Логічні завдання з математики для 5 класу
Пропонуються картки із завданням для роботи в парах чи малих групах:
ВПРАВА «ЗНАЙДИ ЗАЙВЕ»
1. Тема «Координатний промінь. Шкала»
- Серед поданих термінів знайдіть зайвий. Із отриманих літер-кодів термінів, що залишилися, складіть назву терміну, що має відношення до теми уроку:
Одиничний відрізок (к), координата (а), кут (м), точка (л), початок відліку (ш), поділки (а). (ШКАЛА)
2.Тема «Кут. Види кутів»
- Серед поданих термінів знайдіть зайвий. Із отриманих літер-кодів термінів, що залишилися, складіть назву одного з видів кутів:
Сторона (п), вершина (у), промінь (т), периметр (щ), доповняльні промені (й),точка (и). (ТУПИЙ).
3. Тема «Трикутник і його периметр. Види трикутників»
- Серед поданих термінів знайдіть зайвий. Із отриманих літер-кодів термінів, що залишилися, складіть назву одного з видів кутів трикутника:
Точка (й), вершина (г), кут(о), сторона (т), периметр(с), площа (н), основа (р), відрізок(и). (ГОСТРИЙ)
ВПРАВА «ЛАБІРИНТ»
Тема «Ознаки подільності на 3 і 9»
Знайти найкоротший шлях на протилежний кут лабіринту (обвести клітинки фломастером). Рухатися можна по вертикалі, горизонталі, по діагоналі, але «наступати» можна тільки на клітинки з числами, що
Діляться на 3:
26 |
102 |
31 |
93 |
85 |
25 |
128 |
42 |
15 |
28 |
81 |
53 |
23 |
22 |
114 |
101 |
34 |
23 |
51 |
33 |
18 |
20 |
39 |
59 |
31 |
48 |
35 |
21 |
120 |
63 |
52 |
44 |
43 |
73 |
38 |
72 |
85 |
41 |
54 |
47 |
35 |
46 |
55 |
27 |
36 |
29 |
67 |
69 |
23 |
33 |
54 |
31 |
17 |
48 |
63 |
84 |
|
57 |
18 |
51 |
19 |
56 |
104 |
95 |
Діляться на 9:
22 |
63 |
93 |
23 |
91 |
64 |
90 |
63 |
5 |
51 |
67 |
63 |
69 |
108 |
79 |
62 |
33 |
7 |
39 |
47 |
126 |
29 |
60 |
25 |
35 |
82 |
46 |
99 |
89 |
45 |
127 |
55 |
15 |
36 |
153 |
49 |
73 |
54 |
48 |
54 |
28 |
35 |
45 |
94 |
41 |
26 |
24 |
43 |
26 |
18 |
64 |
99 |
63 |
44 |
28 |
31 |
|
9 |
12 |
18 |
27 |
20 |
34 |
81 |
ВПРАВА «ВІДГАДАЙ»
Тема «Рівняння»
- Розв’яжіть рівняння. Напишіть, якого слова бракує біля розв’язку останнього рівняння
62 – 7х = 34 |
квітень |
42 – 5х = 12 |
червень |
4х +2х – 5 = 37 |
? |
76 – 5х = 31 |
вересень |
82 – 6х = 58 |
квітень |
3х + 5х – 2 = 22 |
? |
ВПРАВА «РОЗШИФРУЙ»
- Розшифруйте терміни, якими будемо користуватись на уроці:
НОРПІМЬ (ПРОМІНЬ)
ТУПИКРОНМЯК (ПРЯМОКУТНИК)
МАПРЯ (ПРЯМА) РАДКВАТ (КВАДРАТ)
КРИКНИТУТ (ТРИКУТНИК)
ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМИ УРОКУ ШЛЯХОМ РОЗГАДУВАННЯ РЕБУСІВ
- Розгадайте ребус і дізнаєтеся тему уроку:
Тема: Множення натуральних чисел
Тема: Відрізок. Довжина відрізка
Тема уроку «Квадрат і його периметр»
Тема уроку «Звичайні дроби»