Контрольна робота з теми: «Математичні вирази та моделі»
1 варіант
1. Побудуй математичну модель задачі і знайди її розв’язок.
У Наталі було 35 цукерок, у Оленки – на b цукерок менше, ніж у Наталі, а у Іринки – на d цукерок більше, ніж у Наталі та Оленки разом. Скільки всього цукерок було в трьох дівчат? (b = 12, d = 4)
2. Побудуй математичну модель задачі і знайди її розв’язок.
Сергійко задумав число. Якщо це число збільшити в 2 рази, до результату додати 11 і суму збільшити в 15 разів, то отримаємо 285. Яке число задумав Сергійко?
3. Переклади умову задачі на математичну мову і знайди розв’язок методом спроб і помилок.
Знайдіть периметр прямокутника, у якого довжина на 8 дм більша ширини, а площа дорівнює 48 дм 2.
4. Побудуй математичну модель задачі і знайди її розв’язок методом перебору.
Знайдіть двоцифрове число, яке на 17 менше від добутку своїх цифр.
Контрольна робота з теми: «Математичні вирази та моделі»
2 варіант
1. Побудуй математичну модель задачі і знайди її розв’язок.
Сашко зібрав 26 грибів, Мишко – на m грибів більше, ніж Сашко, а Андрійко – на n грибів менше, ніж Сашко і Мишко разом. Скільки всього грибів зібрали 3 хлопчики? (m = 14, n = 9)
2. Побудуй математичну модель задачі і знайди її розв’язок.
Катруся задумала число. Якщо це число збільшити в 3 рази, від результату відняти 15 і різницю збільшити в 14 разів, то отримаємо 252. Яке число задумала Катруся?
3. Переклади умову задачі на математичну мову і знайди розв’язок методом спроб і помилок.
Знайдіть периметр прямокутника, у якого ширина на 5 см менша за довжину, а площа дорівнює 36 см 2.
4. Побудуй математичну модель задачі і знайди її розв’язок методом перебору.
Знайдіть двоцифрове число, яке на 26 більше від добутку своїх цифр.