Варіант 1______________________________
1. 3 дм 8 см=_________см
2. 4 кг 18 г=_______________г
3. 3 хв 10 с =__________с
4. 46 мм=______см_______мм
5. 218 хв=_______год____________хв
6. 305с=_______хв___________с
7.Порівняй
4 см3 мм___________45 мм
8. 6 км530м__________6053м
9.120с_______________2 хв 5с
10.Обчисли
8 км 318 м+5 км 810 м=_________________
11. 5 ц13 кг-2 ц 45 кг=_____________________
12. Скільки сантиметрів у 4/5 дм?
____________________________________________
Варіант 2 __________________________
1. 2 дм 3 см=_________см
2. 3 кг 38 г=_______________г
3. 4 хв 15 с =__________с
4. 23 мм=______см_______мм
5. 317 хв=_______год____________хв
6. 305с=_______хв___________с
7.Порівняй
9 см3 мм___________95 мм
8. 8 км530м__________8053м
9.3 год 10 хв_______________ 2 00 хв
10.Обчисли
9 км 318 м+5 км 820 м=_________________
11. 6 ц 23 кг-2 ц 45 кг=_____________________
12. Скільки сантиметрів у 3/10м?
____________________________________________
Варіант 1
1.Обчисліть:
45+134
548-259
90+20·3-12
190:10+31
900:25+350:50
(32:16+18):5+8
2. Знайди 1/від 20 2/3 від 15
3.Розв’язати рівняння: х+56=101 х – 432=3510:78
4. Порівняй 4 см3 мм___________45 мм
6 км530м__________6053м
120с_______________2 хв 5с
5. Розв’язати задачу
Довжина прямокутника становить 17см, а його ширина - на 5 см менша. Знайдіть периметр прямокутника.
6. Розв’язати задачу:
Знайти площу квадрата, периметр якого становить 12 см.
7. Розв’язати задачу
За продаж яблук і слив сім’я фермерів отримала 7800 грн. З яблука було отримано 1/3 всього виторгу,решту- сливи. На скільки більше грошей отримано за яблука,ніж за сливи?
Варіант 2
1.Обчисліть:
49+124
568-279
90+30·2-12
170:10+33
600:25+360:60
(30:15+18):4+11
2. Знайди
1/7 від 14 3/7 від 21
3.Розв’язати рівняння: х+51=103 Х:42=213+405
4. Порівняй 9 см3 мм___________95 мм
8 км530м__________8053м
3 год 10 хв_______________ 2 00 хв
5. Розв’язати задачу:
Довжина прямокутника становить 16 см, а його ширина - на 6 см менша. Знайдіть периметр прямокутника.
6. Розв’язати задачу:
Знайти площу квадрата, периметр якого становить 20 см.
7. Розв’язати задачу:
Системний блок для комп’ютера коштує 13 820грн.,а монітор на 8725 грн дешевший. Скільки треба заплатити за системний блок і монітор разом?
Варіант 3
1.Обчисліть:
35+147
548-259
80+10·3 - 18
160:10+44
600:25+450:50
(28:14+18):5+14
2. Розв’язати рівняння:
х+36=121 х - 25=95 30:х=5
3. Розв’язати задачу:
Знайдіть периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють 11 см, 14 см, 16 см.
4. Розв’язати задачу:
Ширина прямокутника становить 15 см, а його довжина - на 4 см більша. Знайдіть периметр прямокутника.
5. Розв’язати задачу:
Знайти площу квадрата, периметр якого становить 24 см.
Варіант 4
1.Обчисліть:
47+126
564-249
90+30·2-12
150:10+35
500:25+320:40
(26:13+18):4+14
2. Розв’язати рівняння:
х+41=123 х - 25=85 50:х=10
3. Розв’язати задачу:
Знайдіть периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють 16 см, 13 см, 14 см.
4. Розв’язати задачу:
Ширина прямокутника становить 18 см, а його довжина - на 5 см більша. Знайдіть периметр прямокутника.
5. Розв’язати задачу:
Знайти площу квадрата, периметр якого становить 32 см.
Самостійна робота з теми «Порівняння натуральних чисел»
Варіант 1
1. Напишіть словами числа:
23__________________________________________________
100__________________________________________________
150628______________________________________________
6985215______________________________________________
2. Запишіть цифрами число
37 тисяч 269 _________________________________________
150 мільйонів 698 тисяч 963____________________________
3. Запишіть найменше семи числове число ___________________________________________
4. Запишіть найбільше шестицифрове число
___________________________________________
5. Запиши римськими цифрами число
15__________ 17____________
23__________ 52___________
6. Порівняйте числа
2569_____5962 2369__23690
49***_____38*** 8696244____86225997
96325898887______963258787
253+36_____25(3+36)
Самостійна робота з теми «Порівняння натуральних чисел»
Варіант 2
1. Напишіть словами числа:
25___________________________________________________
110__________________________________________________
159628_____________________________________________
69852215___________________________________________
2. Запишіть цифрами число
35 тисяч 309 _______________________________________
10 мільйонів 688 тисяч 973_____________________________
3. Запишіть найменше шести числове число___________________________
4. Запишіть найбільше семицифрове число __________________________________________________
5. Запиши римськими цифрами число
15__________ 17____________
32__________ 53___________
6. Порівняйте числа
2560___5962 2269___22690
23***_____23** 8696244____86225997
96325898887______963258787
233+46_____23(3+46)
Самостійна робота з теми «Порівняння натуральних чисел»
Варіант 3
С.р. Порівняння натуральних чисел
1. Напишіть словами числа:
63__________________________________________________
350__________________________________________________
1509928______________________________________________
698665215____________________________________________
2. Запишіть цифрами число
96 тисяч 697 ________________________________________
50 мільйонів 788 тисяч 103_____________________________
3. Запишіть найменше п’ятицифрове число ___________________________
4. Запишіть найбільше три числове число __________________________
5. Запиши римськими цифрами число
15__________ 17____________
23__________ 52___________
6. Порівняйте числа
2569___59692 23569___778777
23***_____23** 8696244____86225997
96325898887______963258787
233+46_____23(3+46)
Варіант 4
С.р. Порівняння натуральних чисел
1. Напишіть словами числа:
53___________________________________________________
298__________________________________________________
159628______________________________________________
69859915_____________________________________________
2. Запишіть цифрами число
69 тисяч 369 _________________________________________
67 мільйонів 668 тисяч 863______________________________
3. Запишіть найменше восьмицифрове число___________________________
4. Запишіть найбільше дев’яти числове число __________________________
5. Запиши римськими цифрами число
15__________ 17____________
23__________ 52___________
6. Порівняйте числа
2569___2962 2369___27777
23***_____23** 8696244____86225997
96325898887______963258787
233+46_____23(3+46)
В.1.Самостійна робота Округлення натуральних чисел
Округліть
1.до десятків 342____ ; 999____;
2. до сотень 5641____; 9023 ____;
3. до тисяч 98765____; 123456____;
Запиши
4.у гривнях,попередньо округливши до десятків копійок
567к ________; 1523 _________;
5.у кілометрах,попередньо округливши до сотень метрів
4589 ________; 75236_________;
6.у дециметрах,попередньо округливши до десятків сантим.
540 см_________; 4228см_________;
7. Обчисли суму m+n+t та округли її до сотень
m=2346 n= 5199 t=1088
_____________________________________________
8. округли число 12946 до
десятків_________ сотень___________ тисяч______________
Прочитай наближені рівності і скажи, до якого розряду округлено числа:
9. 12457≈12460 ___________ 12457 ≈ 12000___________
10. 12457≈12500 ___________ 83601 ≈ 83600__________
11. 83601≈84000 ___________ 83601 ≈ 83600____________
12. Ярд дорівнює 0,9144 м. Округли це число до
Десятків________ Сотень___________ Тисяч____________
В.2.Самостійна робота Округлення натуральних чисел
Округліть
1.до десятків 142____ ; 888____;
2. до сотень 5141____; 2323 ____;
3. до тисяч 98765____; 123456____;
Запиши
4.у гривнях,попередньо округливши до десятків копійок
672к ________; 2356 _________;
5.у кілометрах,попередньо округливши до сотень метрів
6598 ________; 75236_________;
6.у дециметрах,попередньо округливши до десятків сантим.
540 см_________; 4228см_________;
7. Обчисли суму m+n+t та округли її до сотень
m=1346 n= 9199 t=2288
_____________________________________________
8. округли число 46923 до
десятків__________ сотень___________ тисяч____________
Прочитай наближені рівності і скажи, до якого розряду округлено числа:
9. 12457≈12460 ___________ 12457 ≈ 12000___________
10. 12457≈12500 ___________ 83601 ≈ 83600__________
11. 83601≈84000 ___________ 83601 ≈ 83600____________
12. Висота Говерли 2061 м. Округли це число до
Десятків________ Сотень___________ Тисяч___________
С.р. «Додавання і віднімання натуральних чисел» В-1
а) 188 154; б) 189 154; в) 188 145; г) 189 155.
а) 155; б) 1000; в) 1885; г) 100.
а) 155; б) 1000; в) 1885; г) 100.
_______________________________________________
Три ящики з яблуками разом важать 89 кг. По скільки кілограмів яблук у кожному ящику, якщо в першому і другому разом 62 кг, а у другому і третьому разом 60 кг?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Заміни знаками «+» чи «–» так, щоб виконувалась рівність: 100__30__20__40__70=140
а) сума двох чисел, якщо кожен доданок збільшити на 200;
___________________________________________________
б) різниця, якщо зменшуване і від’ємник зменшити на 15. ________________________________________________
С.р. «Додавання і віднімання натуральних чисел» В-2
а) 188 155; б) 189 145; в) 188 145; г) 189 156.
а) 155; б) 1000; в) 1885; г) 300.
3. Чому дорівнює різниця чисел 6238 і 5238.
а) 155; б) 1000; в) 1885; г) 100.
4. Визначте, на скільки число 13 701 більше за число 5385.
_______________________________________________
5.Розв’яжіть задачу:
Сергій, Микола та Іван разом зібрали 95 грибів. Сергій і Микола разом зібрали 63 гриби, а Микола та Іван – 62 гриби. Яку кількість грибів зібрав кожен хлопець?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Заміни знаками «+» чи «–» так, щоб виконувалась рівність: 100__20__30__40__80 = 70
7. Як зміниться:
а) сума двох чисел, якщо кожен доданок збільшити на 300;
___________________________________________________
б) різниця, якщо зменшуване і від’ємник зменшити на 25. ________________________________________________
В-1 Тема: «Додавання і віднімання натуральних чисел»
Початковий рівень
1.Яка цифра записана в розряді десятків тисяч числа 2 146 053:
а) 5; б) 4; в) 6; г) 0.
2.Скільки мільярдів містить число 25 012 783 005?
а) 5; б) 25; в) 2; г) 12.
3.Який знак треба поставити замість *:74242 * 74422?
а) >; б) <; в) =; г) ≤.
а) 732; б) 235; в) 1796; г) 1759.
Середній рівень
5.Записати число словами: 35 008 100;
6.Запиши числа цифрами:
а) вісім тисяч триста сорок сім;
б) п’ятдесят мільйонів двадцять шість тисяч триста;
7. Виконати віднімання і зроби перевірку додаванням:
705 963-87 379=
Достатній рівень
8. (1,5 бала). Розв’язати рівняння з перевіркою та округли до десятків:
6781 – х = 347;
9. Обчисли значення суми
5 792 397+х, якщо х= 3 892 316
Високий рівень
10. На трьох полицях разом 118 книг. Відомо,що на першій і другій разом 79 книжок,а решта-на третій,причому на третій полиці на 2 книжки більше,ніж на другій. По скільки книжок на кожній полиці?
В-2 Тема: «Додавання і віднімання натуральних чисел»
Початковий рівень
1.Яка цифра записана в розряді одиниць тисяч числа 2 146 053:
а) 5; б) 4; в) 6; г) 0.
2.Скільки мільйонів містить число 25 012 783 005?
а) 5; б) 25; в) 2; г) 12.
3.Який знак треба поставити замість *:64242 * 64422?
а) >; б) <; в) =; г) ≤.
а) 732; б) 235; в) 1887; г) 1759.
Середній рівень
5.Записати число словами: 25 009 200;
6.Запиши числа цифрами:
а) сім тисяч триста сорок два;
б) дев’яносто мільйонів двадцять шість тисяч триста;
7. Виконати віднімання і зроби перевірку додаванням:
500 013-402 692=
Достатній рівень
8. (1,5 бала). Розв’язати рівняння з перевіркою та округли до сотень:
2381 – х = 347;
9. Обчисли значення суми
1 792 397+х, якщо х= 3 892 316
Високий рівень
10. На трьох полицях разом 118 книг. Відомо,що на першій і другій разом 79 книжок,а решта-на третій,причому на третій полиці на 2 книжки більше,ніж на другій. По скільки книжок на кожній полиці?
С.Р. Множення натуральних чисел В-1
1.Запиши у вигляді добутку та обчисли
125+125+125+125=_________________________________
2.Подай у вигляді суми добуток та обчисли
4723=___________________________________________
3.Знайди добуток 14 156252=________________________
4.Не виконуючи множення,порівняй значення виразів
23812 _______23815 85979+1______859710
5. Обчисли зручним способом
25174=______________ 500332=______________
6.Не виконуючи обчислень,порівняй вирази
11(953+946)_________11953+10946
(2323-355)5________23234-3555
7.Обчисли
5829=__________8425=
8.Запиши властивості множення та наведи приклади
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
С.Р. Множення натуральних чисел В-1
1.Запиши у вигляді добутку та обчисли
150+150+150+150=_________________________________
2.Подай у вигляді суми добуток та обчисли
4623=___________________________________________
3.Знайди добуток 12 156232=___________________________
4.Не виконуючи множення,порівняй значення виразів
37812_____37815 89979+1______899710
5. Обчисли зручним способом
25464=______________ 500132=______________
6.Не виконуючи обчислень,порівняй вирази
11(453+946)_________11453+10946
(2323-677)5________23234-6775
7.Обчисли
5329=__________7425=
8.Запиши властивості множення та наведи приклади
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
С.Р. Степінь числа В-1_______________________
1. Подай у вигляді добутку степінь
а4=_____________20232=_________________________
2.Знайди значення степеня
103=___________________ 272=_____________________
3.Знайди значення виразу
182:9+122:3=________________ (15+32)3=________________
4.Знайди значення виразу 5у3+1 ,якщо у=4
Якщо у= ___,то ______________=_________________=_______
5.Порівняй
254+5_____254+25 159+15_____158+15
6.Сім’я має річний бюджет 136 000 грн. Щомісяця вона витрачає 7 500 грн. Чи має ця сім’я можливість раз на рік придбати товари:
1)предмети домашньої техніки ціною 11 000 грн?
2)сімейну оздоровчу путівку вартістю 40 000грн?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
С.Р. Степінь числа В-2_______________________
1. Подай у вигляді добутку степінь
в4=_____________46232=_________________________
2.Знайди значення степеня
1003=___________________ 172=_____________________
3.Знайди значення виразу
122:3-182:9=________________ (15-32)3=________________
4.Знайди значення виразу 5х3+1 ,якщо х=7
Якщо х= ___,то ______________=_________________=_______
5.Порівняй
154+5_____154+15 255+15_____254+25
6.Сім’я має річний бюджет 126 000 грн. Щомісяця вона витрачає 7 500 грн. Чи має ця сім’я можливість раз на рік придбати товари:
1)предмети домашньої техніки ціною 12 000 грн?
2)сімейну оздоровчу путівку вартістю 40 000грн?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Множення та ділення на 1,10,100,1000 В-1
Прізвище,ім’я____________________________________
1.Якщо один множник 10,другий 100,то добуток = _________
2. 0:81000=______________ 3. 460:1010______________
4. 15010:100=____________ 5. 811:811=________________
6.5000000:10000=_________ 7.246000:1000=______________
8. 0:1000=____________ 9.1000:110=___________
10.10001000=__________
11. 1000:10:10______10001010
12. 32700:10___________3270010
Множення та ділення на 1,10,100,1000 В-1
Прізвище,ім’я____________________________________
1.Якщо один множник 10,другий 100,то добуток = _________
2. 0:81000=______________ 3. 460:1010______________
4. 15010:100=____________ 5. 811:811=________________
6.5000000:10000=_________ 7.246000:1000=______________
8. 0:1000=____________ 9.1000:110=___________
10.10001000=__________
11. 1000:10:10______10001010
12. 32700:10___________3270010
Множення та ділення на 1,10,100,1000 В-2
Прізвище,ім’я____________________________________
1.Якщо один множник 100,другий 100,то добуток = _________
2. 0:51000=______________ 3. 230:1010______________
4. 25010:100=____________ 5. 911:911=________________
6.9000000:10000=_________ 7. 2426000:1000=______________
8. 0:10000=____________ 9.1000:1010=___________
10.1001000=__________
11. 1000:100:100______1000100100
12. 32700:100___________32700100
Множення та ділення на 1,10,100,1000 В-2
Прізвище,ім’я____________________________________
1.Якщо один множник 100,другий 100,то добуток = _________
2. 0:51000=______________ 3. 230:1010______________
4. 25010:100=____________ 5. 911:911=________________
6.9000000:10000=_________ 7. 2426000:1000=______________
8. 0:10000=____________ 9.1000:1010=___________
10.1001000=__________
11. 1000:100:100______1000100100
12. 32700:100___________32700100
С.р. Ділення з остачею В-1 _________________________
1.Перевір,чи правильно виконано ділення з остачею
19:7=2 (ост5) 100:9=10 (ост.10)
2.Виконай ділення з остачею
145:17= 13125:127=
3.Заповни таблицю
Ділене |
дільник |
Неповна частка |
остача |
418 |
37 |
|
|
|
26 |
12 |
7 |
524 |
|
22 |
18 |
4.Розв’яжи задачу
М’яч коштує 43 грн. Скільки м’ячів можна купити,маючи 181 грн? Скільки грошей ще залишиться?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
С.р. Ділення з остачею В-2 __________________________
1.Перевір,чи правильно виконано ділення з остачею
27:4=6(ост.1) 17:3=5(ост.2)
2.Виконай ділення з остачею
2317:23= 145318:411=
3.Заповни таблицю
Ділене |
дільник |
Неповна частка |
остача |
317 |
25 |
|
|
|
29 |
13 |
8 |
417 |
|
18 |
3 |
4.Розв’яжи задачу
Книжка коштує 29 грн. Скільки таких книжок можна купити,маючи 119 грн? Скільки грошей ще залишиться?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Множення і ділення натуральних чисел
Варіант І
1.Подайте у вигляді добутку степінь: 174 .
А |
Б |
В |
Г |
17·17·17·17 |
17+4 |
17·4 |
17+17+17+17 |
2.Виконай ділення з остачею: 17 : 5
А |
Б |
В |
Г |
3 (2 ост.) |
2 (3 ост.) |
3 (3 ост.) |
2 (4 ост.) |
3.Знайдіть добуток чисел 235 і 4009.
А |
Б |
В |
Г |
942 115 |
244 |
6 115 |
132 925 |
4.Обчисліть у найбільш зручний спосіб:
А) 4 ∙ 13 ∙ 25; Б) 405 ∙ 82 + 405 ∙ 18.
5.Спростіть вираз і обчисліть його значення:
5m ∙ 20, якщо m = 178.
6.Знайдіть значення виразу: 608 ∙ 100 + 25.
7.Розв’язати рівняння: 26х-16х=200 .
8.Виконати ділення та множення :
а)27162:27 ; б)39·47 .
9.Магазин продав 15 кг яблук і 13 кг вишень – всього на суму 297 грн. Скільки коштує 1 кг вишень, якщо 1 кг яблук коштує 12 грн ?
Множення і ділення натуральних чисел
Варіант ІІ
1.Подайте у вигляді добутку степінь: 125 .
А |
Б |
В |
Г |
12+12+12+12+12 |
12·12·12·12·12 |
12+5 |
12·5 |
2.Виконай ділення з остачею: 19 : 3
А |
Б |
В |
Г |
6 (2 ост.) |
6 (1 ост.) |
5 (5 ост.) |
6 (2 ост.) |
3.Знайдіть частку чисел 3857 і 19.
А |
Б |
В |
Г |
23 |
203 |
223 |
93 |
4.Обчисліть у найбільш зручний спосіб:
А) 125 ∙ 17 ∙ 8; Б) 497 ∙ 38 – 487 ∙ 38.
5.Спростіть вираз і обчисліть його значення:
2х + 98х, якщо х = 7.
6.Знайдіть значення виразу: 5419·100 – 103.
7.Розв’язати рівняння: 37х+7х=88 .
8.Виконати множення та ділення :
а)160538; б)699678:567.
9.На склад надійшло 13 ящиків апельсинів і 16 ящиків мандаринів – всього 339 кг фруктів. Скільки важить один ящик мандаринів, якщо ящик апельсинів важить 15 кг?
_____________________ 5 клас _________________________________________
(дата) (прізвище та ім'я учня)
Множення і ділення натуральних чисел
Варіант І
1.Подайте у вигляді добутку степінь: 174 .
А |
Б |
В |
Г |
17·4 |
17+4 |
17-4 |
17+17+17 |
2.Виконай ділення з остачею: 17 : 5
А |
Б |
В |
Г |
3 (2 ост.) |
2 (3 ост.) |
3 (3 ост.) |
2 (4 ост.) |
3.Знайдіть добуток чисел 235 і 4009.
А |
Б |
В |
Г |
942 115 |
244 |
6 115 |
132 925 |
4.Обчисліть у найбільш зручний спосіб:
А) 4 ∙ 13 ∙ 25; Б) 405 ∙ 82 + 405 ∙ 18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Спростіть вираз і обчисліть його значення: 5m ∙ 20, якщо m = 178.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Знайдіть значення виразу: 608 ∙ 76 + 25.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.Розв’язати рівняння: 26х-16х=200 .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.Виконати ділення та множення : а)27162:27 ; б)39·47 .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.Магазин продав 15 кг яблук і 13 кг вишень – всього на суму 297 грн. Скільки коштує 1 кг вишень, якщо 1 кг яблук коштує 12 грн ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінка ________________
_____________________ 5 клас _________________________________________
(дата) (прізвище та ім'я учня)
Множення і ділення натуральних чисел
Варіант ІІ
1.Подайте у вигляді добутку степінь: 125 .
А |
Б |
В |
Г |
12+12+12 |
12·5 |
12+5 |
12-5 |
2.Виконай ділення з остачею: 19 : 3
А |
Б |
В |
Г |
6 (2 ост.) |
6 (1 ост.) |
5 (5 ост.) |
6 (2 ост.) |
3.Знайдіть частку чисел 3857 і 19.
А |
Б |
В |
Г |
23 |
203 |
223 |
93 |
4.Обчисліть у найбільш зручний спосіб:
А) 125 ∙ 17 ∙ 8; Б) 497 ∙ 38 – 487 ∙ 38.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Спростіть вираз і обчисліть його значення: 22х + 98х, якщо х = 7.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Знайдіть значення виразу: 2·5419 – 103.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.Розв’язати рівняння: 37х+7х=88 .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.Виконати множення та ділення : а)160538; б)699678:567.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.На склад надійшло 13 ящиків апельсинів і 16 ящиків мандаринів – всього 339 кг фруктів. Скільки важить один ящик мандаринів, якщо ящик апельсинів важить 15 кг?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінка ________________
С.Р. Розв’язування рівнянь В-1.__________________________
1. Рівнянням є
а) (х+5)-2 б)3х-5=10 в)9+16=25
2. Яке з чисел є коренем рівняння (13-х)+42=52
а)2 б)5 в)3
3. Знайдіть суму коренів рівняння
(х-20)-35=65 45-(15-у)=40
а)105 б)135 в)0
4. Розв’яжи рівняння
(у+7392)+4597=16292 (у-12)36=1260
5. Розв’яжи задачу за допомогою рівняння
У кошику було кілька грибів. Після того як туди поклали ще 25 грибів, їх стало 72. Скільки грибів було в кошику спочатку?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
С.Р. Розв’язування рівнянь В-2.__________________________
1. Рівнянням є
а) 19+16=35 б)5х-5=45 в) (х+15)-2
2. Яке з чисел є коренем рівняння (23+х)+42=82
а)17 б)5 в)3
3. Знайдіть різницю коренів рівняння
(х-20)-35=65 45-(15-у)=40
а)105 б)135 в)0
4. Розв’яжи рівняння
5297+(7592-х)=8915 (х-12):13=82
5.Розв’яжи задачу за допомогою рівняння
У спортивному таборі відпочивало 198 дітей. Коли в похід пішло кілька дітей, у таборі залишилося 169 дітей. Скільки дітей пішло в похід?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
С.р.Задачі на рух В-1 _______________________________
1 |
Як знайти швидкість? |
|
|
2 |
Як знайти час? |
|
|
3 |
Як знайти відстань? |
|
|
|
V |
t |
S |
4 |
|
10год |
4320км |
5 |
15м/хв |
2хв |
|
6 |
4м/год |
|
12000м |
Власна швидкість лайнера дорівнює 15км/год,а швидкість течії річки дорівнює -3 км/год.Знайди: |
|||
7 |
Швидкість лайнера за течією річки |
|
|
8 |
Швидкість лайнера проти течії річки |
|
|
9 |
Шлях,який подолає лайнер за 3 год за течією річки |
|
|
10 |
Шлях,який подолає лайнер за 2 год проти течії річки |
|
11. |
Часник руху |
S,км |
t,год |
V,км/год |
Пішохід |
12 |
3 |
однакова |
|
Турист |
20 |
? |
С.р.Задачі на рух В-2 _______________________________
1 |
Як знайти відстань? |
|
|
2 |
Як знайти швидкість? |
|
|
3 |
Як знайти час? |
|
|
|
V |
t |
S |
4 |
|
10год |
1530км |
5 |
15м/хв |
3хв |
|
6 |
5м/год |
|
15000м |
Власна швидкість лайнера дорівнює 18км/год,а швидкість течії річки дорівнює -2 км/год.Знайди: |
|||
7 |
Швидкість лайнера проти течії річки |
|
|
8 |
Швидкість лайнера за течією річки |
|
|
9 |
відстань,яку подолає лайнер за 4 год проти течії річки |
|
|
10 |
Відстань,яку подолає лайнер за 3 год за течією річки |
|
11. |
Часник руху |
V,км/год |
t,год |
S,км |
Автомобіль |
? |
6 |
однакова |
|
Мотоцикл |
60 |
5 |
С.р. Текстові задачі економічного змісту В-1_______________
1.Ціна товару обчислюється за формулою ________________
2.Вартість товару обчислюється за формулою?____________
3.Кількість товару обчислюється за формулою?____________
4.А-це
а) Обсяг роботи б)продуктивність праці в) час виконання роботи
5. N -це
а) Обсяг роботи б)продуктивність праці в) час виконання роботи
6. t-це
а) Обсяг роботи б)продуктивність праці в) час виконання роботи
7. Ціна 4 підручників з Інформатики 420 грн. Скільки коштує 3 підручника з Інформатики? а)315 б)305 в) 215
8. 2 кг цукерок коштує 62 грн. Скільки кг цукерок можна купити на 186 грн? а)6 б)16 в)3
9. Ціна 3 підручників з Математики 300 грн. Скільки коштує 1 підручник з Математики? а)100 б) 30 в)900
10. Богдан надрукувати 3 рядки тексту за 1 хв. Скільки Богдан витратить часу щоб надрукувати 1 сторінку тексту, якщо на сторінці розміщено 45 рядків тексту? а)1год15хв б)48хв в)15хв
11. Артем надрукував 30 рядків тексту за 30 хвилин. Якою є продуктивність праці Артема? а) 1хв б) 1рядок в)9 сторінок
12. Миколка прочитав 12 сторінок підручника за 12 хв, а Андрійко 10 сторінок за 5 хв. Хто з хлопчиків швидше читає?
а)Миколка б)Андрійко
С.р. Текстові задачі економічного змісту В-1_______________
1.Ціна товару обчислюється за формулою ________________
2.Вартість товару обчислюється за формулою?____________
3.Кількість товару обчислюється за формулою?____________
4.А-це
а) Обсяг роботи б)продуктивність праці в) час виконання роботи
5. N -це
а) Обсяг роботи б)продуктивність праці в) час виконання роботи
6. t-це
а) Обсяг роботи б)продуктивність праці в) час виконання роботи
7. Ціна 4 підручників з Інформатики 420 грн. Скільки коштує 3 підручника з Інформатики? а)315 б)305 в) 215
8. 2 кг цукерок коштує 62 грн. Скільки кг цукерок можна купити на 186 грн? а)6 б)16 в)3
9. Ціна 5 підручників з інформатики 500 грн. Скільки коштує 1 підручник з Математики? а)100 б) 30 в)900
10. Павло надрукувати 3 рядки тексту за 1 хв. Скільки Павло витратить часу щоб надрукувати 1 сторінку тексту, якщо на сторінці розміщено 45 рядків тексту? а)1год15хв б)48хв в)15хв
11. Сергій надрукував 40 рядків тексту за 40 хвилин. Якою є продуктивність праці Артема? а) 1хв б) 1рядок в)9 сторінок
12. Миколка прочитав 12 сторінок підручника за 12 хв, а Андрійко 10 сторінок за 5 хв. Хто з хлопчиків повільніше читає?
а)Миколка б)Андрійко
К.Р. Текстові задачі. Вправи на всі дії. В-1__________________
1. Відстань,S -? Час,t-5 год Швидкість,V 62 км/год
а) 310км б) 12км в)310 км/год
2. Вартість,C- 120 грн Ціна,a- 12 грн/кг Кількість,n- ?
а) 10кг б) 10 шт в)10 грн/кг
3.Обсяг роботи,А- 123 деталі Продуктивність, N- ? Час, t-3 дні
а)41дет. б)369 дет. в)120дет.
4. 4537+18722:(326-289)=
5.Човен,власна швидкість якого 16 км/год, плив 2 год за течією річки і 3 год проти течії. Яку відстань за цей час подолав човен, якщо швидкість течії річки дорівнює 2 км/год.
6.Першого дня магазин електроніки продав 7 телевізорів,другого на х телевізорів більше,ніж першого,а третього –удвічі більше,ніж другого. Скільки телевізорів продав магазин третього дня?
Запиши відповідь у вигляді буквеного виразу та знайти його значення,якщо х=2.
К.Р. Текстові задачі. Вправи на всі дії. В-2__________________
1.Відстань,S 420 м Час,t-? Швидкість,V- 20 м/хв
а) 21 хв б) 21 год в)21 м/хв.
2. Вартість,C-? Ціна,a-15 грн/шт Кількість,n- 6 шт
а) 90 грн б)90 грн/шт в)90шт
3.Обсяг роботи,А- ? Продуктивність, N- 5дет./хв Час, t-4 хв
а)20дет б)20 дет. /хв в)20хв
4. 4639+23066:(323-285)=
5.катер,власна швидкість якого 17 км/год,плив 3 год за течією річки і 2 год проти течії. Яку відстань за цей час подолав катер,якщо швидкість течії річки дорівнює 2 км/год?
6.Першого дня супермаркет електроніки продав 8 ноутбуків,другого- на у ноутбуків менше,ніж першого,а третього- удвічі більше,ніж другого. Скільки ноутбуків продав супермаркет третього дня?
Запиши відповідь у вигляді буквеного виразу та знайти його значення,якщо у=2
С.Р.Пряма.Промінь.Відрізок В-1_____________________________
1.Лінія,що не має ні початку, ні кінця-це_______________________
2.Лінія,що має початок і кінець-це___________________________
3.Лінія,що має початок і не має кінця-це___________________________
4.Пряма-це_______________________________________________
5.Відрізок-це________________________________________________
6.Промінь-це_________________________________________________
7.Накресли відрізок МТ довжиною 9 см.
8.Накресли промінь КМ довжиною7 см5мм
9.Накресли пряму МО довжиною 30мм
10.Накресли промінь з. початком у точці А. Та познач на ньому довільну точку В. Відклади на промені відрізок АК=5 см. Та виміряй відрізок ВК.
11.Побудуй відрізки АК і ВС так,щоб АК=5 см,ВС=3 см.
12.Швидкість катера в стоячій воді 15 км/год. Швидкість течії 5 км/год. Знайди:
1)швидкість катера за течією річки_____________________________
2)швидкість катера проти течії річки_________________________
С.Р.Пряма.Промінь.Відрізок В-2_____________________________
1. Відрізок-це________________________________________________
2. Промінь-це_________________________________________________
3. Пряма-це_______________________________________________
4. Лінія,що має початок і кінець-це___________________________
5. Лінія,що немає ні початку ні кінця-це_______________________
6. Лінія,що має початок і кінець-це___________________________
7.Накресли відрізок МТ довжиною 8 см.
8.Накресли промінь КМ довжиною 4 см5мм
9.Накресли пряму МО довжиною 90мм
10.Накресли промінь з. початком у точці А. Та познач на ньому довільну точку В. Відклади на промені відрізок АК=5 см. Та виміряй відрізок ВК.
11.Побудуй відрізки АК і ВС так,щоб АК=5 см,ВС=3 см.
12.Швидкість катера в стоячій воді 12 км/год. Швидкість течії 2 км/год. Знайди:
1)швидкість катера за течією річки_____________________________
2)швидкість катера проти течії річки_________________________
С.Р. Координатний промінь. Шкала В-1_______________________
1.Лінія,що не має ні початку, ні кінця-це_______________________
2.Лінія,що має початок і кінець-це___________________________
3.Лінія,що має початок і не має кінця-це___________________________
4.Промінь ОХ,на якому вказано одиничний відрізок,а точка О є початком відліку,і кожному числу відповідає певна точка на промені,називають _______________________________
5.Число,що відповідає точці на координатному промені,називають _________________ цієї точки.
6.Систему поділок разом з відповідними числами називають __________
7.Накресли координатний промінь,одиничний відрізок якого дорівнює 1 см, і познач на ньому числа 2,3,7
8.Познач на координатному промені точки В(3),А(5),Х(4),М(7)
9.Накресли пряму довжиною 3см4 мм
10.Накресли промінь довжиною 5 см 5 мм
11.Накресли відрізок довжиною 70мм
12.Накресли координатний промінь з початком у точці О. За одиничний вибери відрізок завдовжки 1 см. Познач на промені точки А,В,С,М,якщо ОА=5 см,ОВ=8 см,ОС=2 см,ОМ=4 см. Яким числам відповідають точки А,В,С,М?
С.Р. Координатний промінь. Шкала В-1_______________________
1. Лінія,що має початок і не має кінця-це___________________________
2.Лінія,що має початок і кінець-це___________________________
3. Лінія,що не має ні початку, ні кінця-це_______________________
4. Число,що відповідає точці на координатному промені,називають _________________ цієї точки.
5. Промінь ОХ,на якому вказано одиничний відрізок,а точка О є початком відліку,і кожному числу відповідає певна точка на промені,називають _______________________________
6.Систему поділок разом з відповідними числами називають __________
7.Накресли координатний промінь,одиничний відрізок якого дорівнює 1 см, і познач на ньому числа 1,5,8
8.Познач на координатному промені точки В(4),А(1),Х(3),М(6)
9.Накресли відрізок довжиною 4см 4 мм
10.Накресли пряму довжиною 2 см 5 мм
11.Накресли промінь довжиною 50 мм
12.Накресли координатний промінь з початком у точці О. За одиничний вибери відрізок завдовжки 1 см. Познач на промені точки А,В,С,М,якщо ОА=5 см,ОВ=8 см,ОС=2 см,ОМ=4 см. Яким числам відповідають точки А,В,С,М?
С.Р.Відрізок. Промінь,пряма.Координатний промінь. Шкала. В-1
______________________________________
1.На малюнку АС=15см,АВ=12 см. Обчисли довжину відрізка ВС
2.Накресли промінь з початком у точці О. Відклади на ньому від точки О один за одним чотири відрізки по 2 см кожний.
3.Накресли координатний промінь та відклади на ньому точки:С(4),К(1),В(10),А(8)
4.Накресли координатний промінь та познач на ньому числа,які більші за 2,але менші за 7.
5.Які числа відповідають точкам А,В,С,D?
С.Р.Відрізок. Промінь,пряма.Координатний промінь. Шкала. В-2
______________________________________
1.На малюнку АС=15см,АВ=12 см. Обчисли довжину відрізка ВС
2.Накресли промінь з початком у точці О. Відклади на ньому від точки О один за одним чотири відрізки по 2 см кожний.
3.Накресли координатний промінь та відклади на ньому точки:С(4),К(1),В(10),А(8)
4.Накресли координатний промінь та познач на ньому числа,які більші за 2,але менші за 7.
5.Які числа відповідають точкам А,В,С,D?
С.Р.Діаграми В-1.________________________________________
1.У Марійки 39 наліпок,у Остапа-41,у Єгора-23. За цими даними побудуй стовпчасту діаграму розподілу кількості наліпок між дітьми,узявши за зображення однієї наліпки стовпчик висотою 1 мм.
2.Діти зібрали у садку 663(_____) кг яблук,121(_____) кг груш,957(______)кг слив та 349(______) кг винограду.
1) округли дані до десятків
2)побудуй лінійну діаграму зібраного врожаю
3.Побудуй лінійну та стовпчасту діаграми тривалості життя таких тварин:слон-75 років,кінь-50 років,шимпанзе-40 років,ведмідь-5 років.
С.Р.Діаграми В-2.________________________________________
1.У Марійки 39 наліпок,у Остапа-41,у Єгора-23. За цими даними побудуй лінійну діаграму розподілу кількості наліпок між дітьми,узявши за зображення однієї наліпки проміжок 1 мм.
2.Діти зібрали у садку 663(_____) кг яблук,121(_____) кг груш,957(______)кг слив та 349(______) кг винограду.
1) округли дані до десятків
2)побудуй стовпчасту діаграму зібраного врожаю
3.Побудуй лінійну та стовпчасту діаграми тривалості життя таких птахів:голуб 30 р,канарка-20 р,орел-55р,лебідь-70 р.
С.Р.Кут.Види кутів В-1_______________________________
1.Накресли гострий кут ВМА і поділи його променями МО і МК на частини. Запиши назви всіх кутів, що утворилися.
2.Накресли
гострий кут В |
прямий кут ОКА |
тупий кут С |
розгорнутий кут КВМ |
|
|
|
|
3.Запиши всі кути,які зображено на малюнку
4.Який кут утворюють стрілки годинника
1)о 14 год______________ 3) о 18 год_________________
2)о 3 год_______________ 4) о 19год 15 хв______________
С.Р.Кут.Види кутів В-2_______________________________
1.Накресли тупий кут ВМА і поділи його променями МО і МК на частини. Запиши назви всіх кутів, що утворилися.
2.Накресли
розгорнутий кут МАК |
прямий кут КАО |
тупий кут М |
гострий кут А |
|
|
|
|
3.Запиши всі кути,які зображено на малюнку
4.Який кут утворюють стрілки годинника
1)о 2 год______________ 3) о 6 год_________________
2)о 15 год_____________ 4) о 7год 10 хв______________
С.Р.Вимірювання кутів. В-1________________________
1. За допомогою транспортира виміряй кути,зображені на малюнку. Запиши результат.
2.Накресли кут,градусна міра якого дорівнює а)40о б)135о в)90о г)115о
3.Кут АOВ утричі менший за кут ВOС. Знайди градусну міру кута АOВ, якщо АOС =120о
С.Р.Вимірювання кутів. В-2________________________
1. За допомогою транспортира виміряй кути,зображені на малюнку. Запиши результат.
2.Накресли кут,градусна міра якого дорівнює а)90о б)125о в)50о г)35о
3.Кут КОМ удвічі менший за кут МОN. Знайди градусну міру кута KOM, якщо KON =90о
С.Р. Трикутники В-1_________________________________
1.Визнач види трикутників за кутами. Запиши
____________ _____________ ______________
2.Визнач види трикутників за сторонами. Запиши
____________ __________ _________________
3.Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 27 см,а його основа- 11см. Знайди бічну сторону трикутника.__________________________
_______________________________________________________________
4.Один кут трикутника дорівнює 400,а другий -800. Знайди градусну міру третього кута трикутника.______________________________________
_______________________________________________________________
5.Одна сторона трикутника дорівнює 10 см,друга -9 см. Знайди довжину третьої сторони трикутника,якщо його периметр дорівнює 26см
_______________________________________________________________
6.Накресли трикутники
гострокутний |
тупокутний |
рівнобедрений |
прямокутний |
рівносторонній |
різносторонній |
|
|
|
|
|
|
С.Р. Трикутники В-2_________________________________
1.Визнач види трикутників за кутами. Запиши
_____________ _____________ __________________
2.Визнач види трикутників за сторонами. Запиши
______________ __________________ _______________
3.Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 38 см,а його бічна сторона- 13см. Знайди основу трикутника. _________________________
_______________________________________________________________
4.Один кут трикутника дорівнює 600,а другий -400. Знайди градусну міру третього кута трикутника.______________________________________
_______________________________________________________________
5.Одна сторона трикутника дорівнює 16 см,друга -4 см. Знайди довжину третьої сторони трикутника,якщо його периметр дорівнює 26см
_______________________________________________________________
6.Накресли трикутники
різносторонній |
рівнобедрений |
тупокутний |
прямокутний |
рівносторонній |
гострокутний |
|
|
|
|
|
|
С.р. Площа прямокутника і квадрата.В-1___________________
1. Заповни таблицю,визначивши сторони,площу та периметр прямокутника.
а |
12см |
15дм |
|
8м |
10см |
14км |
в |
7см |
|
25мм |
|
3см |
|
S |
|
240дм2 |
1200мм2 |
|
|
140км2 |
P |
|
|
|
30м |
|
|
2.Накресли трикутники
гострокутний |
тупокутний |
рівнобедрений |
прямокутний |
рівносторонній |
різносторонній |
|
|
|
|
|
|
С.р. Площа прямокутника і квадрата.В-1___________________
1. Заповни таблицю,визначивши сторони,площу та периметр прямокутника.
а |
12см |
15дм |
|
8м |
10см |
14км |
в |
7см |
|
25мм |
|
3см |
|
S |
|
240дм2 |
1200мм2 |
|
|
140км2 |
P |
|
|
|
30м |
|
|
2.Накресли трикутники
гострокутний |
тупокутний |
рівнобедрений |
прямокутний |
рівносторонній |
різносторонній |
|
|
|
|
|
|
С.р. Площа прямокутника і квадрата.В-2___________________________
1. Заповни таблицю,визначивши сторони,площу та периметр прямокутника.
а |
12см |
|
16м |
37 мм |
|
|
в |
5 см |
8 дм |
|
12 мм |
8см |
5м |
S |
|
40дм2 |
96м2 |
|
|
50м2 |
P |
|
|
|
|
20см |
|
2.Накресли трикутники
різносторонній |
рівнобедрений |
тупокутний |
прямокутний |
рівносторонній |
гострокутний |
|
|
|
|
|
|
С.р. Площа прямокутника і квадрата.В-2___________________________
1. Заповни таблицю,визначивши сторони,площу та периметр прямокутника.
а |
12см |
|
16м |
37 мм |
|
|
в |
5 см |
8 дм |
|
12 мм |
8см |
5м |
S |
|
40дм2 |
96м2 |
|
|
50м2 |
P |
|
|
|
|
20см |
|
2.Накресли трикутники
різносторонній |
рівнобедрений |
тупокутний |
прямокутний |
рівносторонній |
гострокутний |
|
|
|
|
|
|
С.р._22.12.23 В-1_______________________________________________
1.Площа прямокутника обчислюється за формулою_______________
2.Периметр квадрата обчислюється за формулою_______________
3.Периметр прямокутника обчислюється за формулою_______________
4.Площа квадрата обчислюється за формулою_______________
5.Обчисли площу і периметр зошита S=______________________ Р=__________________
6.Площа поля,що має прямокутну форму,дорівнює 15 га. Знайди довжину поля,якщо його ширина дорівнює 250м._____________________________
7.Знайди сторону квадрата,якщо його площа дорівнює:
1)20 дм2________________________ 2)100 мм2_______________________
8.Периметр прямокутника дорівнює 42 см, а одна з його сторін – 8 см. Знайди площу прямокутника______________________________________
_______________________________________________________________ 9. У двокімнатній квартирі ширина кожної кімнати 5м,а довжина 6м
10. Виміряй сторони у міліметрах та обчисли площу та периметр
11. Накресли кут,градусна міра якого
900 1200 350
С.р._22.12.23 В-2_______________________________________________
1.Площа квадрата обчислюється за формулою_______________
2.Периметр прямокутника обчислюється за формулою_______________
3.Периметр квадрата обчислюється за формулою_______________
4.Площа прямокутника обчислюється за формулою_______________
5.Обчисли площу і периметр підручника з математики S=______________________ Р=__________________
6. Прямокутне поле завдовжки 1500 м і завширшки 240 м засіяно житом. На 1 га висівають 120 кг зерна. Скільки потрібно жита,щоб засіяти поле?
_______________________________________________________________
7.Знайди сторону квадрата,якщо його площа дорівнює:
1)4 дм2_________________________ 2)64мм2_______________________
8.Периметр прямокутника дорівнює 48 см, а одна з його сторін – 10 см. Знайди площу прямокутника______________________________________
_______________________________________________________________ 9. У двокімнатній квартирі ширина кожної кімнати 3м,а довжина 5м
10. 10. Виміряй сторони у міліметрах та обчисли площу та периметр
11. Накресли кут,градусна міра якого
900 1200 350