Математичні диктанти у 2 класі створені з метою моніторингу рівня сформованості логіго-математичної компетентності. Це зручний метод одночасної перевірки засвоєння вивченого матеріалу.
Математичний диктант у 2 класіПідготувала вчитель початкових класів Ніжинської ЗОШ I-III ст. №10 Білоус С. Г.
Номер слайду 2
Математичний диктант. Записати числа другого десятка . Підкреслити однією рискою непарні числа, двома рисками парні, обвести кругле число. Записати число, яке складається з 1 дес. 2 од.; 5 дес. Записати наступне число за числом 39 Знайти суму чисел 20 і 3 Знайти різницю чисел 11 і 3 Яке число треба додати до 60, щоб стало 80 ? Довжина першого відрізка 8 см, а другий – на 4 см довший. Яка довжина другого відрізка?
Номер слайду 3
Математичний диктант. Записати числа третього десятка. Підкреслити однією рискою непарні числа, двома рисками парні, обвести кругле число. Записати число, яке складається з 2 дес. 3 од.; 6 дес. Записати наступне число за 49 Знайти суму чисел 33 і 2 Знайти різницю чисел 12 і 4 Яке число треба додати до 30, щоб стало 80 ?У Сашка було 20 грн. Він купив ручку за 6 грн. Скільки здачі він отримав?
Номер слайду 4
Математичний диктант. Записати числа четвертого десятка . Підкреслити однією рискою непарні числа, двома рисками парні, обвести кругле число. Записати число, яке складається з 3 дес. 4 од.; 7 дес. Записати наступне число за 99 Знайти суму чисел 25 і 3 Знайти різницю чисел 13 і 5 Яке число треба додати до 30, щоб стало 80 ? Довжина першого відрізка 7 см, а другий – на 5 см довший. Яка довжина другого відрізка?
Номер слайду 5
Математичний диктант. Записати числа п’ятого десятка . Підкреслити однією рискою непарні числа, двома рисками парні, обвести кругле число. Записати число, яке складається з 4 дес. 7 од.; 3 дес. Записати наступне число за 59 Знайти суму чисел 43 і 3 Зменшуване 14, від’ємник 6. Знайти різницю. До якого числа треба додати 20, щоб стало 70 ?Довжина першого відрізка 8 см, а другий – на 5 см довший. Яка довжина другого відрізка?
Номер слайду 6
Математичний диктант. Записати числа шостого десятка . Підкреслити однією рискою непарні числа, двома рисками парні, обвести кругле число. Записати число, яке складається з 5 дес. 2 од.; 8 дес. Записати наступне число за 89 Знайти суму чисел 54 і 4 Зменшуване 14, від’ємник 7. Знайти різницю. До якого числа треба додати 30, щоб стало 70 ?У Насті було 55 грн. Вона купила годинник за 51 грн. Скільки здачі вона отримала?
Номер слайду 7
Математичний диктант. Записати числа сьомого десятка. . Підкреслити однією рискою непарні числа, двома рисками парні, обвести кругле число. Записати число, яке складається з 8 дес. 4 од.; 2 дес. Записати наступне число за 79 Знайти суму чисел 62 і 4 Зменшуване 15, від’ємник 6. Знайти різницю. До якого числа треба додати 40, щоб стало 70 ?Перший відрізок 15 см, а другий – на 4 см коротший. Яка довжина другого відрізка?
Номер слайду 8
Математичний диктант. Записати числа восьмого десятка. Підкреслити однією рискою непарні числа, двома рисками парні, обвести кругле число. Записати число, яке складається з 9 дес. 5 од.; 4 дес. Записати наступне число за 69 Знайти суму чисел 45 і 4 Зменшуване 16, від’ємник 7. Знайти різницю. До якого числа треба додати 50, щоб стало 70 ?Перший відрізок 13 дм , а другий – на 2 дм коротший. Яка довжина другого відрізка?