Майстер – клас
Ранкова зустріч «Здрастуй, друг!»
Діти стають у коло, в кожного в руках цеглинка (колір вибирають відповідно до настрою). Кладуть її в праву руку і промовляють слова, передаючи цеглинку сусіду по часовій стрілці.
Візьму у праву руку,
Сьогодні не зіб’юсь,
З’єднаю дві долоньки
З сусідом поділюсь.
Так діти налаштовуються на уважну, зосереджену і дружню роботу далі.
Після цього учні сідають на килимки, беруться за руки і промовляють такі слова:
Я подам тобі руку,
щоб бувало не впав.
Обніму тебе ніжно,
щоби ти не страждав.
Слово ніжне скажу,
щоб твій дух зберегти,
щоб зі мною тобі було легко іти.
Потім стають в парах (внутрішнє коло стоїть на місці, а зовнішнє рухається по часовій стрілці).
Здраствуй, друг! (подають руку один одному)
Як ти тут? (поплескають по плечу)
Де ти був? (сваряться пальцем)
Я скучав. (прикладають долоньки до сердечка)
Ти прийшов. Добре! (обнімають один одного)
Так діти рухаються, поки не повернуться до того, з ким починали вправу.
Після цього діти беруть башточки, ділять їх в обидві руки по 3 цеглинки і починають рухатися по колу, похитуючи цеглинками вгорі над головою, підтанцьовуючи під пісеньку «Кап-кап» слова і музика Наталі Май.
На приспів, присідають один за одним і роблять масажні рухи цеглинками по спині сусіду.
На програш танцюють з цеглинками (крутяться навколо себе то в один бік то в інший).
Вчитель: - Діти, а хто любить, коли йде дощ? Дощ – це одна із умов життя на Землі.
Але після дощика обов’язково вийде сонечко (кладуть велике сонечко по середині). Мені дуже приємно кожного дня бачити, як ви посміхаєтесь один одному, і як ті маленькі сонячні зайчики приносите до класу радість.
Ну ж бо її примножимо, привітавшись одне з одним подарунками.
Діти по черзі промовляють слова і кладуть башточки до сонечка, як промінчики.
І так всі діти говорять речення-побажання. Утворюється гарна картина (сонечко з різнокольоровими промінцями).
Так, як це було 26 лютого, а це був третій день Маслині-Ласунка, то і я хочу привітати всіх зі святом і подарувати всім солодощі.