мастер-клас ранкова зустріч «Здрастуй, друг!»

Про матеріал
Даний матеріал допоможе вчителям, які працюють у НУШ. А саме використання та впровадження ранкових зустрічей. Цікаво і дуже корисно.Завжди має бути під рукою. Матеріал доступний і зрозумілий. Зберігайте та користуйтесь.
Перегляд файлу

Майстер – клас

Ранкова зустріч «Здрастуй, друг!»

Діти стають у коло, в кожного в руках цеглинка (колір вибирають відповідно до настрою). Кладуть її в праву руку і промовляють слова, передаючи цеглинку сусіду по часовій стрілці.

Візьму у праву руку,

Сьогодні не зібюсь,

З’єднаю дві долоньки

З сусідом поділюсь.

Так діти налаштовуються на уважну, зосереджену і дружню роботу далі.

Після цього учні сідають на килимки, беруться за руки і промовляють такі слова:

Я подам тобі руку,

щоб бувало не впав.

Обніму тебе ніжно,

щоби ти не страждав.

Слово ніжне скажу,

щоб твій дух зберегти,

щоб зі мною тобі було легко іти.

C:\Users\Юлия\Desktop\Муренко Н.А\мастер класм\90765055_2687086338186651_4656363200248283136_n.jpg

Потім стають в парах (внутрішнє коло стоїть на місці, а зовнішнє рухається по часовій стрілці).

Здраствуй, друг! (подають руку один одному)

Як ти тут? (поплескають по плечу)

Де ти був? (сваряться пальцем)

Я скучав. (прикладають долоньки до сердечка)

Ти прийшов. Добре! (обнімають один одного)

C:\Users\Юлия\Desktop\Муренко Н.А\мастер класм\90595071_245776196453986_4960676678440321024_n.jpg

 

 Так діти рухаються, поки не повернуться до того, з ким починали вправу.

Після цього діти беруть башточки, ділять їх в обидві руки по 3 цеглинки і починають рухатися по колу, похитуючи цеглинками вгорі над головою, підтанцьовуючи під пісеньку «Кап-кап» слова і музика Наталі Май.

C:\Users\Юлия\Desktop\Муренко Н.А\мастер класм\90693434_525231951710255_7389645353374449664_n.jpg

 

На приспів, присідають один за одним і роблять масажні рухи цеглинками по спині сусіду.

C:\Users\Юлия\Desktop\Муренко Н.А\мастер класм\90527776_2405013106266440_1604008648256782336_n.jpg

На програш танцюють з цеглинками (крутяться навколо себе то в один бік то в інший).

Вчитель: - Діти, а хто любить, коли йде дощ? Дощ – це одна із умов життя на Землі.

Але після дощика обов’язково вийде сонечко (кладуть велике сонечко по середині). Мені дуже приємно кожного дня бачити, як ви посміхаєтесь один одному, і як ті маленькі сонячні зайчики приносите до класу радість.

Ну ж бо її примножимо, привітавшись одне з одним подарунками.

Діти по черзі промовляють слова і кладуть башточки до сонечка, як промінчики.

C:\Users\Юлия\Desktop\Муренко Н.А\мастер класм\90496387_212784949960582_4115896344059576320_n.jpg

  • Я хочу подарувати вам щастя!
  • Прийміть від мене у подарунок чарівний настрій!
  • Мій подарунок для вас – кольорова веселка у небі!

І так всі діти говорять речення-побажання. Утворюється гарна картина (сонечко з різнокольоровими промінцями).

C:\Users\Юлия\Desktop\Муренко Н.А\мастер класм\90594893_2846475365470783_2041785022536482816_n.jpg

 Так, як це було 26 лютого, а це був третій день Маслині-Ласунка, то і я хочу привітати всіх зі святом і подарувати всім солодощі.

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку