Прізвище ім'я учня ________________________________________ Клас 6-______ Дата ___________
Робоча картка. Тема: Микола Вороний. Коротко про письменника
|
|
Псевдоніми :
Зустріч з письменниками
|
«Євшан-зілля». Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів. Роль слова, пісні.
І. Зачин |
Де ж того євшану взяти, |
«Гронування». Скласти асоціативне гроно зі словоспо-лученням рідний край. домівка
рідний край
історія воля |
ІІ. Основна частина |
В давніх літописах наших |
|
ІІІ. Кінцівка |
Жив у Києві в неволі |
Головна думка твору - вірність рідній землі, потрібно бути патріотами, батьківський край-найкращий, найрідніший; необхідно гарно ставитись до інших народів.
Закінчіть речення: Твір змусив мене задуматись над тим, що____________________ __________________________________________________________________________
Для себе я зрозумів(ла)______________________________________________________
__________________________________________________________________________
Теорія літератури. Роди літератури
__________________ Зображення світу через розповідь про події та персонажів |
_______________ Зображення світу через почуття, переживання героя |
______________ Зображення світу через дії персонажів, гру акторів на сцені |
________ - __________ - поєднання епічного й ліричного начал
_____________ __________ - уявна особа, яка висловлюється в ліричному творі й виражає свої переконання та переживання.
_____________ - переважно віршований твір, у якому зображуються важливі події та яскраві характери. Намалюй смайлик-настрій
Оцінка_____________