Діагностична робота №2“ЛЮДИНА І ПРТРОДА ВОСЕНИ”Встанови відповідність з’єднай стрілочками малюнок і твердження. Купчасті хмари Шаруваті хмари Перисті хмари 2. В яких станах може бути вода? Обери правельні відповіді. Рідкому Твердому. Желеподібному Газоподібному 3. Розглянь малюнки. Запиши назви плодів, які збирають восени.__________________________________________________________________ 4. З’єднай лініями назви тварин та спосіб їх підготовки до зимівлі. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Залягають у сплячку Збирають насіння, горіхи Змінюють колір хутра{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МишіЇжаки. Білки, зайці5. Обведи тільки їстівні гриби.6. Що таке вітер? А) опадання і кружляння листя Б) рух повітря вдовж поверхні Землі В) заметіль.7. Обери рядок, в якому записані осінні місяціА) березень, квітень, травень. Б) вересень, жовтень, листопад. В) грудень, січень, лютий. Г) червень, липень, серпеньІм’я, прізвище______________________________________Дата___________
Номер слайду 2
{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Має значні успіхи. Демонструє помітний прогрес. Досягає резутьтату з допомогою вчителя. Потребує значної уваги і допомоговчителя. Учень. Учитель. Оцінювання