Вступ до розділу. Читання тексту вчителем. Підручник. Сторінка68 Читаючи вдумливо твори цього розділу, ви будете: дізнаватися значення образних слів і висловів; виділяти в тексті головну думку;відповідати на запитання за змістом прочитаних творів; розрізняти у творах елементи оповіді й опису;
Опрацювання вірша Максима Рильського «Зима». Читання вірша вчителем. Підручник. Сторінка68 ЗИМАЯк не любити зими сніжно-синьої на Україні моїй, саду старого в пухнастому інеї, сивих, веселих завій? Як не любити весни многошумної,меду пахучих суцвіть, як не любити роботи розумної, праці, що дух веселить?
Читання тексту учнями. Бесіда за змістом тексту з елементами вибіркового читання. Які ознаки зими називає поет, щоб показати її красу? Якою постає весна за рядками вірша?Знайди слова, що повторюються. З яким почуттям ти їх читатимеш? Чи знайшов/знайшла ти у вірші рими? Назвè їх. Поміркуйте разом. Чому вірш має саме таку назву?Підручник. Сторінка68