Лінійні алгоритми. Проект “Акваріум”

Про матеріал
Що означають блоки? Виконання дій Введення/виведення даних Умова Початок та кінець алгоритму
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект “Акваріум”Лінійні алгоритми

Номер слайду 2

Точний порядок дій об’єкта, що забезпечує отримання необхідного результату. АЛГОРИТМПочаток. Кінець. Загадай число. Помнож це число на 3 Додай до результату 9 Додай 15 Відніми 3 Розділи на 3 Відніми задумане число. Результат=7 Так. Ні

Номер слайду 3

Що означають блоки?Виконання дій. Введення/виведення даних. Умова. Початок та кінець алгоритму

Номер слайду 4

Сім разів відмір, раз відріж. Початок. Кінець. Відмір. Відріж. Менше 7?НіТак

Номер слайду 5

Алгоритм пошуку Попелюшки. Початок. Кінець. Попелюшка знайдена!Попрощатись з дівчиною. Черевичок підійшов?НіТак. Знайти дівчину. Приміряти черевичок. Виконавець?

Номер слайду 6

Знайдіть слово за вказівками та поясніть його значенняТЛОИУРЕАЙПГМГИВЄУСАІОЧАЛТДВЯЕДГЕПРУГЖОРШМЛСМТИЬАЛВЛЧФОПЕ

Номер слайду 7

Знайдіть слово за вказівками та поясніть його значенняТЛОИУРЕАЙПГМГИВЄУСАІОЧАЛТДВЯЕДГЕПРУГЖОРШМЛСМТИЬАЛВЛЧФОПЕ

Номер слайду 8

Яка приказка подана у схемі?літо?кінецьпочатоктранспортний засіб = санитранспортний засіб = візготуй транспортний засібзима?Так. НіТак

Номер слайду 9

Яка приказка подана у схемі?Готуй сани влітку, а воза - узимкуліто?кінецьпочатоктранспортний засіб = санитранспортний засіб = візготуй транспортний засібзима?Так. НіТак

Номер слайду 10

Складіть алгоритм та запишіть його словами1) Підготувати овочі2)3)4)5)6) Смачного! Зварити суп

Номер слайду 11

Складіть алгоритм та запишіть його словами1) Підготувати овочі2) Помити овочі3) Порізати овочі4) Скласти все в каструлю5) Зварити6) Смачного!

Номер слайду 12

Допишіть алгоритм виходу з лабіринту

Номер слайду 13

Допишіть алгоритм виходу з лабіринту

Номер слайду 14

Встановіть відповідність між термінами та їх значенням. Спрайт. Скрипт. Сцена. Багперсонаж, який бере участь у проектіалгоритм для персонажапростір для виконання проектупомилка програми

Номер слайду 15

Встановіть відповідність між термінами та їх значенням. Спрайт. Скрипт. Сцена. Багперсонаж, який бере участь у проектіалгоритм для персонажапростір для виконання проектупомилка програми

Номер слайду 16

Вкажіть, до якої групи (скриньки) належить команда (блок)Керування (обгортка)Вигляд. Рух. Події

Номер слайду 17

Вкажіть, до якої групи (скриньки) належить команда (блок)Керування (обгортка)Вигляд. Рух. Події

Номер слайду 18

Знайдіть слово за вказівками та спробуйте записати ці вказівки меншою кількістю стрілок   ВЯДСУНМОАКАМАКФУВАЛРБЛІЖРІФЕКБЕХУМІРОАМДЧСМІНЛУЖВЛАРЕКОУ

Номер слайду 19

Знайдіть слово за вказівками та спробуйте записати ці вказівки меншою кількістю стрілок   повторити 4 рази: ВЯДСУНМОАКАМАКФУВАЛРБЛІЖРІФЕКБЕХУМІРОАМДЧСМІНЛУЖВЛАРЕКОУ

Номер слайду 20

Встанови відповідність. Складає інструкціїЗнаходить розв'язок задачіПередбачає ситуації, що можуть виникнути в ході розв'язку задачіВиконує інструкціїПрограміст. Виконавець

Номер слайду 21

Встанови відповідність. Складає інструкціїЗнаходить розв'язок задачіПередбачає ситуації, що можуть виникнути в ході розв'язку задачіВиконує інструкціїПрограміст. Виконавець

Номер слайду 22

Проект “Акваріум”Рибки рухаються випадковими переміщеннями. Восьминіг Рак “бігає” по дну

pptx
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
3099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку