Завдання І туру Всеукраїнської учнівської олімпіади
з математики для 5 класів .
Розробила : Вчитель Задорожня Л.В.
1.(2) Нюша , Бараш, Копатич та Лосяш грали з мячами синім, зеленим, жовтим та червоним. Яким із мячів грав кожен із них, якщо мяч Бараша не синій, у Нюши не синій і не червоний, а у Копатича жовтий мяч?
2.(2) Задумане число додали до числа, більшого за нього на одиницю. Потім від суми відняли число, на одиницю менше , ніж задумане. В результаті отримали 23. Яке число задумали?
3. (2)У коло стали 4 дівчинки: Ганна, Валя, Олена та Саша. Дівчинка в зеленій сукні, не Ганна і не Валя, стоїть між дівчинкою в блакитному і Сашею. Дівчинка у білій сукні стоїть між дівчинкою в рожевому та Валею. Якого кольору сукня у кожної дівчинки?
4. (3)У корзині лежать яблука, груші та персики – всього 37 плодів. Яблук у корзині в два рази більше, ніж персиків, та на 3 штуки більше, ніж груш. Скільки в корзині яблук, груш, персиків?
5.(2) У легковому автомобілі вміщується 5 чоловік. Яку найменшу кількість автомобілів потрібно взяти, щоб перевезти 37 людей?
6.(2) Близько сьомої години вечора Петрик поглянув на годинник: хвилинна стрілка була рівно на 3 хвилинних поділки попереду годинної. Який час показував годинник?
7.(2) Не змінюючи порядку цифр, розставте між цифрами числа 524127 знаки арифметичних дій і дужки так, щоб в результаті вийшло 100.
8. (2)У лютому деякого року 2419200 секунд. Чи високосним був цей рік?
9.(3) Незнайко бреше по понеділках, вівторках і п’ятницях, а в інші дні тижня говорить правду. В які дні Незнайко може сказати : «Я брехав позавчора і буду брехати післязавтра»?
10.(3) Сашко зібрав у коробку павуків і жуків, всього 8 штук. Якщо перерахувати всі ноги в коробці, то вийде 54. У жуків по 6 ніг, у павуків по 8. Скільки у Сашка павуків і скільки жуків?
11. (3)Тані і Дімі разом 14 років, Дімі і Олі разом 20 років, Тані і Олі разом 16 років. Скільки років Тані, Дімі і Олі разом? Скільки років кожному з них?
12. (2)Сума двох чисел 462. Одне з них закінчується нулем. Якщо цей нуль закреслити, то отримаємо друге число. Знайдіть ці числа.