Календарне планування. Навчання грамоти. За підручникос М.С.Вашуленко
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
І семестр
(За підручником М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко )
№ п/п |
Тема уроку Читання Письмо |
Дата |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Добукварний період
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
|
Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда «Державні символи України». Презентація «Букваря». |
1 |
Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма (прописи № 1, 2). |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Бесіда на тему «Літні розваги». |
2 |
Закріплення правил користування письмовим приладдям. Види ліній. Орієнтація на сторінці зошита. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Розширення уявлень учнів про слово та речення. Ознайомлення зі словами — назвами дій. Бесіда «Режим дня». Робота з ілюстрацією «На уроці» |
3 |
Закріплення знань про лінії. Обведення і розфарбування малюнків. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Закріплення знань про речення. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це?. Розподіл предметів на групи. |
4 |
Письмо прямих горизонтальних, вертикальних та похилих ліній у сітці в клітинку. Домалювання й розфарбовування малюнків. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. |
5 |
Ознайомлення з графічною сіткою зошита для письма. Письмо прямих і похилих ліній. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Поняття про наголос. Наголошений склад. Ознайомлення з трискладовим словом. |
6 |
Письмо похилих великих ліній з заокругленням вгорі і внизу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Письмо похилих ліній з заокругленням внизу з’єднаних між собою. Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень за малюнком. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Мовні і немовні звуки. Органи мовлення |
8 |
Письмо великих та малих півовалів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Уявлення про голосні та приголосні звуки. Умовне позначення їх на письмі. |
9 |
Письмо великих і малих овалів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. |
10 |
Письмо похилих та подовжених похилих ліній. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Тверді та м'які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м'яких приголосних. Робота з дитячою книжкою. «Загадки на згадку» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. Побудова звукової схеми слів. |
11 |
Письмо похилих ліній із заокругленням вгорі та внизу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Повний звуковий аналіз слів. Урок-гра «Поле чудес» |
12 |
Зображення подовжених похилих ліній із петлею вгорі або внизу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Перевірка знань і вмінь учнів. І. Малкович «Отакий роззява!». |
13 |
Зображення подовжених похилих ліній із петлею вгорі або внизу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Письмо коротких петель, півовалів і овалів. Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень зв’язаних за змістом.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Букварний період
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
Звук [а]. Позначення його буквами Аа. |
15 |
Письмо рядкової букви а. Розвиток зв’язного мовлення. Улюблені герої казок і мультфільмів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
Складання речень за схемами. Поділ слів на склади. |
16 |
Письмо великої букви А. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
Звук[ у]. Позначення його буквами Уу. Звуковий аналіз слів. |
17 |
Письмо рядкової та великої букви у У. Звуковий аналіз слів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. Мої улюблені казки.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
Звук [ о]. Позначення його буквами Оо. Звуковий аналіз слів. |
18 |
Письмо рядкової та малої букв О о. Виділення вивчених букв у словах. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
Звук [ и]. Позначення його буквою и. Складання речень. |
19 |
Письмо рядкової букви и. Формування поняття про мовлення як засіб впливу на поведінку людей. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
Звук [ м]. Позначення його буквами Мм. |
20 |
Письмо рядкової букви м, складів із нею слова «мама». Написання прямих і обернених складів із буквою м. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
Письмо великої букви М,складів, слів із нею. Розвиток зв’язного мовлення. Слова – назви іграшок |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. |
22 |
Закріплення написання вивчених букв. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
Звук [і]. Позначення його буквами Іі. Буква Іі в ролі окремого слова. |
23 |
Письмо рядкової та великої букв І і, складів із ними. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
Звуки [ н], [н]. Позначення їх буквами Нн. |
24 |
Письмо рядкової букви н, складів, слів із нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
Розвиток уміння читати склади, слова і речення з буквою Н. Робота з дитячою книжкою. Золота осінь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
Закріплення звукових значень букви Нн. Інтонаційне читання речень, текстів. Вправи на доповнення незавершених речень. |
25 |
Письмо великої букви Н. Складовий диктант. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
Звук [ л]. Позначення його буквами Лл. Звуковий аналіз слів із твердими й м’якими приголосними. |
26 |
Письмо рядкової букви л. Складовий диктант. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
Закріплення звукових значень букви Лл. Інтонаційне читання речень, текстів. Вправи на доповнення незавершених речень. |
27 |
Письмо великої букви Л. Запис слів під диктовку. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
Письмо слів, складів та речень з вивченими буквами. Запис слів під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення. Слова - назви одягу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
Звук [ в]. Позначення його буквами Вв. Читання складів, слів, речень. |
29 |
Письмо рядкової букви в. Звуковий аналіз слів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
Закріплення знань про букви Вв, їх звукове значення. |
30 |
Письмо великої букви В, складів, слів із нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
Закріплення знань про вивчені букви. |
31 |
Письмо слів, речень з вивченими буквами. Складовий диктант. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32
|
Звук [ с], [ с]. Позначення їх буквами Сс. Робота з дитячою книжкою. Народ скаже, як зав’яже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
Закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «Мама і сини» |
32 |
Письмо малої букви с. Списування слів поданих друкованим шрифтом. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
Закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «У лісі» |
33 |
Письмо великої букви С, складів та слів з нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
Закріплення знань про букви Сс, їх звукове значення. |
34 |
Письмо слів та букв під диктовку. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35
|
Письмо слів з пропущеними буквами. Словниковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення. Назви посуду. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
Звуки [ т], [ т]. Позначення їх буквами Тт. Вивчення скоромовки. |
43 |
Письмо рядкової букви т, складів та слів із нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
Закріплення знань про букви Тт, їх звукове значення. Робота з дитячою книжкою. |
44 |
Письмо великої букви Т. Написання слів, речень. Письмо знака оклику. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «Котик і Півник» |
45 |
Письмо слів, складів та речень з вивченими буквами. Запис слів під диктовку. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46
|
Звук [ е]. Позначення його буквами Ее. Опрацювання тексту «Веселі іменини». Робота з дитячою книжкою. Мова природи. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
Закріплення знань про букву Ее. Опрацювання тексту «Село Веселе». |
46 |
Письмо рядкової та великої букви Ее. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
Звуки [ д], [ д]. Позначення їх буквами Дд. Робота з дитячою книжкою. |
47 |
Письмо рядкової букви д, слів та складів із нею. Графічні вправи. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
Продовження засвоєння звуків [ д], [ д], букв Дд. |
48 |
Письмо великої букви Д. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
Письмо вивчених букв. Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування слів з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Складання звукової моделі слів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
Звуки [ з], [ з].Позначення їх буквами Зз. Опрацювання тексту «Весела зима». |
50 |
Письмо рядкової букви з, складів та слів із нею. Складання та записування речень. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
Закріплення знань про букву Зз. Читання тексту «Ранок на озері». |
51 |
Письмо великої букви З. Письмо слів із пропущеними буквами. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
Буква ь (м’який знак). Позначення ним м’якості приголосних. Опрацювання тексту «Дарунки лісу».
|
52 |
М’який знак. Написання м’якого знака в кінці слів. Написання буквосполучень, слів і речень. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53
|
Закріплення знань про вживання м’якого знака під час читання та письма. Робота з дитячою книжкою. Ой прийшли морози. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
Буквосполучення ьо. Урок-презентація. |
53 |
Письмо вивчених букв, слів із вивченими буквами за аналогією. Творчі вправи. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
Звук [ б]. Позначення його буквами Бб. Опрацювання тексту «Великі друзі».Урок-гра.
|
54 |
Письмо рядкової букви б, складів, слів з нею. Підготовчі графічні вправи. Списування речень. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
Повторення вивченого про букви Бб, та звук [ б]. Формування навичок читання на основі тексту «Білки».
|
55 |
Письмо великої букви Б, складів, слів з нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56
|
Порівняння букв б – п. Запис парних слів. Словниковий диктант. Розвиток зв’язного мовлення. Назви меблів. Складання розповіді за малюнком. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ІІ семестр |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57
|
Звук [ г]. Позначення його буквами Гг. |
57 |
Письмо рядкової букви г. Підготовчі графічні вправи. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
Закріплення знань про звук [ г], букви Гг. |
58 |
Письмо великої букви Г. Записування речень під диктовку. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
Повторення знань про вивчені букви. Вивчення скоромовок. |
59 |
Письмо рядкової і великої букв Гг. Словниковий диктант. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
Звук [ ґ].Позначення його буквами Ґ ґ. Робота з дитячою книжкою. Цікаве для допитливих.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
Закріплення знань про звукові значення букв Гг та Ґ ґ. |
60 |
Письмо рядкової букви ґ. Написання складів, слів з буквою ґ. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
Закріплення знань про вивчені букви. Опрацювання тексту «Гурток «Умілі руки»». |
61 |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, словосполучень і речень. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
Читання тексту з друкованої основи. Опрацювання тексту «Восени на городі». |
62 |
Письмо рядкових і великих букв Ґ ґ, складів та слів із ними. Списування з друкованого тексту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63
|
Списування друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення. Назви овочів і фруктів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
Звук [ч]. Позначення його буквами Ч, ч («че») |
64 |
Письмо рядкової букви ч («че»), складів, слів із нею. Закріплення вивченого про емоційне забарвлення голосу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
Закріплення знань про звук [ч], букви Ч, ч («че»). Робота над текстом «На полонині» |
65 |
Письмо великої та рядкової букв Ч, ч («че»), складів слів із ними |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
Звук [й]. Позначення його буквами Й, й («йот»). |
66 |
Письмо рядкової букви й («йот»), складів, слів із нею. Письмо великої букви Я («йот»), буквосполучень йо. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
Закріплення знань про букви Й,й («йот»), звук [й]. Формування навичок читання на основі діалогу. Робота з дитячою книжкою. «Я і моя сім'я»
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
Звук [х]. Позначення його буквами Х, х («ха»)
|
67 |
Письмо рядкової букви х («ха»), складів, слів із нею |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
Закріплення знань про букви X, х («ха»), звук [х] |
68 |
Письмо великої букви Х(«ха»). Письмо слів з великою буквою Х(«ха») |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
Букви Я я. Позначення буквою я звуків [йа] та м'якості попереднього приголосного. Урок-гра «Поле чудес» |
69 |
Письмо рядкової букви я, складів, слів із нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
Письмо великої букви Я, складів, слів із нею. Запис речень під диктовку. Розвиток зв'язного мовлення. Ввічливі слова.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
Закріплення знань про букви Я я. Читання текстів з вивченими буквами. |
71 |
Письмо букви я у поєднанні з буквами, що позначають приголосні звуки |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
Звук [ж]. Позначення його буквами Ж, ж («же») |
72 |
Письмо рядкової букви ж («же»), складів, слів із нею. Списування з рукописного тексту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
Закріплення знань про звук [Ж], букви Ж, ж («же»). Опрацювання народної казки «Лисиця та Журавель». |
73 |
Письмо великої букви Ж. Закріплення навичок письма букви ж («же»), слів, речень. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Читання тексту «Світло маяка» Робота з дитячою книжкою. Оповідання про твоїх ровесників. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
Звук [ш]. Позначення його буквами Ш, ш («ша»). Робота з дитячою книжкою. Вірш В. Лучука «Рушник». Урок-гра. |
74 |
Письмо рядкової букви ш («ша»), складів, слів із нею. Урок-подорож. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
Закріплення знань про звукове значення букви ш «ша». Перевірка навичок читання. |
75 |
Письмо великої букви Ш («ша»), складів і слів із нею |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
З вуки [ц], [ц]. Позначення, їх буквами Ц, ц («це»). Опрацювання тексту «Циркова залізниця». |
76 |
Письмо рядкової букви ц, буквосполучень, слів із нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень, слів із нею. Розвиток зв'язного мовлення. Явища природи. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
Звукосполучення [йі]. Позначення його буквами І, ї |
78 |
Письмо рядкової букви ї («це»), складів, слів із нею |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
Закріплення знань про звукові значення букв Ї, ї («йі»). |
79 |
Письмо великої букви Ї («йі»), складів, слів із нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
Звукосполучення [йу]. Позначення його буквами Ю, ю. |
80 |
Письмо рядкової букви ю, буквосполучень, складів, слів із нею. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81
|
Закріплення знань про звукове значення букв
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
Буква ю для позначення звука [у] та м'якості по
|
81 |
Письмо великої букви Ю, буквосполучень, складів, слів із нею. Письмо під диктовку буквосполучень, слів,речень |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
Звукосполучення [йе]. Позначення його буквами Є, є нею |
82 |
Письмо рядкової букви є, складів, слів із нею |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
Закріплення знань про звукове значення букв Є, є на початку складу, у складі з м'яким приголосним звуком. Опрацювання тексту «Морозів малюнок». |
83 |
Письмо великої букви Є, складів, слів із нею. Написання слів з великої букви
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84
|
Письмо букви є у сполученні з приголосними буквами, у словах, словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. Розмова по телефону |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
Звукосполучення [шч]. Позначення його буквами Щ, щ |
85 |
Письмо рядкової букви щ («ща»), буквосполучень, слів із нею |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
Закріплення знань про букви Щ, щ, їх звукові значення. Опрацювання тексту «Наша Батьківщина». |
86 |
Письмо великої букви Щ, складів, слів із нею. Робота з діалогами. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
Звуки [ф], [ф]. Позначення їх буквами Ф ф («еф») |
87 |
Письмо рядкової букви ф («еф»), складів, слів із нею. Письмо великої букви Ф («еф»), складів, слів із нею |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88
|
Закріплення знань про звукове значення букви ф. Робота з дитячою книжкою «Моя Батьківщина - Україна»
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
Звуки [дз], [дз]. Позначення їх буквосполученнями |
88 |
Письмо буквосполучення дз. Звуко-буквене зіставлення слів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями Дж, |
89 |
Письмо буквосполучення дж. Звуко-буквений
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
Звук [дж]. Позначення його буквосполученнями Дз, |
90 |
Закріплення навичок письма слів з буквосполученням дж. Закріплення знань про текст. Усний переказ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91
|
Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення. Текст |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
Апостроф. Графічна роль апострофа в українській мові |
92 |
Письмо слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
Закріплення вимови слів з апострофом. Робота над прислів'ям |
93 |
Письмо слів з апострофом. Коментоване письмо. Списування з друкованого шрифту |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
Удосконалення навичок читання тексту. Ознайомлення з творчістю українського поета Т. Г. Шевченка. |
94 |
Списування рукописних великих і малих літер українського алфавіту в зошит без друкованої основи. Навчальний диктант. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95
|
Ознайомлення з творчістю українського письменника І. Я. Франка. Опрацювання уривка казки «Ріпка». Робота з дитячою книжкою Кобзар.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
Леся Українка – видатна українська поетеса |
95 |
Виконання творчих письмових вправ. Списування прислів'їв. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
М. Коцюбинський. Казка «Про двох цапків та двох кізочок» |
96 |
Складання і записування слів зі складів: ту-, -нок, -дзик, та-, -ка, ду-, біл-, -бок |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
Підсумковий урок букварного періоду |
97 |
Виконання творчих завдань |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98
|
Післябукварний період Письмо під диктовку. Звуко-буквений аналіз слів. Наша мова. Розвиток зв’язного мовлення. В бібліотеці. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
Щоб розумниками стати треба більше книг читати! «Розмова на книжковій полиці» |
99 |
Речення. Списування з рукописного тексту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа. «Отак у нас щодня» |
100 |
Вчимося відповідати на запитання. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
Рідна мова барвінкова. «Рідна мова» Ю. Косинська. |
101 |
Творче списування тексту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
102
|
Робота з дитячою книжкою. Мова нашого народу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
103 |
Україна – край мій рідний! «Наша Батьківщина» Л. Полтава |
102 |
Складаємо розповідь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
104 |
Усміхнися всім навколо. «Добрі слова» Б.Бірюков. «Сідайте будь ласка» за В. Сухомлинським. |
103 |
Урок чемності. Слова ввічливості. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
105 |
З добро платять добром. «Як гукнеш, так і відгукнеться» П.Влодек. «Квочка» Л. Савчук |
104 |
Звуки мовлення. Букви. Звуко-буквений аналіз слів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
105
|
Списування тексту з друкованої основи. Розвиток зв’язного мовлення. Складання мовної казки
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
106 |
«Надійшла весна прекрасна»
|
106 |
Голосні звуки. Графічне позначення на письмі голосних звуків. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
107 |
Великдень. «Великодні писанки» Л.Полтава. «Про писанки» Я.Яковенко. |
107 |
Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Перенос слів з рядка в рядок. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
108 |
Кольорові віршики. «Квіткові сни» А.Костецький. «Кольоровий віршик» Є.Горєва. |
108 |
Приголосні звуки. Списування друкованого тексту. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
109
|
Робота з дитячою книжкою. Моя родина. «Родовідне дерево» Д. Чередніченко.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
110 |
Бабусенько рідненька. «Радість» За В. Чухлібом. «Гість» Н. Поклад. |
109 |
Буква Я. Позначення її двома звуками. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
111 |
Дідусева мудрість. «Де кому жити» С. Матвійчук. «Мій дідусь» М. Підгірянка. |
110 |
Буква Ю. Позначення її двома звуками. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
112 |
Небилиці. Н. Поклад. |
111 |
Буква Є. Позначення її двома звуками. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
112 |
Написання тексту під диктовку. Розвиток зв’язного мовлення. Складання рифми за поданим початком. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
113 |
Сором бути неохайним і брудним. «Як очепурили їжачка» Л. Мовчун. |
112 |
Буква Ї. Позначення її двома звуками. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
114 |
Квітами барвистими луг цвіте. «Чарівний ліхтарик» А. Григорук. «Бабусині квіти» А. Камінчук. |
113 |
Підсумкова контрольна робота: списування |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
115 |
Підсумкова контрольна робота: індивідуальна перевірка навички читання вголос і розуміння прочитаного. |
114 |
Буква «Знак м’якшення». Перенос слів з буквою ь. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
116
|
Робота з дитячою книжкою. Веселі пригоди пернатих. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
117 |
Іди, іди, дощику. «Голубий дощик» В. Чухліб. |
115 |
Закріплення знань про букви, які позначають два звуки. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
118 |
Добре вірних друзів мати! «Бджілка і світлячок» С. Жупапин. «До першого дощу» За В. Осєєвою. |
116 |
Вимова і позначення звуків дж, дз. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
119 |
Твори без кінця. «Не вірите?» М. Василенко. |
117 |
Апостроф. Написання слів з апострофом під диктовку. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
118
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим початком. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||