Лексичні ігри до уроків німецької мови

Про матеріал

Вчити учнів так, щоб їм було цікаво, буває інколи складно. Але, якщо вчитель докладе зусиль та внесе креативу -навчання стане ефективним. Пропоную до вашої уваги лексичні ігри на уроки німецької мови.

Перегляд файлу

Лексичні ігри на уроки німецької мови

Гра «Ланцюжок»

Мета: розвиток мовлення, повторення вивченої лексики.

Хід гри.

      Клас ділиться на команди. Учитель називає перше слово, а учні по черзі називають слова, які починаються звуком, яким закінчилося попереднє слово. Виграє команда, в якої «не перервався ланцюжок».

 

Гра «Мишка»

Мета: повторення вивченої лексики.

Хід гри.

Учні діляться на команди. Кожній команді вчитель пропонує слова, в яких відсутній початок або кінець. Потрібно дописати букву, щоб утворилося нове слово. Виграє команда, яка швидше виконає завдання.

 

Гра «Утвори слово»

Мета: повторення вивченої лексики.

Хід гри.

       Командам вчитель пропонує слова. Переставляючи букви у словах, діти мають утворити нові слова. Правила гри можна змінити, поставивши завдання змінити тільки першу букву в запропонованих словах.

 

Гра «Впіймай помилку»

Мета; активізація лексики з вивчених тем.

Хід гри.

       Учитель ділить клас на команди. Кожній команді пропонуються речення, в яких є слова-помилки. Учні повинні відшукати ці слова й замінити їх потрібними за змістом словами.

 

Гра «Гість у домі»

Мета: розвиток діалогічного мовлення.

Хід гри.

      Клас ділиться на групи. Кожній групі вчитель пропонує ситуацію і ставить завдання скласти діалог. Виграє група, яка швидко і правильно виконає завдання.

 

Гра «Відшукай у слові слова»

Мета: повторення лексики з вивчених тем.

Хід гри.

      Учитель ставить завдання відшукати в запропонованому слові інші слова. Виграє учень, який відшукає найбільше слів.

 

Гра «Словникова скарбничка»

Мета: повторити лексику з вивчених тем.

Хід гри.

      Учитель ставить завдання скласти словничок на одну з вивчених тем. Виграє учень, який швидко і правильно напише найбільше слів.

 

Гра «Verbenspiel »

Мета: повторення основних форм дієслів (сильних і неправильних).

Хід гри.

      Учитель готує картки з основними формами дієслів для кожної групи учнів. Клас об'єднується в три-чотири групи. Ведучий роздає картки. Учні розкладають їх на парті, одразу розподіляючи на три колонки. Ведучий називає дієслово в будь-якій формі, а учасники гри відшукують це дієслово на своїх картках (в іншій формі) і кладуть їх на стіл. Виграє група, яка відшукає найбільше дієслів.

 

Гра «Wortpuzzle»

Мета: активізація вивченої ексики.

Хід гри.

      Учитель готує заздалегідь картки зі складами, з яких учні повинні скласти слово, написати артикль, утворити множину й записати в алфавітному порядку.

 

Гра «Sucht und findet»

Мета: повторення вивченої лексики.

Хід гри.

     Учитель пропонує учням «змійку» з букв, серед яких заховані слова. Перемагає той учень, який найшвидше знайде й запише ці слова.

 

Гра «Хто знає більше слів»

Мета: розвиток мовленнєвих та орфографічних навичок.

Хід гри.

      Учитель називає слово-стимул, до якого учні в парах повинні підібрати прикметники, прислівники, дієслова. Той, хто найбільше назве різних словосполучень, повинен записати найбільшу кількість словосполучень до слова-стимулу. Перемагає той, хто знає більше слів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кухтін Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
3807
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку