Літературний крокодил
1-4 класи
Мета:
-
Заохочення інтересу до читання літератури.
-
Сприяння розвитку навичок аналізу та інтерпретації текстів.
-
Формування патріотичних почуттів та поваги до власної літературної спадщини та спадщини інших народів.
-
Заохочення учасників до творчого мислення та самовираження.
-
Сприяння розвитку літературної креативності через власне творення.
-
Заохочення обговорення та обміну думками щодо творів.
Хід гри:
Кожен по черзі/або той, хто відгадав попередній твір виходить перед аудиторією, витягає картку й без слів та звуків має показати героя даного твору. Також можна показувати події й інших героїв твору. Всі інші гравці мають відгадати назву твору. Той, хто перший вгадає - отримає 3 бали. Учень, який вгадає автора - отримає 1 бал (це може бути учень який вгадав назв, а може бути і хтось інший).
Кількість учасників: від 2 осіб.
-
Тетяна Стус (Щербаченко) «Смугастик» - КІТ
-
Ірен Роздобудько «Дикі обра́зи дикобраза» - ДИКОБРАЗ
-
Любов Відута «У царстві Лева» - ЛЕВ
-
Наталка Малетич «Парасолька» - ПАРАСОЛЬКА
-
Тетяна Мельник «Пінгвіни» - ПІНГВІН
-
Галина Малик «Чому равлик ховається» - РАВЛИК
-
«Фарбований лис» Івана Франка - ЛИС
-
Українська народна казка «Коза-дереза» - КОЗА
-
Українська народна казка «Колобок» - КОЛОБОК
-
Українська народна казка «Рукавичка» - РУКАВИЧКА
-
Українська народна казка «Лебідь, щука і рак»
-
Українська народна казка «Летючий корабель» - КОРАБЕЛЬ
-
Іван Малкович «Золотий павучок» - ПАВУК
-
Дмитро Кузьменко «Чим корова не собака»