"Мандрівка до країни добрих і ввічливих людей"

Про матеріал
Розробка заходу допоможе у підготовці до класних годин та заходів на групі подовженого дня. Мета: узагальнити знання учнів про дотримання правил поведінки вдома, у школі, у громадських місцях; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, турботу і піклування ро молодших.
Перегляд файлу

 

 

Мандрівка до країни добрих і ввічливих людей

 

 

 

Виховний захід

«Мандрівка до країни добрих і ввічливих людей».

Мета: узагальнити знання учнів про дотримання правил поведінки вдома, у школі, у громадських місцях; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, турботу і піклування ро молодших.

Обладнання: мапа мандрівки до Країни Добрих і  Ввічливих Людей, умовні ключі до Чарівної Країни, музична підборка.

Попередня робота: читання художніх творів, вивчення віршів, приказок, прислів’їв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заходу

 

  1. Вступне слово

Учитель: Діти! Професор Будь Ласка залишив нам мапу Країни Добрих і Ввічливих людей, що  ній він живе, а також лист для вас. Чи бажаєте ви здійснити туди мандрівку? Як же туди дістатися? Про це ми довідаємося з листа професора Будь Ласка. Послухайте.

 «Любі діти!

Шлях у мою країну буде нелегким. Уважно розгляньте карту моєї країни. Щоб подолати всі труднощі, треба правильно виконати мої завдання під час кожної зупинки. Знаючи секрети ввічливої людини, допомагаючи і підтримуючи один одного, ви, я сподіваюся, подолаєте їх і одержите ключі від Країни Добрих і Ввічливих Людей.»

Учитель демонструє розрізаний на декілька частин ключ, намальований на аркуші цупкого паперу.

Учитель: За кожний конкурс, змагання переможці одержать якийсь фрагмент ключа. Та команда, що найшвидше збере всі частини і  складе з них цілий ключ, першою потрапить до чарівної Країни. Щасливої вам дороги!

  1. Перша зупинка «Острів скарбів»

Конкурс знавців українських віршів до теми уроку, що ї діти вивчали протягом цього року.

Діти розповідають вірші.

                 Некультурні хазяї

Із гостини по сніжку
Хлопчики вертались,
А товариш запитав:
— Як вам гостювалось?
— Та нічого, все як слід…
Тільки бачиш, друже,
В тому домі хазяї
Просто нехороші -
У прихожій не зняли
З нас вони калоші!
Навіть з наших кожушин
Снігу не струсили…
То ми так, як увійшли,
І до столу сіли.
                             (Бойко Григорій)

                   Уважив місце

     — Сідайте, тітко дорога,—

        Уважив місце Костя,

         Коли та цього четверга

                   Прийшла до них у гості.

                  Убік відсунувши стільця,

                  Спитала тітка Ліна:

             — А ти ж де сядеш, молодець?

             — Я... В тітки на колінах.

                                           (Д. Чередниченко)

 Обговорення прослуханого.

 

  1. Друга зупинка «Озеро Доброти»

 

Учитель:

                   Чарівні слова

До всіх сердець, як до дверей,

Є ключики малі,

Їх кожен легко підбере,

Якщо йому не лінь.

Ти, друже, мусиш знати їх,

Запам'ятать неважко

Маленькі ключики твої —

«Спасибі» і «Будь ласка».

 

Конкурс знавців «чарівних» слів. Записати відомі «чарівні» слова. (Доброго дня, будь ласка, дякую, вибачте, Ви, смачного та ін.)

  1. Третя зупинка. Гра «Так чи не так».

 

Учитель:  Умови гри: якщо я говорю все правильно, ви плескаєте у долоні, а якщо неправильно, ви не плескаєте.

  1. Сиджу за столом, поклавши лікті на стіл.
  2. Їм поспіхом, голосно плямкаючи, ковтаю великі шматки.
  3. Після їжі дякую за обід.
  4. За столом у їдальні сміюся, штовхаючи сусіда.
  5. П’ю компот обережно, не розливаючи його.
  6. Зі склянки компоту дістаю фрукти руками.

 

  1. Четверта зупинка «Мінне поле». Гра-змагання «Речення з помилками».

Приклади:

  1. Проходити на своє місце треба спиною до тих хто сидить;
  2. Чемний хлопчик завжди смикає дівчат за коси.
  3. Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.
  4. Ввічливі діти після перерви спізнюються на урок.
  5. Ввічливі діти проходять у транспорт перші, не пропускаючи старших людей.
  6. Ввічливі діти кричать у приміщенні.

 

  1. П’ята зупинка «Станція «Весела»

Гра-змагання.

 

Хто швидше і ліпше впорається із завданням.

  1. Дві пари дівчаток, що мають довге волосся, заплітають одна одній коси або зав’язують банти.
  2. Двоє хлопчиків застібають на сорочках ґудзики.
  3. Дві дівчини та два хлопчика зав’язують шнурки на черевиках.

 

  1. Шоста зупинка «Станція «Музична»

Виконання пісні про дружбу.

 

  1.  Підсумок мандрівки.

Визначення команди-переможця, нагородження її чарівним ключем.

Учитель: Надійшла термінова телеграм від професора Будь Ласка «Любі переможці! Любі діти! Ради вітати вас, громадяни Країни Добрих і Ввічливих Людей! Запрошуйте до нас своїх друзів, родичів, щоб наше товариство поповнювалося. Щастя вам, успіхів! Професор Будь Ласка.»

docx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку