Лінійка "Ангел з одним крилом"

Про матеріал

Сценарій лінійки

до Дня захисту людей з особливими потребами

«Ангел з одним крилом».

Мета: ознайомити детальніше дітей з такою соціальною категорією як діти та люди з порушеннями. Звернути увагу на їх права. Формувати у дітей любов і повагу до людей з обмеженими можливостями. Виховувати чуйність, співчуття, милосердя, толерантне відношення та гуманне ставлення до цих людей.

Обладнання: Таблиці "Права дитини", «Піраміда доброти», паперові крила, серветки, подарунки «особливим» дітям, подяки їх батькам та вчителям, мультимедійна презентація «Видатні «особливі» люди», відеоролик про Стрельцову Світлану.

Прикрашання зали: ангелочки, голуби, сердечка, плакат з висловами та ангелом, кульки.

Хід лінійки

(Звучить пісня „Я молюся, ангел мій”)

Вступне слово

Доброго всім дня і гарного настрою! Я рада сьогоднішній нашій зустрічі. Пропоную вам пограти в одну цікаву гру. В кожного із вас є паперова серветка. Візьміть її будь-ласка в руки і дійте за моєю інструкцією:

"Зігнути серветку навпіл, відірвати правий верхній куточок, зігнути ще раз, відірвати лівий нижній куточок, зігнути ще раз і прорвати будь-який край. Якщо ще вдається – зігнути і відірвати будь-який куточок."

Тепер розгорніть і подивимось, що у вас вийшло.

Висновок: у всіх – різні візерунки.

1.Вправа "Ми схожі – ми різні"

Отже, вам була дана однакова інструкція, але не дивлячись на це, у кожного утворився свій неповторний візерунок. Чому так вийшло?

Подивіться уважно один на одного. Розкажіть, що спільного і відмінного у кожного з вас ви помітили? (Обговорюються відповіді дітей).

СПІЛЬНОГО У НАС БАГАТО ТА НЕ ТРЕБА ЗАБУВАТИ:

КОЖЕН МАЄ ОСОБЛИВЕ: МИ НЕ СХОЖІ – ЦЕ ВАЖЛИВО!

На жаль, є дітки, які не схожі на вас. Ці дітки мають особливість у своєму фізичному здоров'ї або невиліковні хвороби. Їх називають дітьми з обмеженими можливостями, тому що вони справді у чомусь обмежені: хтось може мати порушення слуху, зору, мови, а хтось не може ходити… Як ви думаєте, чи важко таким дітям? Що є спільного у вас із ними? (обговорюємо).

А ще ви схожі тим, що маєте однакові права:

1.Право на життя.

2.Право на сім'ю.

3.Право на освіту.

4.Право на дозвілля.

5.Право на відпочинок.

6.Право на турботу.

7.Право на повноцінне харчування.

8.Право на медичне обслуговування.

9.Діти-інваліди мають право і потребують особливої турботи про їх фізичний та психологічний стан.

Звучить пісня „Я молюся, ангел мій”

(Звучать позивні свята…На сцену виходять дівчатка і хлопчик з паперовим одним крилом)

Дівчинка:

Я – особлива дитина,

Я – ангел з одним крилом,

Боже творіння, людина,

Що бореться в світі зі злом.

Хлопчик:

В моєму серці багато

Віри, надії, тепла...

І лине мрія крилато,

І прагне любові душа…

(Діти беруться за руки)

Дівчинка:

Для того, щоб нам злетіти,

Знайти себе в цьому житті.

Ми маємо вчитись радіти,

Обнятися маємо всі.

(Діти залишають сцену)

Ведучий: Щороку 3–ого грудня весь світ відзначає День захисту людей з особливими потребами.

( Звучать позивні свята... ) Звучить пісня „Я молюся, ангел мій”

Ведуча: Вітаємо вас, шановні гості, батьки, діти!

Ведучий: Сьогодні звучатимуть слова вдячності людям, які зберегли найцінніше: милосердя, доброту і любов.

Ведучий 2. Доброта. Милосердя. Це в характері нашого українського народу. Особливість. На жаль це слово не нове і нікого не дивує. Адже такі трагедії людства як землетрус, трагедія на ЧАЕС… безслідно не минають.

Ведучий 1. Йдучи по вулиці, ми бачимо людей у візочку чи у темних окулярах. Сліпота, церебральний параліч, глухота…З такими хворобами народжуються діти і ніхто не застрахований від такого лиха протягом свого життя.

Ми пропонуємо вашому перегляду мультик, який нам підкаже, як треба себе вести з такими людьми.

Мультик про Діму

Ведучий 2. В Україні налічується 2,5 млн. не здорових людей, тобто кожен 18-й наш співвітчизник – особливий. Та не дивлячись на проблеми, ці люди живуть, працюють, творять, перемагають. Це мужні люди! Хто, як не вони добре розуміють прислів'я „Випадкових перемог не буває”! .

А чи знаєте ви? (презентація)

1. Альберт Енштейн – людина зі світовим іменем, математик, хворів на аутизм, дислексію.

2. Людвіг Ван Бетховен – композитор, людина з вадами слуху. Почав поступово втрачати слух через хворобу (запалення внутрішнього вуха).

3. Леонардо Да Вінчі – визнаний художник, письменник епохи Відродження, дитячий церебральний параліч.

4. Уолт Дісней – славнозвісний мультиплікатор, кінопродюсер, від народження мав затримку психічного розвитку.

5.Леся Українка – українська поетеса була прикута все життя до ліжка через хворобу - туберкульоз кісток.

6. Параолімпійці. Українські паралімпійці завоювали 117 медалей, з яких 41 – золота, 37 – срібних та 39 – бронзових. Спортсмени встановили 22 рекорди світу, 32 – паралімпійські рекорди та 54 рекорди Європи з паралімпійських видів спорту.

7. Нік Вуйчич

Нік народився без рук, без ніг і все думав — навіщо ж йому жити. Він не зможе працювати, не зможе взяти дитину на руки, коли та заплаче. Якось мама прочитала Ніку статтю про важко хворого чоловіка, який надихав інших жити. «Тоді я усвідомив, що я — не просто людина без рук і ніг. Я — творіння Боже. І не важливо, що думають люди».

Він закінчив університет, об'їздив більше двадцяти країн. Його чули більше трьох мільйонів людей — в школах, будинках престарілих, в'язницях. Він виступає близько 250 разів на рік. Він став професійним оратором.

Нік Вуйчич одружився, і у них народилося двоє синів. Зараз він мільйонер.

8. Історія про сліпого математика

В одній московській школі перестав ходити на заняття хлопчик. Тиждень не ходить, два... Телефону у Льови не було, і однокласники, за порадою вчительки, вирішили піти до нього додому. Двері відчинила Льовина мама. Обличчя в неї було дуже сумне. Хлопці привіталися і боязко запитали: "Чому Льова не ходить в школу?" Мама сумно відповіла: "Він більше не буде вчитися з вами. Йому зробили операцію. Невдало. Льова осліп і сам ходити не може."

Хлопці помовчали, перезирнулися, і тут хтось із них запропонував: "А ми його по черзі в школу водити будемо."

— І додому проводжати.

Уроки допоможемо робити, — перебиваючи один одного, защебетали однокласники.

Школу Льова закінчив з золотою медаллю, потім вступив до інституту. І там знайшлися друзі, які стали його очима. Після інституту Льова продовжував вчитися і, зрештою, став всесвітньо відомим математиком, академіком

Лев Семенович Понтрягин (1908-1988) — радянський математик, один з найбільших математиків XX століття, академік АН СРСР, втратив в 14 років зір. Він вніс значний вклад у розвиток математичної науки.

Ведучий 1. Важкі хвороби не зламали їх, незважаючи на проблеми, ці люди досягли великих успіхів і стали всесвітньо відомими. А значить, коли людина обмежена у здоров'ї, їй обов'язково дарується талант і неймовірно добре серце.

Ведучий 2. Бути добрим нелегко. Треба менше говорити про добро, а просто його творити.

А з чого ж складається доброта? Є відомі єгипетські піраміди, а ми збудуємо «Піраміду Доброти»,

основою якої є такі складові (складається велика пірамідка з об'ємних квадратів, які підписані)

1-ий. Милосердя;

2-ий. Щирість;

3-ій. Чуйність;

4-ий. Турбота;

5-ий. Доброта (на верхівці).

Розмістимо піраміду тут у Центрі, як символ того, що ми є добрими людьми і завжди прийдемо на допомогу один одному, адже так чинять справжні друзі.

Пісня про дружбу»)

І. Знають всі коли є друг –

Все світлішає навкруг,

Якщо сам не підведеш –

Друзів більше ти знайдеш.

Приспів:

Дружать сонце і земля,

Дружать луки і поля,

Дружать діти на землі

І великі, і малі!

ІІ. Разом ходим на гурток,

Поспішаєм на каток.

Нам незгоди не страшні –

З другом весело мені.

Приспів.

ІІІ. Де єднає дружба всіх –

Там лунає пісня й сміх,

Свято нам несуть у дім –

Буде весело усім.

Приспів

Людина кожна, що живе на світі –
Душа, окремий всесвіт, мікросвіт.
Бо їм, як і тобі яскраво сонце світить,
Ти не зважай на термін «Інвалід».

А їх душа для творчості відкрита,
Вони, за інших, ні, не гірш.
Картину гарну може він створити,
Чи написати пісню або вірш.

Можливо, він не все на світі може,
Не пробіжиться вранці по росі,
Та вір , що його серце переможе,
він – ОСОБИСТІСТЬ – хай це знають всі.

Вони теж заслуговують поваги,
Бо ж Діти Божі, рівно як і ми.
Нехай замість докОрів і зневаги
ЛЮДЬМИ себе відчують між людьми.

Ведучий. А зараз ми пропонуємо вашій увазі відеоролик «Один день шкільного життя Стрельцової Світланки».

відеоролик про Стрельцову Світлану.

Ведучий. На згадку про сьогоднішню лінійку, учні та батьки 3 – А класу дарують нашим особливим діткам невеликі подаруночки.

Подарунки особливим дітям

Ведучий 2. Поряд з цими дітками кожної хвилини знаходиться опора, відрада, натхнення, любов та піклування – це їхні батьки.

В хвилині ці вам щиро вдячні.
За материнське серце й батьківську ЛЮБОВ!
За всі старання і молитовки сердечні,
За рідний погляд і підтримку знов!!

Хай в серденьках царює спокій,
Терпіння й лагідність з небес!
Бо погляд ваш і милий, і глибокий,
В момент підтримки-чудо із чудес!!!

Подяки батькам особливих дітей

Ведучий 2. У подарунок приймайте танок від учнів 3 – А класу.

(танок)

Учителю, чи світ хоч розуміє,

Що ти його рятуєш від біди?

Що день у день ти мудре, вічне сієш.

Ведеш дітей до пізнання краси.

О, як багато твоя праця значить

Для тих дітей, яких навчаєш ти.

Дитина кожна хай у тобі бачить

Гармонію любові, віри, доброти

Ведучий 1. Другими батьками у школі стали для дітей педагогічні працівники, які завжди поряд, підтримують, заохочують, навчають.

Подяки вчителям особливих дітей.

пісня «Вчителько моя»

Сонечко встає і шумить трава.

Бачу стежку, де проходиш ти, рідна ти.

Вчителько моя, зоре світова, |(2)

Звідки виглядати, де тебе знайти? |

На столі лежать зошити малі,

Дітвора щебече золота, золота.

І летять – летять в небі журавлі, |(2)

Дзвоник ніби кличе в молоді літа. |

Повiр у себе. Ці слова як гасло,

Їх кожен день у пам'ятi читай.

І щоб нiколи вiра та не згасла, -

Ти кожен день i час свiй пам'ятай!

Ростіть хороші і летіть крилато,

Й ніколи не спиняйтеся в путі.

Любові не буває забагато

І забагато щастя у житті.

Хай буде всім у добрий час дорога

Як перший крок з молитвою надії

Благословення всім від долі і від Бога

І віри в себе, в світло, добрі мрії.

Ведуча: Ми – всі люди, і всі маємо свої обмеження, і свої дари. Але поряд з цим ми потребуємо один одного. Хвилини єднання освітлюють наше життя якимось новим світлом, новою мудрістю.

Ведучий: Ми всі є ангелами з одним крилом і мусимо обнятися, якщо хочемо злетіти.

(усі учасники виходять на сцену)

звучить пісня „Хай живе надія»

Хай живе надія

Мріє росточок явором стати,
Пташка маленька - в небі літати.
Вірить у диво кожна людина,
Вірить матуся в доньку і в сина.

Пр.
Хай живе, хай живе надія,
Хай земля, хай земля радіє,

Хай печаль серце оминає
І добро всіх людей єднає.

Ночі вишневі, в зоряній тиші
Вітер блакитно жито колише.
Ми збережемо нашу єдину,
Рідну вкраїну, славну родину.

Ведучий. На цьому наша лінійка закінчена. Дякуємо всім за увагу.

Перегляд файлу

Сценарій лінійки

до Дня захисту людей з особливими потребами

«Ангел з одним крилом».

Мета: ознайомити детальніше дітей з такою соціальною категорією як діти та люди з порушеннями. Звернути увагу на їх права. Формувати у дітей любов і повагу до людей з обмеженими можливостями. Виховувати чуйність, співчуття, милосердя, толерантне відношення та  гуманне ставлення до цих людей.

Обладнання: Таблиці "Права дитини", «Піраміда  доброти», паперові крила, серветки, подарунки «особливим» дітям, подяки їх батькам та вчителям, мультимедійна презентація «Видатні «особливі» люди», відеоролик про Стрельцову Світлану.

Прикрашання зали: ангелочки, голуби, сердечка, плакат з висловами  та ангелом, кульки.

Хід лінійки

(Звучить пісня „Я молюся, ангел мій”)

Вступне слово

Доброго всім дня і гарного настрою! Я рада сьогоднішній нашій зустрічі. Пропоную вам пограти в одну цікаву гру. В кожного із вас є паперова серветка. Візьміть її будь-ласка в руки і дійте за моєю інструкцією:

"Зігнути серветку навпіл, відірвати правий верхній куточок, зігнути ще раз, відірвати лівий нижній куточок, зігнути ще раз і прорвати будь-який край. Якщо ще вдається – зігнути і відірвати будь-який куточок."

Тепер розгорніть і подивимось, що у вас вийшло.

Висновок: у всіх – різні візерунки.

 

1.Вправа "Ми схожі – ми різні"

Отже, вам була дана однакова інструкція, але не дивлячись на це, у кожного утворився свій неповторний візерунок. Чому так вийшло?

Подивіться уважно один на одного. Розкажіть, що спільного і відмінного у кожного з вас ви помітили?   (Обговорюються відповіді дітей).

СПІЛЬНОГО У НАС БАГАТО ТА НЕ ТРЕБА ЗАБУВАТИ:

КОЖЕН МАЄ ОСОБЛИВЕ: МИ НЕ СХОЖІ – ЦЕ ВАЖЛИВО!

На жаль, є дітки, які не схожі на вас. Ці дітки мають особливість у своєму фізичному здоров'ї або невиліковні хвороби. Їх називають дітьми з обмеженими можливостями, тому що вони справді у чомусь обмежені: хтось може мати порушення слуху, зору, мови, а хтось не може ходити… Як ви думаєте, чи важко таким дітям? Що є спільного у вас із ними? (обговорюємо).

А ще ви схожі тим, що маєте однакові права:

  1. Право на життя.
  2. Право на сім’ю.
  3. Право на освіту.
  4. Право на дозвілля.
  5. Право на відпочинок.
  6. Право на турботу.
  7. Право на повноцінне харчування.
  8. Право на медичне обслуговування.
  9. Діти-інваліди мають право і потребують особливої турботи про їх фізичний та психологічний стан.

Звучить пісня „Я молюся, ангел мій”

(Звучать позивні свята…На сцену виходять  дівчатка і хлопчик з паперовим одним крилом)

 

Дівчинка:

Я – особлива дитина,

Я – ангел з одним крилом,

Боже творіння, людина,

Що бореться в світі зі злом.

 

Хлопчик:

В моєму серці багато

Віри, надії, тепла...

І лине мрія крилато,

І прагне любові душа…

 (Діти беруться за руки)

 

Дівчинка:

 Для того, щоб нам злетіти,

Знайти  себе в цьому житті.

Ми маємо вчитись радіти,

Обнятися маємо всі.

 

(Діти залишають сцену)

Ведучий:  Щороку 3–ого грудня весь світ відзначає День захисту людей з особливими потребами.

( Звучать позивні свята... ) Звучить пісня „Я молюся, ангел мій”

Ведуча: Вітаємо вас, шановні гості, батьки, діти!

Ведучий: Сьогодні  звучатимуть слова вдячності людям, які зберегли найцінніше:   милосердя, доброту і любов.

 

Ведучий 2. Доброта. Милосердя. Це в характері нашого українського народу.   Особливість. На жаль це слово не нове і нікого не дивує. Адже такі трагедії людства як землетрус, трагедія на ЧАЕС… безслідно не минають.

 

Ведучий 1. Йдучи по вулиці, ми бачимо людей у візочку чи у темних окулярах. Сліпота, церебральний параліч, глухота…З такими хворобами народжуються діти і ніхто не застрахований від такого лиха протягом свого життя.

Ми пропонуємо вашому перегляду  мультик, який нам підкаже, як треба себе вести з такими людьми.

 

Мультик про Діму

 

Ведучий 2. В Україні налічується 2,5 млн. не здорових  людей, тобто кожен 18-й наш співвітчизник – особливий. Та не дивлячись на проблеми, ці люди живуть, працюють, творять, перемагають. Це мужні люди! Хто, як не вони добре розуміють прислів’я „Випадкових перемог не буває”! .

А чи знаєте ви? (презентація)

1. Альберт Енштейн – людина зі світовим іменем, математик, хворів на аутизм, дислексію.

2. Людвіг Ван Бетховен – композитор, людина з вадами слуху.  Почав поступово втрачати слух через хворобу (запалення внутрішнього вуха).

3. Леонардо Да Вінчі – визнаний художник, письменник епохи Відродження, дитячий церебральний параліч.

4. Уолт Дісней – славнозвісний мультиплікатор, кінопродюсер, від народження мав затримку психічного розвитку.

 5.Леся   Українка – українська  поетеса  була  прикута  все  життя до ліжка  через  хворобу  - туберкульоз  кісток.

6.  Параолімпійці. Українські паралімпійці завоювали 117 медалей, з яких 41 – золота, 37 – срібних та 39 – бронзових. Спортсмени встановили 22 рекорди світу, 32 – паралімпійські рекорди та 54 рекорди Європи з паралімпійських видів спорту.

7.  Нік Вуйчич

Нік народився без рук, без ніг і все думав — навіщо ж йому жити. Він не зможе працювати, не зможе взяти дитину на руки, коли та заплаче. Якось мама прочитала Ніку статтю про важко хворого чоловіка, який надихав інших жити. «Тоді я усвідомив, що я — не просто людина без рук і ніг. Я — творіння Боже. І не важливо, що думають люди».

 

Він закінчив  університет, об'їздив більше двадцяти країн.  Його чули більше трьох мільйонів людей — в школах, будинках престарілих, в'язницях. Він виступає близько 250 разів на рік. Він став професійним оратором.

 

Нік Вуйчич одружився, і у них народилося двоє синів. Зараз він мільйонер.

 

8. Історія про сліпого математика

 В одній московській школі перестав ходити на заняття хлопчик. Тиждень не ходить, два... Телефону у Льови не було, і однокласники, за порадою вчительки, вирішили піти до нього додому. Двері відчинила Льовина мама. Обличчя в неї було дуже сумне. Хлопці привіталися і боязко запитали: "Чому Льова не ходить в школу?" Мама сумно відповіла: "Він більше не буде вчитися з вами. Йому зробили операцію. Невдало. Льова осліп і сам ходити не може."

 

Хлопці помовчали, перезирнулися, і тут хтось із них запропонував: "А ми його по черзі в школу водити будемо."

— І додому проводжати.

 Уроки допоможемо робити, — перебиваючи один одного, защебетали однокласники.

 

Школу Льова закінчив з золотою медаллю, потім вступив до інституту. І там знайшлися друзі, які стали його очима. Після інституту Льова продовжував вчитися і, зрештою, став всесвітньо відомим математиком, академіком

 

Лев Семенович Понтрягин (1908-1988) — радянський математик, один з найбільших математиків XX століття, академік АН СРСР, втратив в 14 років зір. Він вніс значний вклад у розвиток математичної науки.

 

Ведучий 1. Важкі хвороби не зламали їх, незважаючи на проблеми, ці люди досягли великих успіхів і стали всесвітньо відомими. А значить, коли людина обмежена у здоров'ї, їй обов'язково дарується талант і неймовірно добре серце.

 

Ведучий 2. Бути добрим нелегко. Треба менше говорити про добро, а просто його творити.

А з чого ж складається доброта? Є відомі єгипетські піраміди, а ми збудуємо                      «Піраміду Доброти»,

основою якої є такі складові (складається велика пірамідка з об'ємних квадратів, які підписані)

1-ий. Милосердя;

2-ий. Щирість;

3-ій. Чуйність;

4-ий. Турбота;

5-ий. Доброта (на верхівці).

 Розмістимо піраміду тут у Центрі, як символ того, що ми є добрими людьми і завжди прийдемо на допомогу один одному, адже так чинять справжні друзі.

 

 Пісня  про  дружбу»)

 

І. Знають всі коли є друг –

Все світлішає навкруг,

Якщо сам не підведеш –

Друзів більше ти знайдеш.

 

Приспів:

Дружать сонце і земля,

Дружать луки і поля,

Дружать діти на землі

І великі, і малі!

 

ІІ. Разом ходим на гурток,

Поспішаєм на каток.

Нам незгоди не страшні –

З другом весело мені.

Приспів.

ІІІ. Де єднає дружба всіх –

Там лунає пісня й сміх,

Свято нам несуть у дім –

Буде весело усім.

Приспів

 

Людина кожна, що живе на світі – 
Душа, окремий всесвіт, мікросвіт. 
Бо їм, як і тобі яскраво сонце світить, 
Ти не зважай на термін «Інвалід». 

А їх душа для творчості відкрита, 
Вони, за  інших, ні, не гірш. 
Картину гарну може він створити, 
Чи написати пісню або вірш. 
 

Можливо, він не все на світі може, 
Не пробіжиться вранці по росі, 
Та вір , що його серце  переможе, 
він – ОСОБИСТІСТЬ – хай це знають всі. 
 

Вони теж заслуговують поваги, 
Бо ж Діти Божі, рівно як і ми. 
Нехай замість докОрів і зневаги 
ЛЮДЬМИ  себе відчують між людьми. 

 

Ведучий. А зараз ми пропонуємо вашій увазі відеоролик «Один день шкільного життя  Стрельцової  Світланки».

 

 відеоролик про Стрельцову Світлану.

Ведучий. На згадку про сьогоднішню лінійку, учні та батьки 3 – А класу дарують нашим особливим діткам невеликі подаруночки.

Подарунки особливим дітям  

 

Ведучий 2. Поряд з цими дітками кожної хвилини знаходиться  опора, відрада, натхнення, любов та піклування – це їхні батьки.

В хвилині ці вам щиро вдячні.
За материнське серце й батьківську ЛЮБОВ!
За всі старання і молитовки сердечні,
За рідний погляд і підтримку знов!!
 

Хай в серденьках царює спокій,
Терпіння й лагідність з небес!
Бо погляд ваш і милий, і глибокий,
В момент підтримки-чудо із чудес!!!
 

Подяки батькам особливих дітей

Ведучий 2. У подарунок  приймайте танок від учнів 3 – А класу.

(танок)

 

Учителю, чи світ хоч розуміє,

Що ти його рятуєш від біди?

Що день у день ти мудре, вічне сієш.

Ведеш дітей до пізнання краси.

 

О, як багато твоя праця значить

Для тих дітей, яких навчаєш ти.

Дитина кожна хай у тобі бачить

Гармонію любові, віри, доброти

 

Ведучий 1. Другими батьками у школі стали для дітей педагогічні працівники, які завжди поряд, підтримують, заохочують, навчають.

 

Подяки вчителям особливих дітей.

 

пісня «Вчителько моя»

 Сонечко встає і шумить трава.

 Бачу стежку, де проходиш ти, рідна ти.

 Вчителько моя, зоре світова, |(2)

Звідки виглядати, де тебе знайти? |

 

На столі лежать зошити малі,

Дітвора щебече золота, золота.

І летять – летять в небі журавлі, |(2)

Дзвоник ніби кличе в молоді літа. |

 

Повiр у себе. Ці слова як гасло,

Їх кожен день у пам’ятi читай.

І щоб нiколи вiра та не згасла, -

Ти кожен день i час свiй пам’ятай!

 

 Ростіть хороші і летіть крилато,

Й ніколи не спиняйтеся в путі.

Любові не буває забагато

І забагато щастя у житті.

 

 

Хай буде всім у добрий час дорога

Як перший крок з молитвою надії

Благословення всім від долі і від Бога

І віри в себе, в світло, добрі мрії.

 

Ведуча: Ми – всі люди, і всі маємо свої обмеження,  і свої дари. Але поряд з цим ми  потребуємо один одного. Хвилини єднання освітлюють наше життя якимось новим світлом, новою мудрістю.

 

Ведучий: Ми всі є ангелами з одним крилом і мусимо обнятися, якщо хочемо злетіти.

 

(усі учасники виходять на сцену)

звучить пісня „Хай живе надія»

 

Хай живе надія

Мріє росточок явором стати,
Пташка маленька - в небі літати.
Вірить у диво кожна людина,
Вірить матуся в доньку і в сина.

Пр.
Хай живе, хай живе надія,
Хай земля, хай земля радіє,

Хай печаль серце оминає
І добро всіх людей єднає.

Ночі вишневі, в зоряній тиші
Вітер блакитно жито колише.
Ми збережемо нашу єдину,
Рідну вкраїну, славну родину.

 

Ведучий. На цьому наша лінійка закінчена. Дякуємо всім за увагу.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Лілія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 липня 2018
Переглядів
6630
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку