Лінійні алгоритми зі змінними. Лінійні Проєкти зі змінними в Scratch. 6 клас НУШ

Про матеріал
Презентація містить розробку уроку інформатики у 6 класі НУШ на тему "Лінійні алгоритми зі змінними. Лінійні Проєкти зі змінними в Scratch ". Джерела: Інформатика : підруч. для 6 кл. закл. загал. серед. освіти / Йосиф Ривкінл [та ін.]. — Київ: Генеза, 2023.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лінійні алгоритми зі змінними. Лінійні Проєкти зі змінними в Scratch 6 клас НУШЖоболда Л. А. Кочубеївська філія ОЗ Орлівський НВК

Номер слайду 2

Добрий день!Щоб в інформатику зробити новий крок,Ви прийшли на цей урок. Рада я усіх вітати й інформатики навчати. А зараз подумайте про щось добре, посміхніться, «подихайте» посмішкою в долоньки. Здмухніть з долоньок крапельки тепла і подаруйте їх, разом із посмішкою, своїм однокласникам та нашим гостям. Адже усмішка прикрашає обличчя, підвищує настрій та сприяє добрим відносинам з оточуючими.

Номер слайду 3

Розглянемо задачу: Задача 1. Складіть алгоритм для обчислення значення виразу (2 * х + у) * (2 * х - у), де х і у — довільні числа. Складатимемо алгоритм для виконавця, який уміє:- присвоювати значення змінним;- виконувати арифметичні операції над числами;- запам'ятовувати результати арифметичних операцій;- повідомляти (виводити) результат.

Номер слайду 4

Блок-схему алгоритму розв'язування задачі 1 наведено на малюнку

Номер слайду 5

Проілюструємо виконання цього алгоритму для значень змінних х=3, у=4.

Номер слайду 6

У Scratch  можна створювати змінні, присвоювати їм певні значення, змінювати ці значення і використовувати значення змінних в інших командах.

Номер слайду 7

Якщо ви відкриєте групу блоків Змінні, то побачите, що в середовищі за замовчуванням вже створено одну змінну з іменем моя змінна

Номер слайду 8

1. Відкрити на вкладці Код групу блоків Змінні.2. Вибрати кнопку Створити змінну.3. Увести в поле Нове ім’я змінної діалогового вікна Нова змінна ім’я нової змінної (наприклад, а).4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраним за замовчуванням).5. Вибрати кнопку Гаразд. У результаті у групі Змінні  з’являється кнопка з іменем змінної (наприклад, а) . Для створення нової змінної потрібно

Номер слайду 9

Якщо позначку прапорця біля блока з іменем змінної встановлено, то в лівому верхньому куті Сцени з'являється блок з іменем змінної та її поточним значенням.

Номер слайду 10

Значення створених змінних можна використовувати в інших блоках проєкту. Група Змінні  містить чотири блоки з командами:  — команда присвоювання змінній значення. Під час створення змінної їй за замовчуванням присвоюється значення 0 (а=0). Інше значення слід увести в текстове поле блока. Наприклад, (а=20)

Номер слайду 11

Крім блоків з іменами змінних, група блоків Змінні містить 4 блоки з командами (продовження…): — команда приховування блока з поточним значенням змінної в лівому верхньому куті Сцени. Також приховати змінну можна, знявши позначку прапорця біля блока з іменем змінної.— команда відображення блока з поточним значенням змінної в лівому верхньому куті Сцени. Також показати змінну можна, встановивши позначку прапорця біля блока з іменем змінної.

Номер слайду 12

У цьому списку можна вибрати ім’я потрібної змінної, а .також видалити або перейменувати змінну. У кожному із цих блоків є кнопка для розкриття списку імен усіх змінних, які створені  у проєкті.

Номер слайду 13

Значення створених змінних можна використовувати в інших блоках проєкту. Для цього потрібно використати блок з командою надання змінній значення та перетягнути блок з іменем змінної в поле іншого блока. Приклад: Після виконання таких команд  виконавець переміститься на 25 кроків: Після виконання цих команд виконавець говоритиме «Привіт!» впродовж 4 секунд. Привіт!

Номер слайду 14

Після виконання команди запитати і чекати у нижній частині Сцени з'являється поле, у яке слід увести значення, після чого натиснути кнопку. Уведене значення буде присвоєне змінній з іменем відповідь. Під час виконання команди надати а значення відповідь змінній а буде присвоєне введене значення. Можна   ввести значення змінної з клавіатури. Для цього слід використати блоки запитати і чекати та відповідь з групи Датчики :

Номер слайду 15

Номер слайду 16

-Підручник: сторінки 215-219 Виконайте завдання за посиланням.http://learningapps.org/watch?v=pzbb7n6d501

pptx
Додано
14 лютого
Переглядів
1483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку