М. Вороний. "Євшан-зілля". Робоча картка

Про матеріал
М. Вороний. "Євшан-зілля". Робоча картка. Матеріали опорної картки рекомендовано використовувати під час вивчення творчості М. Вороного у 6 класі на етапі засвоєння нових знань, під час вивчення художнього твору або з метою перевірки засвоєння матеріалу
Перегляд файлу

Прізвище ім'я учня   ________________________________________ Клас 6-______  Дата ___________

Робоча картка.    Тема: Микола  Вороний. Коротко про письменника

 

  • письменник
  • _________________
  • _________________
  • _________________
  • _________________
  • _________________
  • _________________
  • дослідник театру

Вороний Микола Кіндратович — Вікіцитати

Псевдоніми :

  • ___________________
  • ___________________
  • ___________________

Зустріч з письменниками

  • _____________________
  • _____________________
  • _____________________
  • _____________________

«Євшан-зілля». Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів. Роль слова, пісні.

  1. Історія створення. Назва літопису  __________________ - ______________________
  2. Євшан-зілля – народнопоетична назва степового __________________.
  3. З'єднай стрілками частини тексту з цитатами і склади гроно:

І. Зачин

Де ж того євшану взяти,
Того зілля-привороту,
Що на певний шлях направить,— Шлях у край свій повороту?!

«Гронування». Скласти асоціативне гроно зі словоспо-лученням  рідний  край.

                      домівка

                               

                       

рідний край       

 

                  історія

 воля

ІІ. Основна

частина

В давніх літописах наших
Єсть одно оповідання,
Що зворушує у серці
Найсвятіші почування.

ІІІ. Кінцівка

Жив у Києві в неволі
Ханський син, малий хлопчина,
Половецького б то хана
Найулюблена дитина.

Головна думка твору - вірність рідній землі, потрібно бути патріотами, батьківський край-найкращий, найрідніший; необхідно гарно ставитись до інших народів.

Закінчіть речення: Твір змусив мене задуматись над тим, що____________________ __________________________________________________________________________

 Для себе я зрозумів(ла)______________________________________________________

__________________________________________________________________________

Теорія літератури. Роди літератури

 __________________

Зображення світу через розповідь про події та персонажів

_______________

Зображення світу через почуття, переживання героя

______________

Зображення світу через дії персонажів, гру акторів на сцені

 ________ -  __________ - поєднання епічного й ліричного начал 

_____________  __________  - уявна особа, яка висловлюється в ліричному творі й виражає свої переконання та переживання.

_____________ - переважно віршований твір, у якому зображуються важливі події та яскраві характери.     Намалюй смайлик-настрій

   Оцінка_____________

docx
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку