Математика
(4 години/тиждень – 140 годин)
2 семестр
(80 годин)
За підручником: Ф. М. Рівкінд, Л. В.Оляницька
№п/п | Зміст матеріалу | дата | примітка |
61. | Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач.с.88-89 | ||
62. | Контрольна робота №4 | ||
Арифметичні дії множення та ділення | |||
63. | Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення учнів з дією множення. Знак множення. Розв'язування задач. с.90 - 91 | ||
64. | Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Розв'язування задач на множення. с.91 - 92 | ||
65. | Переставний закон множення. с. 93 – 94 | ||
66. | Таблиця множення числа 2. Розв'язування задач на множення. Периметр квадрата. с.94 -95 | ||
67. | Збільшення числа на кілька одиниць і в кілька разів. с. 95 - 97 | ||
Множення і ділення. Табличне множення і ділення (продовження). | |||
68. | Збільшення числа на кілька одиниць і в кілька разів.с. 95 - 97 | ||
69. | Ознайомлення учнів з дією ділення. Ділення на вміщення і ділення на рівні частини. Розв'язування задач.с. 97 – 98. | ||
70. | Взаємозв'язок між множенням і діленням. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв'язування задач.с.98 – 99. | ||
71. | Таблиця ділення на 2. Розв'язування задач на ділення.с. 99 – 101. | ||
72. | Порядок виконання дій у виразах без дужок. Застосування таблиці ділення на 2 для розв'язування задач.с.101 – 102. | ||
73. | Назви чисел при діленні. Зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів.с. 103 – 104. | ||
74. | Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв'язування задач. Порівняння виразів. Самостійна робота. с.104 – 105. | ||
75. | Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів.с.105 – 106. | ||
76. | Контрольна робота №5. | ||
77. | Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на 1. Ділення рівних чисел.с.106 – 107. Тема | ||
78. | Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів. Розв'язування задач.с.107 – 108. | ||
79. | Порядок дій у виразах на дії різних ступенів без дужок і з дужками. Вправи на запам'ятовування таблиці множення числа 3. с. 108 – 110. | ||
80. | Вправи на запам'ятовування таблиці множення числа 3. Повторення взаємозв'язку дій множення і ділення.с. 110 – 111. | ||
81. | Таблиця ділення на 3 обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром.с. 112 – 113. | ||
82. | Повторення вивчених таблиць множення та ділення. Розв'язування задач.с. 113. | ||
83. | Розв'язування задач з буквеними даними. Знаходження значень виразів зі змінною.с.114 | ||
84. | Розв'язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Знаходження периметра прямокутника.с. 115 – 116. | ||
85. | Таблиця множення числа 4. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4.с. 116 – 117 | ||
86. | Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв'язування задач.с.117 – 118. | ||
87. | Знаходження невідомого множника. Розв'язування рівнянь.с. 118 – 119. | ||
88. | Знаходження невідомого дільника і діленого. Розв'язування рівнянь. с. 119 – 120. | ||
89. | Розв'язування вправ на засвоєння таблиці ділення на 4. Порівняння задач та їх розв'язування. с. 120 – 121. | ||
90. | Таблиця множення числа 5. Розв'язування задач.с.121 – 122. | ||
91. | Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв'язування задач. с. 122 – 123. | ||
92. | Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Знаходження значень буквених виразів. Самостійна робота. с. 123 – 124. | ||
93. | Розв'язування вправ на засвоєння таблиці ділення на 5. Розв'язування рівнянь. с. 124 – 125. | ||
94. | Контрольна робота №6. | ||
95. | Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 6. Одиниці вимірювання часу. Секунда. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу.125 –126 Тема | ||
96. | Одиниці вимірювання часу. Рік,місяць. Визначення часу за годинником. Співвідноше- ння між одиницями часу. с. 127 – 128. | ||
97. | Визначення часу за годинником. Табель – календар. с. 128 – 130. | ||
98. | Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач і прикладів, які включають ділення на 6. Творча робота над задачею. с. 130 – 131. | ||
99. | Засвоєння таблиці ділення на 6. Розв'язування задач і прикладів, які включають ділення на 6. с. 131- 132. | ||
100. | Кратне порівняння чисел. Розв'язування простих задач на порівняння. С. 132 – 133. | ||
101. | Таблиця множення числа 7. Розв'язування задач і прикладів, які включають множення числа 7.с.134 – 135. | ||
102. | Порядок дій у виразах. Розв'язування задач і прикладів, які включають множення числа 7.с. 135 – 136. | ||
103. | Таблиця ділення на 7. Розв'язування задач. с. 136 – 137. | ||
104. | Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв'язування задач.с.137 – 138. | ||
105. | Залежність результату множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Самостійна робота. с. 138 – 139. | ||
106. | Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7.с.140. | ||
107. | Контрольна робота №7. | ||
108. | Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8.с. 141 – 142. Тема | ||
109. | Порядок дій у виразах. Розв'язування задач і прикладів, які включають множення числа 8.с. 142 – 143. | ||
110. | Таблиця ділення на 8. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач. с. 143 – 144. | ||
111. | Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач з буквеними даними. с. 144 – 146. | ||
112. | Таблиця множення числа 9. Розв'язування задач. с. 146 – 147. | ||
113. | Засвоєння таблиці множення числа 9. Розв'язування задач. с. 147 – 148. | ||
114. | Таблиця ділення на 9. Застосування таблиці ділення на 9.с.148 – 149. | ||
115. | Множення і ділення нуля 0. Множення на 0. Неможливість ділення на 0. Розв'язування задач.с.149 – 150. | ||
116. | Множення і ділення на 10. Розв'язування задач.с.150 – 151. | ||
117. | Засвоєння таблиць множення і ділення. с. 151 – 152. | ||
118. | Засвоєння таблиць множення і ділення. Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант). | ||
119. | Засвоєння таблиць множення і ділення. Розв'язування нестандартних задач.с. 152 – 153 | ||
120. | Повторення й закріплення вивченого. Самостійна робота. | ||
121. | Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
122. | Розв'язування нестандартних задач. | ||
123. | Контрольна робота №8. | ||
124. | Аналіз контрольної роботи. | ||
125. | Узагальнення і систематизація знань учнів за темою. Тема | ||
Повторення вивченого у 2 класі. | |||
126. | Числові множини. Додавання і віднімання чисел. Розв'язування задач. | ||
127. | Табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток. Розв'язування задач. | ||
128. | Випадки додавання і віднімання виду 26 +8; 26 – 8. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв'язування задач. | ||
129. | Повторення й закріплення вивченого. Розв'язування задач. | ||
130. | Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 35 +27. Розв'язування задач. | ||
131. | Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Розв'язування задач. | ||
132. | Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 34 – 18. Розв'язування задач. | ||
133. | Повторення таблиць множення і ділення. Розв'язування задач. Самостійна робота. | ||
134. | Повторення таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
135. | Контрольна робота за рік . | ||
136. | Аналіз контрольної роботи. | ||
137. | Повторення таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
138. | Систематизація і узагальнення знань учнів. Тема | ||
139. | Узагальнення і систематизація знань учнів. | ||
140. | Підсумковий урок за рік. |
Контрольна робота – 4
Усні обчислення (матем. диктант) – 1
Українська мова
(3 години/тиждень – 140 годин)
2 семестр
(84 години)
За підручником: М. Д. Захарійчук
№п/п | Зміст матеріалу | дата | примітка |
57. | Велика буква у назвах міст, сіл та річок.с.83 – 84 | ||
58. | Велика буква у назвах вулиць, площ і май- данів. с.84 - 85 | ||
59. | Слова, що називають ознаки предметів (прикметники).с.86 – 88 | ||
60. | Зв'язок прикметників з іменниками. с.88 – 89 Перевірна робота. Списування | ||
61. | Прикметники, протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні. 89 - 91. | ||
62. | Зв'язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один – багато. с.91 – 92 | ||
63. | Прикметники, близькі за значенням. с. 93 – 94 | ||
64. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Як реп'яшок світ побачив»). с.94 - 95 | ||
Слово (продовження) | |||
65. | Повторення вивченого про прикметник. | ||
66. | Перевір себе!с.96 – 97. | ||
67. | Слова, що відповідають на питання що робити? що робили? що робив? що робить?що буде робити? (дієслова).с. 98 -99 | ||
68. | Спостереження за роллю дієслів у реченнях. Зв'язок дієслів з іменниками. с. 100 -101. | ||
69. | Роль дієслів у мовленні. Зв'язок дієслів з іншими словами. с. 101 – 102. | ||
70. | Роль дієслів у мовленні. Виділення дієслів у текстах.с.102 – 103. | ||
71. | Роль дієслів у мовленні. Дієслова, протилежні за значенням. с. 104 – 105. | ||
72. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком, кінцівкою і сюжетними малюнками «Дві білки». с. 105 – 106. | ||
73. | Роль дієслів у мовленні. Робота над діалогом. с. 106 – 108. | ||
74. | Влучне вживання дієслів у мовленні. Поєднання дієслів зі словами він, вона, воно, вони. с. 108 – 109. | ||
75. | Уявлення про службові слова та їх роль у реченні.с.110 – 111. | ||
76. | Практичне ознайомлення з прийменниками, їх роль у реченні. с. 111 – 112. | ||
77. | Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченні. с. 112 – 114. | ||
78. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Опис істоти за малюнком, планом і змістом вірша В. Парасюка «Моє оленятко». Тема опису «Оленятко». с. 114 – 115. | ||
79. | Підготовка до контрольного диктанту. | ||
80. | Контрольна робота: диктант. | ||
81. | Аналіз контрольного диктанту. Узагальнюючий урок до теми. Тема | ||
Корінь слова | |||
82. | Спостереження за значенням спільнокореневих (споріднених) слів.с. 116 – 117. | ||
83. | Спільнокореневі (споріднені) слова. Виділення кореня в поданих словах.с.117 – 118. | ||
84. | Добирання спільнокореневих слів. с.119 – 120. | ||
85. | Добирання спільнокореневих слів. с.120 – 121 | ||
86. | Спільнокореневі (споріднені) слова.с.121 – 122. | ||
87. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання основної частини казки за початком і кінцівкою казки та серією малюнків (І. Палагута «Про сіре мишенятко та рудого хом'ячка»).с.123. | ||
88. | Спільнокореневі (споріднені) слова.с. 123 – 124. | ||
89. | Спільнокореневі (споріднені) слова.с. 125 – 126. | ||
90. | Спільнокореневі (споріднені) слова.с. 126 – 127. | ||
91. | Узагальнення знань учнів за темою «Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова».с.128. | ||
92. | Контрольна робота: усний переказ. | ||
93. | Повторення вивченого матеріалу. | ||
94. | Контрольна робота з мовної теми «Корінь слова». | ||
Речення | |||
95. | Основні ознаки речення. Поділ тексту на речення. с. 129 – 130. | ||
96. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків (Е. Карл «Звідки прилетів метелик»).с.130-131. | ||
97. | Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення. с. 131 – 132. | ||
98. | Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки. с. 132 – 134. | ||
99. | Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень.. с. 134 – 135. | ||
100. | Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання. с. 135 – 136. | ||
101. | Закріплення знань про види речень за метою висловлювання. с. 137. | ||
102. | Закріплення знань про види речень за метою висловлювання. | ||
103. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком і кінцівкою оповідання, малюнками та опорними словами.(С. Мацюцький «Кому дістався бублик»).с.138. | ||
104. | Головні слова в реченні.с. 139 – 140. | ||
105. | Головні слова в реченні. с.140 - 141 | ||
106. | Визначення головних слів у реченні. | ||
107. | Зв'язок слів у реченні.с.142 – 143. | ||
108. | Зв'язок слів у реченні. с.143 – 144. | ||
109. | Складання записки.с.143 – 144. | ||
110. | Поширення речень за питаннями. с. 145. | ||
111. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання розповіді «Подорож у Карпати» за малюнком та опорними словами.с.146. | ||
112. | Узагальнення знань за темою «Речення».147 | ||
113. | Повторення та закріплення знань. | ||
114. | Контрольна робота: списування. | ||
Текст | |||
115. | Поняття про текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту. Заголовок, його відповідність змісту тексту. с. 148 – 149 | ||
116. | Будова тексту. Спостереження за роллю абзаців у тексті. с. 150 – 151. | ||
117. | Текст – розповідь. с. 151 – 152. | ||
118. | Текст – опис.с153 – 154. | ||
119. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Упорядкування структури тексту (Ю. Ярмиш «Дванадцятиголовий Дракончик»)с. 154 – 155. | ||
120. | Узагальнення знань за темою «Текст». с. 155 – 156. | ||
121. | Робота над текстами різних типів. | ||
122. | Контрольна робота з мовної теми «Речення. Текст». | ||
Мова і мовлення | |||
123. | Мовні та немовні знаки. с. 157 – 158 | ||
124. | Спорідненість мов. с. 159 – 160. | ||
125. | Усне і писемне мовлення. .с.161 – 162. | ||
126. | Слова ввічливості. Звертання. с. 162 – 164. | ||
127. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання розповіді за поданим малюнком і планом. с. 164 – 165. | ||
128. | Контроль та оцінювання знань за темою «Речення. Текст. Мова і мовлення». | ||
129. | Підготовка до контрольного диктанту. | ||
130. | Контрольна робота: диктант. | ||
131. | Узагальнюючий урок до тема «Мова і мовлення» | ||
Повторення вивченого | |||
132. | Що ми знаємо про звуки і букви.с.166 | ||
133. | Що ми знаємо про частини мови.с.167. | ||
134. | Що ми знаємо про речення.с.168. | ||
135. | Що ми знаємо про текст. с. 169. | ||
136. | Перевірна робота. с. 170. | ||
137. | Урок розвитку зв'язного мовлення. Розповідь на тему «Мої літні канікули» за серією малюнків і змістом вірша О. Палійчука «Алло, ми поїхали в село».с.171 – 172. | ||
138. | Узагальнення знань учнів. | ||
139. | Узагальнення знань учнів. | ||
140. | Підсумковий урок за рік. |
Усний переказ – 1
Перевірка мовних знань і вмінь – 2
Диктант – 2
Списування – 1
Урок зв'язного мовлення - 9
Літературне читання
(4 години/тиждень – 140 годин)
2 семестр
(87 годин)
За підручником: В. Науменко
№п/п | Зміст матеріалу | дата | примітка |
54. | Урок позакласного читання. | ||
55. | Леся Українка «З гір на долину…» с.58. | ||
56. | Леся Українка «Барвіночку мій хрещатий». с.59 | ||
57. | Перевірна тематична робота. Підсумковий урок. | ||
Поетична збірка 2 | |||
58. | О.Олесь.»В небі жайворонки в'ються». с.60 | ||
59. | О. Гончар. «Жайвір в небі…». с.61 | ||
60. | Порівняй. «Ліс восени». с.61-63 | ||
61. | Т. Коломієць. Г. Бойко. «Бігав зайчик-скакунець». с.63-64 | ||
62. | І. Сенченко. Зустріч із зайцем. с.64-65 | ||
63. | К. Перелісна. «Змерз». с.65-66 | ||
64. | В. Терен. «Зима». Аудіювання. с.66 | ||
65. | Урок позакласного читання . | ||
66. | Підсумок за темою. «Повтори і пригадай». с.67 | ||
Поетична збірка 3 | |||
67. | Зачарувала все зима. Микола Вороний «Сніжинки».с.68 – 69. | ||
68. | Свято зими. Любов Забашта. «Біле свято зими». с. 70 | ||
69. | Людина і природа. Любов Забашта «Берізонька». с. 70 – 71. | ||
Поетична збірка 4 | |||
70. | Незвичайні вчинки. Платон Воронько «Казка про рукавичку». с. 72 – 73. | ||
71. | Урок позакласного читання №9. | ||
72. | Іскорки гумору. Платон Воронько «Причина», «Картина». с. 73 – 74. | ||
73. | Художній образ. Платон Воронько «В лісі є зелена хата». с. 75. | ||
74. | Читання додаткової літератури. | ||
75. | «Літо пахне суничками». Діалог. Платон Воронько «Суничка – сестричка». с. 76. | ||
76. | Природа відкриває свої таємниці. Володимир Лучук. с. 77. | ||
77. | Білий вірш. Володимир Лучук «Білий вірш». с. 78. | ||
78. | Коли твір відкриває свої таємниці. Володимир Лучук «Дикий мак». Зірка Мензатюк «Мак». с. 79 – 80 | ||
79. | Лісові дива. Ліна Костенко «Білочка восени». с. 81. | ||
80. | Урок позакласного читання №10. | ||
81. | І знов засипле все зима. Ліна Костенко «Баба Віхола», «Пряля». с. 82 – 83.(напам'ять) | ||
82. | Сумно хлюпає дощ. Ліна Костенко «Соловейко застудився». Підсумок з вивчення поезії Ліни Костенко. с. 84. | ||
83. | Дивовижний світ природи. Вадим Скомаровський «Клени». с.85. | ||
84. | Допоможемо птахам узимку. Вадим Скомаровський «Щиглик». Настрій персонажа. с. 86. | ||
85. | Літні дива. Вадим Скомаровський «Козубок – Колобок». с. 87 – 88. | ||
86. | Перевірна тематична робота. | ||
87. | Як побачити дива? Ганна Чубач «У лісочку на пеньочку». с.88 - 89 | ||
88. | Урок позакласного читання №11. | ||
89. | Коли твір відкриває свої таємниці. Ганна Чубач «Роса». с. 90. | ||
90. | А вже весна, а вже красна… Анатолій Костецький «Починається весна».с.91. | ||
91. | Принади літнього ранку. Анатолій Костецький «Рибалка – дивак».с.92. | ||
92. | Буду я природі другом. Анатолій Костецький «Не хочу». с. 93.(напам'ять) | ||
93. | Поетичні картини зими. Анатолій Камінчук «Баба Віхола».с.94. | ||
94. | Природа оживає. Анатолій Камінчук «Котики Вербові», «Береза розвивається». Звуконаслідування. с.95. | ||
95. | Коли твір відкриває свої таємниці. Анатолій Камінчук «Ремез». с.96. | ||
96. | Урок позакласного читання №12. | ||
97. | Кожна квітка красива і неповторна. Тамара Коломієць «Нагідка». с.97. | ||
98. | Рушники ви мої, рушники. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне». с.98 – 99. | ||
99. | Коли твір відкриває свої таємниці. Ігор Калинець «Про що розповіла нагідка».с.100-101. | ||
100. | Гумористичний вірш. Ігор Січовик «Віддячила», «Хитра киця». с. 101 – 105. | ||
101. | У кожного свій талант. Іван Світличний «Півень – горлопан», «Слухала Лисичка Солов'я». с. 106 - 107 | ||
102. | Повтори і пригадай. Підсумок за розділом «З літературної скарбниці». с. 107 – 108. | ||
103. | Перевірна тематична робота. | ||
104. | Урок позакласного читання №13. | ||
Оповідання | |||
Скринька цікавих і повчальних історій | |||
105. | Олександр Копиленко «Хоробре кошеня» с.109 – 111. | ||
106. | Птахи – наші друзі. Юрій Старостенко «Смілива зозулька». с.111 – 112. | ||
107. | Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Тико і Волохан». с. 113 – 114. | ||
108. | Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Хвиля – напасниця». с.115 – 116. | ||
109. | Побачити прекрасне. Основна думка твору. Василь Сухомлинський «Які вони бідні». с. 116 – 117. | ||
110. | Дорожчого за Вітчизну немає нічого. Василь Сухомлинський «Верба – мов дівчина золотокоса». с. 118 – 119 | ||
111. | Характер персонажа. Віра Артамонова «Ясенок». с.120 – 121 | ||
112. | Урок позакласного читання №14. | ||
113. | Портрет у художньому творі. Володимир Сенцовський «Бабусин онучок". с.122- 124. | ||
114. | До уміння потрібне терпіння. Андрій М'ястківський «Мудра голка». с.124 – 125. | ||
115. | Людина і природа єдині. Василь Струтинський «Як дихає верба». с. 126 – 127. | ||
Скринька сміху | |||
116. | Анатолій Григорук «З курми лягай, з півнями вставай». с. 128 – 130. | ||
117. | Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос». с.130 – 133. | ||
118. | Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос». с.134 – 136. | ||
119. | Повтори і пригадай. Підсумок за розділом «Оповідання». с. 107 – 108. | ||
120. | Перевірна тематична робота. | ||
121. | Урок позакласного читання №15. | ||
Літературні казки | |||
Скринька казок українських письменників | |||
122. | Іван Франко «Лис Микита». с. 139 – 140. | ||
123. | Берись дружно, не буде сутужно. Юрій Ярмиш «Та сама мишка». с. 141- 142. | ||
124. | Скупий, аж синій. Василь Чухліб «Заячий холодок». с.143 – 146. | ||
Скринька казок зарубіжних письменників | |||
125. | Шарль Перро «Попелюшка, або соболевий черевичок».с. 146 – 150. | ||
126. | Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині». с. 151 – 153. | ||
127. | Повторення вивченого. Аудіювання. | ||
128. | Урок позакласного читання №16. | ||
129. | Підсумок за розділом «Літературні казки». | ||
130. | Перевірна тематична робота. | ||
131. | Контроль навички читання вголос. | ||
132. | Читання додаткової літератури. | ||
133. | Читання додаткової літератури. | ||
134. | Читання додаткової літератури. | ||
135. | Бібліотечний урок. | ||
136. | Урок позакласного читання №17. | ||
137. | Читання додаткової літератури. | ||
138. | Читання додаткової літератури. | ||
139. | Урок – екскурсія. | ||
140. | Підсумковий урок за рік. |
Аудіювання – 2
Читання вголос – 1 (50-60 слів / хвилину)
Вірш напам'ять – 2
Урок позакласного читання - 10
Природознавство
(2 години/тиждень – 70 годин)
2 семестр
(40 годин)
За підручником: І. Грущинської
№п/п | Зміст матеріалу | дата | примітка |
31. | Екскурсія. Як спостерігати за природою взимку? Практична робота. Спостереження за формою сніжинок за допомогою лупи. с. 76 – 77 | ||
32. | Як змінюється взимку нежива природа? с.78 – 79 Контрольна робота. | ||
33. | Як рослини пристосувались до зими? с. 80 - 81 | ||
34. | Підсумковий урок. | ||
Зимова мандрівка (продовження) | |||
35. | Як змінюється взимку життя комах і птахів. с.82 – 83 | ||
36. | Як звірі пристосувались до життя взимку? с.84 – 85. | ||
37. | Як люди піклуються про тварин узимку? с.86 – 87. | ||
38. | Які турботи приносить зима людям? с.88 – 89. | ||
39. | Перевір себе: що я знаю про природу взимку. Контрольна робота. с. 90 – 91. Тема | ||
Весняна мандрівка | |||
40. | Які прикмети у весни? с. 96 – 99. | ||
41. | Які ознаки весни помітні в неживій природі? с. 100 – 101. | ||
42. | Як дерева зустрічають весну? с.102 – 103. | ||
43. | Які трав'янисті рослини першими зацвітають навесні? с.104 – 105. | ||
44. | Чому кажуть, що весняний день рік годує? с.106 -107. | ||
45. | Коли з'являються навесні комахи? с.43 – 44. | ||
46. | Як змінюється навесні життя риб? с. 110 -111. | ||
47. | Коли повертаються із вирію перелітні птахи? с.112 – 113. | ||
48. | Як змінюється навесні життя звірів?с.114 – 115. | ||
49. | Як треба поводитись серед природи навесні? с.116 – 117. | ||
50. | Які весняні турботи у людей в містах і селах? с.118 – 119. | ||
51. | Урок – екскурсія. Як спостерігати за природою навесні? с.120 – 121. | ||
52. | Перевір себе: що я знаю про погоду та природу навесні? Контрольна робота. 122 – 123. Тема | ||
Літня мандрівка | |||
53. | Які прикмети літа? с.128 – 131. | ||
54. | Як змінюється влітку нежива природа? с.132 - 133 | ||
55. | Як змінюється життя рослин улітку?134 – 135. | ||
56. | Які рослини зростають на луках та поблизу водойм? с. 136 – 137. | ||
57. | Чи всі лісові ягоди можна куштувати? с. 138 – 139. | ||
58. | Як живеться тваринам у лісі влітку?140 – 141. | ||
59. | Як живеться тваринам улітку на луках та водоймах? с.142 – 143. | ||
60. | Які рослини занесені до Червоної книги України? с.144 – 145. | ||
61. | Які тварини занесені до Червоної книги України? с.146 – 147. | ||
62. | Що ти знаєш про рослини - символи України? с.148 – 149. | ||
63. | Урок – екскурсія. Які зміни відбуваються в природі влітку? с.150 – 151. | ||
64. | Як змінюється впродовж року розташування сонця? с.152 – 153. | ||
65. | Як досліджувати природу влітку? Перевір себе: що я знаю про сезонні зміни в природі? с.154 – 157 | ||
66. | Які спостереження за природою допомогли людині створити календар? | ||
67. | Контрольна робота. Тема | ||
68. | Проект: квіти в моєму житті. | ||
69. | Проект: «Книга скарг природи». | ||
70. | Підсумковий урок. |
К. р. - 3
Трудове навчання
(1 година/тиждень -- 35 годин)
2 семестр
(20 годин)
За підручником: В. Сидоренко,Н. Котелянець
№п/п | Зміст матеріалу | дата | примітка |
16. | Оригамі. Човники на річці. с.72 – 73 | ||
17. | Оригамі. Рибка. с.74 – 75. | ||
Подорож третя: місто Паперу | |||
18. | Оригамі. Тюльпан. | ||
19. | Витинанка. Стрічкові витинанки – мережива. | ||
20. | Витинанка. Ажурні серветки. | ||
21. | Дзеркальна витинанка. | ||
22. | Згинання і складання паперу. Листівка до 8 Березня. | ||
Подорож четверта: місто Пластиліну | |||
23. | Робота з пластиліном. Ваза для квітів. | ||
24. | Робота з пластиліном. Веселий равлик з ком -пакт – диску. | ||
25. | Робота з пластиліном. Композиція «Пори року». | ||
26. | Робота з пластиліном. Композиція «Мрійливий кіт». | ||
27. | Екскурсія до майстерні з обробки глини. | ||
Подорож п'ята: місто «Вміємо самі!» | |||
28. | Самообслуговування. Культура харчування. | ||
29. | Самообслуговування. Одяг і взуття. Пришивання ґудзиків. | ||
30. | Макетування. Вантажівка. | ||
31. | Макетування. Лялькові меблі. | ||
32. | Макетування. Казковий будинок. | ||
33. | Згинання і складання паперу. Пряме плетіння зі смуг паперу. Килимок. | ||
34. | Конструювання з смужок паперу. Літня фантазія. | ||
35. | Підсумковий урок за рік. |
Основи здоров'я
(1 година/тиждень -- 35 годин)
2 семестр
(20 годин)
За підручником: І. Д. Бех, Т.В. Воронцова,
В. С. Пономаренко,С. В Страшко
№п/п | Зміст матеріалу | дата | примітка | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16. | Наука спілкування. с.64 – 68 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Безпечне довкілля (продовження) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. | Б< Перегляд файлу
Математика (4 години/тиждень – 140 годин)
2 семестр (80 годин)
За підручником: Ф. М. Рівкінд, Л. В.Оляницька
Контрольна робота – 4
Усні обчислення (матем. диктант) – 1
Українська мова (3 години/тиждень – 140 годин)
2 семестр (84 години)
За підручником: М. Д. Захарійчук
Усний переказ – 1 Перевірка мовних знань і вмінь – 2 Диктант – 2 Списування – 1 Урок зв’язного мовлення - 9
Узгоджено Затверджено заступник директора з НВР: директор школи: Євдокименко Н. М. Коновалов В. В. ______________________ ________________
Узгоджено на методичному засіданні вчителів початкових класів Голова МО Бокова С. С.
Календарне планування на 2015 – 2016 н.р. 2-В клас ( 2 семестр )
Складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 кл.»
Вчитель: Цюпак Н. М.
Літературне читання (4 години/тиждень – 140 годин)
2 семестр (87 годин)
За підручником: В. Науменко
Аудіювання – 2 Читання вголос – 1 (50-60 слів / хвилину) Вірш напам’ять – 2 Урок позакласного читання - 10
Природознавство (2 години/тиждень – 70 годин)
2 семестр (40 годин)
За підручником: І. Грущинської
К. р. - 3
Трудове навчання (1 година/тиждень -- 35 годин)
2 семестр (20 годин)
За підручником: В. Сидоренко,Н. Котелянець
Основи здоров’я (1 година/тиждень -- 35 годин)
2 семестр (20 годин)
За підручником: І. Д. Бех, Т.В. Воронцова, В. С. Пономаренко,С. В Страшко
Мистецтво (1 година/тиждень -- 35 годин)
2 семестр (20 годин) За підручником: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Н. В. Очеретяна, О. М. Колотило
Русский язык (2 години/тиждень – 70 годин)
2 семестр (40 годин)
По учебнику: И. Н. Лапшина, Н. Н. Зорька
Аудирование -1 Устный пересказ – 1 Списывание (40-45 слов) - 1 Чтение вслух (35-45 сл./мин.) – 1
Фізична культура ( 3 години/тиждень – 105 годин )
2 семестр ( 60 годин )
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки Щоб отримати, додайте розробку
Додати розробку |