історії та обмінюватись ними у мережі. Scratch представляє інформацію у ігровій та розважальній формі, що значно спрощує роботу з програмою. Програма містить модулі, що включають інструменти для роботи з скриптами, графічним та звуковим редакторами.
Перегляд файлу

Урок 6. Лабіринт

Завдання: Створити гру з лабіринтом і пошуком призу.

Крок 1: Підготовка

1.     Створіть новий проект;

2.     Видаліть існуючий спрайт;

3.     Намалюйте нове тло з лабіринтом одного кольору (приклад лабіринту зображено вище);

4.     Додайте спрайти "Жук" (Beetle в бібліотеці спрайтів) та "Яблуко". Зменшіть їх розмір та розмістіть на початку та в кінці лабіринту відповідно.

Крок 2: Скрипт жука

1.     Додйте скрипт руху жука вліво, як на зображенні;

2.     Реалізуйте подібним чином рухи вправо, вверх і вниз. Виберіть відповідний тип обертання;

1

3.     Додайте скрипт, який забороняє Жуку рухатись по перешкоді. Зверніть увагу – колір має відповідати кольору лабіринту;

4.     Додайте скрипт, схожий на попередній, в якому Жук доторкається до Яблука і говорить "Знайшов".

Крок 3. Додаткові завдання

1.      Перемістити Жука в початкову точку лабіринту після дотику до яблука;

2.      Перемістити яблуко у випадкову точку в лабіринті, але не на кольорі;

3.      Встановити лічильник перемог у грі; 4. Встановити лічильник часу пошуку яблука; 5. Зберігати найшвидший результат.

2

pdf
Додав(-ла)
Nechyporuk Ivan Mykolaiovych
Додано
31 грудня 2019
Переглядів
3631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку