Методичні рекомендації.
Завдання 1. Розподіліть картки із зображенням біосистем (попередньо їх слід розрізати) у відповідному стовпчику на перших двох картках з назвами біосистем.
Завдання 2. Визначте, на якому рівні вивчаються дані біосистеми. Для цього розподіліть картки із зображенням біосистем у відповідному стовпчику на картці із назвами рівнів життя.
Молекула |
Органела |
Клітина |
Тканина |
Орган |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Система органів |
Організм |
Популяція |
Екосистема |
Біосфера |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ДНК |
Хлоропласт |
|
Еритроцит |
|
Крохмаль |
Мітохондрія |
Нейрони |
Кров |
|
Інсулін |
Комплекс Гольджи |
|
Епітелій
|
|
Глюкоза
|
Ядро |
|
|
|
|
|
|
|
Жива оболонка Землі |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ланцюги живлення |
Колообіг речовин |
|
|
|
|
|
Молекуляр-ний рівень |
Клітинний рівень |
Організмо-вий рівень |
Популяційно-видовий рівень |
Екосистемний (біогеоценотич-ний) рівень |
Біосферний рівень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|