Урок 10. Змійка
Завдання: Створити гру "Змійка" – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.
1. Створіть новий проект;
2. Видаліть існуючий спрайт;
3. Додайте новий спрайт змії (категорія "Речі", "Stop") та зменшіть його в 10 раз;
4. Перейменуйте спрайт в "Snake".
1. Додайте скрипт для визначення напрямку руху змії. Створимо змінну Direction, яка буде відповідати за напрямок, та зробимо її невидимою. Також додамо перевірку, аби наша змія не рухалась в протилежному напрямку;
2. Створіть 2 величини "список" – X та Y;
3. Реалізуйте скрипт руху змії, який буде штампувати своє зображення під час руху;
4. Додайте новий спрайт, такий як у першому пункті, але зменшіть його лише в 9 раз;
5. Перейменуйте доданий спрайт в
"Background";
6. Відредагуйте вид спрайту зафарбувавши його білим кольором (кольором фону
сцени). Цей спрайт буде
використовуватися для стирання "хвоста" змії;
7. Додайте скрипт для цього спрайту ("Background"):
1. Додайте новий спрайт та перейменуйте його в "Bonus". Додамо декілька образів у цей спрайт – "Речі", Bananas, Orange2-a та Watermelon-a; 2. Зменшіть розміри "Bonus" до розміру, подібного спрайту "Snake";
3. Додайте до скрипта змії оголошення про отримання Бонусу:
4. Створіть скрипт для спрайту "Bonus", який на початку гри поміщає наш Бонус у випадкових координатах сцени:
5. Додайте скрипт, який переміщає спрайт на нове місце та змінює його образ при отриманні Бонусу змією:
1. Змініть скрипт змії, щоб блок Erase викликався лише коли "Snake" не торкається
"Bonus":
2. Додайте умову, щоб гра закінчувалась, коли змія торкається межі або саму себе. Для цього додамо команду, яка буде визначати умови, коли ми програємо:
1. Додайте скрипт, щоб змія отримувала 1 бал за кожен бонус;.
2. Додайте новий спрайт (Game over), що сповіщатиме про програш;
3. Додайте звуки, коли змія з’їдає бонус.