Лобістський план реалізації впливу на державні інституції
Я обрала організацію, частиною якої сама була до початку війни - Благодійний Фонд "Харківський Центр Волонтерів".
-
Проблемною ситуацію є самотність особистостей, які втратили родини і тепер перебувають у дитячих будинках або домах престарілих.
-
Мета: Створення центрів взаємодії між поколіннями задля розширення кола контактів з внутрішнім світом та розширення соціального досвіду.
-
Індикаторами будуть виступати дані від цих центрів опіки над ними, а також думку людей, які є об’єктами проекту. Вони є репрезентативними та можуть слугувати як орієнтир та індикатор для прийняття рішень.
-
В якості стейкхолдерів потрібно запросити представників дитячих притулків та будинків престарілих, а також волонтерів, які співпрацювали з організаціями або бажають прийняти участь в організації нового плану дозвілля.
-
Подібні центри вже існують в різних країнах, відрізняючись за функціоналом. Найвідомішим є канадська практика об’єднання цих двох організацій, проте на офіційних сайтах я не змогла знайти ніякої інформації щодо подібної практики, тому спираюся на досвід японських Intergenerational Learning Centers, які потім поширилися в США, Австралії, Великобританії, Канаді.
Зважаючи, що літні люди швидко втомлюються, а діти дошкільного віку не можуть довго утримувати увагу на одному процесі, я вважаю доцільним проводити зустрічі від тридцяти хвилин до часу, у приміщенні яке волонтери заздалегідь обладнали для заняття, як наприклад волонтери Харківського Центру готуються до проведення майстер-класів та інших видів дозвілля.
У програму можна внести загальні види – танці, ліплення, спів, кулінарні майстер-класи, настільні ігри тощо, а також враховувати інтереси тих клієнтів, які згодилися приходити на зустрічі. Наприклад, провести опитування на перших заняттях.
-
Намагатися потрапити до порядку денного ми можемо через перевірені волонтерським центром шляхи – через уряд, зібранням підписів та резонансом через лідерів думок, які поширюють інформацію про поданий проект у мас-медіа (серед волонтерів є багато людей, які мають широку аудиторію). Тому потрібно транслювати ідею в маси та подавати проект, або як я робила – відразу до департаменту, або через спеціальні додатки, з підписами широкого загалу.