Тестування такого типу варто проводити для контролю розуміння учнями прочитаних складів чи слів на початковому етапі навчання читанню.
Учень має з'єднати прочитане слово з відповідним зображенням за допомогою лінії.
У першому тесті, після вивчення літери «м», учень з'єднує прочитаний склад з першим складом слова відповідних малюнків ( ма – машина, Маша, малина, і т. д.)
МА МИ МО МУ
МА МИ МО МУ
МА МИ МО МУ
Тестування після вивчення літери «м»
моло_о малина лимони Іван Ліна Луна
моло_о малина лимони Іван Ліна Луна
моло_о малина лимони Іван Ліна Луна
Тестування після вивчення літери «л»
пилка сапка Павлик лиска сопілка
слива Поліна павук писанка поні
слива Поліна павук писанка поні
пилка сапка Павлик лиска сопілка
пилка сапка Павлик лиска сопілка
слива Поліна павук писанка поні
слива Поліна павук писанка поні
пилка сапка Павлик лиска сопілка
Тестування після вивчення літери «п»
Ворота ескімо веселка лелека стіл
Вовк вінок курка колесо дерево
Ворота ескімо веселка лелека стіл
Вовк вінок курка колесо дерево
Ворота ескімо веселка лелека стіл
Вовк вінок курка колесо дерево
Ворота ескімо веселка лелека стіл
Вовк вінок курка колесо дерево
Тестування після вивчення літери «Д»
вікно слон молоко колос кава
кавун килим ліки сумка миска
вікно молоко слон колос кава
кавун килим ліки сумка миска
вікно слон молоко колос кава
кавун килим ліки сумка миска
вікно слон молоко колос кава
кавун килим ліки сумка миска
Тестування після вивчення літери «к»
_________________
лис ліс сало сова сосна сани слон млин мило
_________________
лис ліс сало сова сосна сани слон млин мило
________________
лис ліс сало сова сосна сани слон млин мило
Тестування після вивчення літери «с»
Тестування такого типу варто проводити для контролю розуміння учнями прочитаних складів чи слів на початковому етапі навчання читанню.
Учень має з’єднати прочитане слово з відповідним зображенням за допомогою лінії.
У першому тесті, після вивчення літери «м», учень з’єднує прочитаний склад з першим складом слова відповідних малюнків ( ма – машина, Маша, малина, і т. д.)