Логічні завдання з математики для 5 класу

Про матеріал
Пропоновані завдання значно підвищують мотивацію учнів, підвищують інтерес до уроку, сприяють розвитку догічного мислення.
Перегляд файлу

Логічні завдання з математики для 5 класу

Пропонуються картки із завданням для роботи в парах чи малих групах:

ВПРАВА «ЗНАЙДИ ЗАЙВЕ»

1. Тема «Координатний промінь. Шкала»

- Серед поданих термінів знайдіть зайвий. Із отриманих літер-кодів термінів, що залишилися,  складіть назву терміну, що має відношення до теми уроку:

Одиничний відрізок (к), координата (а), кут (м), точка (л), початок відліку (ш), поділки (а). (ШКАЛА)

2.Тема «Кут. Види кутів»

- Серед поданих термінів знайдіть зайвий. Із отриманих літер-кодів термінів, що залишилися,  складіть назву одного з видів кутів:

Сторона (п), вершина (у), промінь (т), периметр (щ), доповняльні промені (й),точка (и). (ТУПИЙ).

3. Тема «Трикутник і його периметр. Види трикутників»

- Серед поданих термінів знайдіть зайвий. Із отриманих літер-кодів термінів, що залишилися,  складіть назву одного з видів  кутів трикутника:

Точка (й), вершина (г), кут(о), сторона (т), периметр(с), площа (н), основа (р), відрізок(и). (ГОСТРИЙ)

 

ВПРАВА «ЛАБІРИНТ»

Тема «Ознаки подільності на 3 і 9»

Знайти найкоротший шлях на протилежний кут  лабіринту (обвести клітинки фломастером). Рухатися можна по вертикалі, горизонталі, по діагоналі, але «наступати» можна тільки на клітинки з числами, що

Діляться на 3:

26

102

31

93

85

25

128

42

15

28

81

53

23

22

114

101

34

23

51

33

18

20

39

59

31

48

35

21

120

63

52

44

43

73

38

72

85

41

54

47

35

46

55

27

36

29

67

69

23

33

54

31

17

48

63

84

C:\Users\директор\Desktop\быгун.png

57

18

51

19

56

104

95

 

Діляться на 9:

 

22

63

93

23

91

64

90

63

5

51

67

63

69

108

79

62

33

7

39

47

126

29

60

25

35

82

46

99

89

45

127

55

15

36

153

49

73

54

48

54

28

35

45

94

41

26

24

43

26

18

64

99

63

44

28

31

C:\Users\директор\Desktop\быгун.png

9

12

18

27

20

34

81

 

ВПРАВА «ВІДГАДАЙ»

Тема «Рівняння»

- Розв’яжіть рівняння. Напишіть, якого слова бракує біля розв’язку останнього рівняння

 

62 – 7х = 34

квітень

42 – 5х = 12

червень

4х +2х – 5 = 37

     ?

 

 

76 – 5х = 31

вересень

82 – 6х = 58

квітень

3х + 5х – 2 = 22

     ?

 

ВПРАВА «РОЗШИФРУЙ»

- Розшифруйте терміни,  якими будемо користуватись на уроці:

НОРПІМЬ (ПРОМІНЬ)       

ТУПИКРОНМЯК (ПРЯМОКУТНИК)

МАПРЯ (ПРЯМА)    РАДКВАТ (КВАДРАТ)

КРИКНИТУТ (ТРИКУТНИК)

ВИЗНАЧЕННЯ  ТЕМИ  УРОКУ  ШЛЯХОМ  РОЗГАДУВАННЯ  РЕБУСІВ

- Розгадайте ребус  і дізнаєтеся тему уроку:

Тема: Множення натуральних чисел

ребус 3.jpg

Тема: Відрізок. Довжина відрізка

ребус 4.jpg

Тема уроку «Квадрат і його периметр»

ребус.jpg

Тема уроку «Звичайні дроби»

ребус 1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 березня
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку