Логіко-математичний розвиток дошкільника. Презентація

Про матеріал
Сенсорне виховання дитини - це виховання його сприйняття і формування уявлень про зовнішні властивості предметів: їх форму, колір, величиною, положення в просторі, а так само запаху, смаку і т. п. Ранній вік найбільш сприятливий для вдосконалення діяльності органів почуттів, накопичення уявлень про навколишній світ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сенсорне вихованняяк важлива складова у всебічному розвитку дітей дошкільного віку

Номер слайду 2

Сенсорне сприймання – це обробка сигналів, подразників, які надсилаються від органів відчуттів, їх розпізнавання і упорядковування, формування знань. Чим досконаліше працюють сенсорні системи, тим точнішу інформацію отримує мозок видає більше адекватних відповідей. Ми живемо у великому і різноманітному світі. Важливо розуміти, як бачить і сприймає світ дитина, на який орган сприйняття вона опирається

Номер слайду 3

Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її відчуттів і сприймань, метою якого є формування уявлень про зовнішні властивості предметів: їх форму, колір, розмір, положення у просторі тощо. У перші три роки життя дитини активно розвиваються її органи чуття. При цьому головною умовою повноцінного розвитку дітей раннього віку є розвиток сенсорики. Цей період називають «Золотою порою» сенсорного виховання, а обмеження зовнішніх вражень породжує у дитини відчуття «Сенсорного голоду», уповільнює її розумовий розвиток. Роль сенсорного виховання у розвитку дітей дошкільного віку безперечна: 9 із 10 усього їхнього розумового багажу – результати діяльності органів чуття.

Номер слайду 4

У процесі формування сенсорної культури у дітей. Розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення. Вчити групувати предмети за величиною, за формою, за кольором. Вчити розуміти поняття високо – низько, вгорі – внизу, далеко – близько. Визначати і називати властивості предметів на дотик. Звертати увагу на безліч звуків у природі, впізнавати крики знайомих тварин

Номер слайду 5

Формування у дітей системи перцептивних дій. Розвиток вміння самостійно використовувати сенсорні еталони у власній діяльностіФормування у дітей системи сенсорних еталонів. Головні завдання сенсорного виховання

Номер слайду 6

СЕНСОРНІ ЕТАЛОНИ – ЗРАЗКИ ЯКОСТЕЙ ПРЕДМЕТІВ, СТВОРЕНІ ЛЮДСТВОМ У ПРОЦЕСІ СУСПІЛЬНО-ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ

Номер слайду 7

Система роботи з оптимізації сенсорного виховання. Сенсорне виховання дітей. Самоосвіта педагога. Робота з дітьми. Просвітня робота з батьками

Номер слайду 8

Сенсорні еталони. Кількість. Форма. Орієнтування у звуках. Орієнтування у запахах і смаках. Орієнтування у просторіРозмір Колір

Номер слайду 9

Шляхи реалізації сенсорного виховання дітей на заняттяхі у повсякденній діяльностіСпостереження за дітьми під час виконання вправ з поточною корекцією. Самостійна робота дітей. Створення соціокультурного просторуІндивідуальнаробота. Колективний контрольІгрова діяльність. Самоконтроль

Номер слайду 10

Вплив ефективного сенсорного виховання на загальний розвиток дітей. Формування естетичного смаку. Формування і розвиток окоміру. Розвиток пам’яті, уяви, уваги, фантазіїРозвиток мовлення. Розвиток вміння орієнтуватись в природіРозвиток мислення. Розвиток кінестетичних здібностей. Розвиток емоційної сфери

Номер слайду 11

Робота над покращенням сенсорного сприймання здійснюється за такими напрямками: В процесі спеціальних дидактичних ігор і вправ по сенсорному вихованню, направлених на розвиток сприймання просторових і якісних властивостей предметів.2. В ході ігор і вправ, направлених на розвиток у дитини соціального сприймання: сприйняття людини, її дій, рухів, в тому числі мімічних, сприймання самого себе і оточуючих однолітків.3. В продуктивній діяльності – малювання, аплікація, ліплення, конструювання, іграх з водою.4. На заняттях з розвитку мовлення (розвиток слухової уваги і зосередженості, орієнтація на обличчя, того хто говорить, мовленнєве наслідування), музикального виховання, розвиток елементарних математичних уявлень, в ході фізичного і моторно-рухового розвитку.

Номер слайду 12

Ігри і посібники для тактильної системи: «Сенсорні доріжки»«Мозаїка»«Прищіпки»«Шнурівки»«Застібки»«Лото»«Вкладиші» Крупа, горох, квасоля.«Чарівний мішечок»«Масажні килимки»«Голчаті м’ячики»

Номер слайду 13

Ігри і посібники для зорової системи: «Кольорова мозаїка»«Різнокольорові шнурівки»«Різнокольорові прищіпки»«Кольорові кубики»«Кумедні звірята»«Підбери по кольору»«Підбери по формі»«Звіриний город»«Чарівні тарілочки»«Знайди гараж» і т.д.

Номер слайду 14

Ігри і посібники для слухової системи: Використання візуальних підказок. Використання карточок. Використання ритмічних, музичних творів в супроводі рухів. Проспівування логоритмічних ланцюжків.Імітація звуків оточуючого світу. Заняття на співвідношення слова з зображенням. Виконання усної інструкції і т.д.

Номер слайду 15

Дидактичні ігри направлені на розвиток сенсорних здібностей дітей:«Башточка»«Чого не вистачає?»«Хто сховався?»«Хто де живе?»«Схованки»«Хто втік із картинки?»«Поклади на місця»«Збудуємо потяг»«Знайди іграшкам будинок»«Знайди таке саме за формою» «Вишеньки» «Рибки в акваріумі»«Тактильний будиночок»«Якого кольору?»«Прикрась ялинку»

Номер слайду 16

Дидактична гра «Великий-маленький»Мета: вчити дітей звертати увагу на відмінність предметів по величині, формувати розуміння слів – великий і маленький; закликати дітей до повторення слів, до показу великих і маленьких предметів. Розвивати мову, увагу, мислення, дрібну моторику рук, швидку орієнтацію в просторі, вміння діяти за правилами гри. Виховувати дружні стосунки між однолітками під час гри.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
2347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку