Літня розвага з елементами пошуково-дослідницької діяльності для дітей середнього та старшого дошкільного віку.

Про матеріал
Мета: закріплювати знання дітей про властивості води (чиста, прозора, брудна, кольорова, не має форми, немає смаку, вода не пахне, розливається, ллється, капає), формувати у дошкільнят переконання, що вода - це рідина, її не можна поставити, покласти, її можна тримати в посуді, що воду треба берегти , користуватися нею економно, оскільки вона є необхідною для рослин, тварин, людей; розвивати спостережливість, допитливість, здатність встановлювати найпростіші зв’язки і взаємозалежності у стані речовин; виховувати любов до художнього слова, активізувати та розширювати словник дітей.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Літня  розвага з елементами пошуково-дослідницької

діяльності для дітей

середнього та старшого

дошкільного віку.

 

 

 

 

 

 З досвіду роботи  вихователя            

      Циблівського ЗДО «Колосок»

                               Кириченко Лідії Петрівни

 

Мета: закріплювати знання дітей про властивості води

(чиста, прозора, брудна, кольорова, не має форми, немає смаку, вода не пахне, розливається, ллється, капає), формувати у дошкільнят переконання, що вода - це рідина, її не можна поставити, покласти, її можна тримати в посуді, що воду треба берегти , користуватися нею економно, оскільки вона є необхідною для рослин, тварин, людей; розвивати спостережливість, допитливість, здатність встановлювати найпростіші  зв’язки і взаємозалежності у стані речовин;

виховувати любов до художнього слова, активізувати та розширювати словник дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сьогодні ми поговоримо про прісну воду. Діти, хто із вас п’є водичку? (так всі п’ють).

 А кому дітки ще потрібна водичка? (так водичка потрібна і тваринам, і  рослинам, всьому живому)

  Уявіть собі , якщо зникне водичка,  що буде, давайте поміркуємо?

Послухайте, будь  ласка,  я  трошки розповім вам про водичку.

  Більша частина світових запасів прісної води лежить на полюсах земної  кулі  у вигляді  льоду і  недосяжна  для використання людиною. Набагато менша частина прісної води знаходиться в озерах, річках. Саме її використовують  люди  для своїх потреб.

  Діти, скажіть, а для чого людям водичка, як вони її використовують ?

  Дуже важливо економити та зберігати воду, яку ми використовуємо .

  Послухайте, будь ласка,  віршик в якому розповідається для чого потрібна водичка.

Без води не може пташка,

Навіть будь-яка комашка

І дерева хочуть пити,

І барвисті квіточки.

Без води не зварити їжу,

Без води не вмиєш личко,

І купатись добре в річці

У яскравий літній день

Без води  нема життя.

Тож давайте берегти

Цей природній скарб Землі.

 

  Сьогодні ми з вами проведемо цікаві досліди з водичкою.

Дослід №1. Прозорість води!

У склянку з водою опускаємо ложку. Дітки, чи бачимо ми предмети, які опустили у воду? Отже, якого кольору вода?

Висновок: вода прозора.

Дослід №2.  Якої  форми  вода?

Наливаємо воду у посудину різної форми   (у рукавичку гумову, глечик, миска, склянка) Вода немає форми і приймає форму тієї посудини, до якої її наливають.

Висновок: вода  немає  форми.

 

Дослід №3. Яка вода на смак?

Дати дітям скуштувати звичайну воду. Після цього покласти в стакан сіль, в інший - цукор. Розмішати і дати дітям. Який смак має вода?

Висновок: Вода немає смаку.

                   Смак залежить від розчину речовин в ній.

Дослід №4. Чи має запах вода?

Даємо  дітям  понюхати  парфуми, дольку апельсина чи м’яти та воду. Відчуваємо аромат квітів та парфумів. Смачно пахне апельсин. А вода не пахне.

Висновок. Вода немає запаху.

Давайте трішки відпочинемо і послухаємо віршики про водичку.

1.Наберу з криниці

Свіжої водиці

Буду умивати

Буду промовляти:

- Водичко, водичко,

Умий Полі личко,

Рожеве та біле,

Як яблучко спіле

 

2.Киця прокидається -

Лапками вмивається.

Квітка прокидається -

Росами вмивається.

Сонце прокидається-

Хмаркою вмивається.

Ну, а ми з сестричкою

Вмиваємось водичкою.

 

3.Водичко, водичко,

Умий мені личко,

Щоб сяяли очки,

Червоніли щічки,

Щоб ротик сміявся,

Щоб зубчик кусався.

 

4.Хлюп, хлюп, водиченько,

Хлюп, хлюп на личенько,

І на ручки, і на ніжки

 Хлюп, хлюп, хлюп!

 

  Молодці малята гарні віршики знаєте!

Дослід 5.

Діти  беруть чисту воду і пензлики зафарбовують її

 (Що сталося з водою? Змінила колір).

Тепер водичку пити не можна, вона стала брудною.

Якою була водичка?(прозорою, чистою)

 

Дослід 6.

Показати дітям кубики льоду.

-Де я взяла лід, зараз літечко, спекотно, а у мене лід.

(з морозильної камери). Лід це – що? Водичка, вірно!

Що буде з льодом, коли я залишу його, ось тут, на сонечку. Так, вірно, лід розтане!

Молодці, вам сподобалося бути дослідниками?

А хочете ще й пограти з водичкою?

 

 

 

Гра веселі кухарі

 

На старті для кожного гравця слід встановити відерце наповнене водою, а на фініші - порожню склянку.

Завдання “Кухарів” - перенести воду в столовій ложці з відерця в склянку. Перемагає той, хто швидше наповнить склянку.

Відважні  шофери

На дитячі машинки-вантажівки поставити пластикові стаканчики, наповнені вщерть водою.

Завдання гравців - довести машинку від старту до фінішу й не розлити воду.

-Молодці! На цьому наша розвага закінчується.

docx
Додано
1 січня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку