Математичний квест «Я – успішний, відважний,хоробрий!.

Про матеріал
Пропонована робота містить елементи інтеграції з таких предметів як: математика, українська мова, читання, основи здоров’я, природознавство тощо. Інтеграція пожвавлює навчальний процес, економить навчальний час, позбавляє учнів від перевтоми, привчає до творчої праці. Спонукає формуванню духовно багатої особистості, створенню умов збереження та відновлення природного середовища, готовності брати участь у розв’язанні питань захисту довкілля, вихованню учнів у дусі найкращих людських цінностей.
Перегляд файлу

Зміст

  1. Опис…………………………………………………………………………3
  2. Математичний квест «Я – успішний, відважний,хоробрий!...….…..4-11
  3. Література …………………………………..…………………………….12
  4. Додаток №1                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропонована робота містить елементи  інтеграції з таких предметів як: математика, українська мова, читання, основи здоров’я, природознавство тощо. Інтеграція пожвавлює навчальний процес, економить навчальний час, позбавляє учнів від перевтоми, привчає до творчої праці. Спонукає формуванню духовно багатої особистості, створенню умов збереження та відновлення природного середовища, готовності брати участь у розв’язанні питань захисту довкілля, вихованню учнів у дусі найкращих людських цінностей.

 

 

               Автор : Федько Тетяна Вікторівна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Криничуватський заклад загальної середньої освіти І – ІІІ рівнів

Першотравневської  ільської ради

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

2020

Квест "Я – успішний, відважний, хоробрий!"

Мета. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації; навчити дітей швидкому рахунку, робити логічні висновки; дізнаватись цікаві факти, виховувати культуру взаємин у колективі, стимулювання лідерських ініціатив, вміння працювати у команді задля досягнення спільної мети.

Очікувані результати:

вміють працювати у команді

розробляють шляхи вирішення задачі

роблять логічні висновки

демонструють лідерські вміння

Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, карта, завдання, ручки, папір, лист, емблеми.

Правила гри

  1. Грають 2 команди по 10 чоловік.
  2. Кожна команда подає заявку(назва, девіз) на участь у грі, погоджується з правилами та забов'язується їх дотримуватись.
  3. Гра проходить у класній кімнаті.
  4. Гра триває 1 годину.
  5. Перемогу отримує та команда, яка найшвидше досягне фінішу.
  6. Завдання командам видаються в конвертах після виконаного попереднього завдання.
  7. Гра проводиться без підказок.
  8. Кожна команда має маршрутний лист у якому черговий маршруту робить відмітки про виконання завдання.
  9.  Кожний член команди повинен мати чистий листок паперу і ручку.

Хід гри

1 . Історична довідка

Квест – інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками.

Топ-10 якостей успішної людини:

1. Успішна людина шукає можливості, неуспішна – відмовки і все нові перешкоди.

Візьмемо таку ситуацію – брак грошей. Успішна людина буде шукати можливості заробити, знання, як керувати грошима; неуспішний – причини, чому він не може запрацювати в «цій» країні.

2. Успішна людина діє, неуспішна відкладає дію на потім.

Успішний діє, незважаючи на лінь, страх, незнання. Неуспішний постійно накопичує знання, які не застосовує, весь час чекає сприятливого моменту, а він все ніяк не настає.

Як влучно підмітив один мудрий чоловік: «Літо – мертвий сезон і пора відпусток, осінь – пора відправляти дітей до школи, зима – новорічні канікули, весна – початок дачного сезону. А краще жити-то коли? »

3. Успішний прагне до більшого, ніж він є зараз, неуспішний воліє, щоб залишався статус кво.

«Тоді не міг, а зараз зміг», – внутрішній діалог успішної людини. «А навіщо? І так зійде », – внутрішній діалог неуспішної людини.

4. Успішний впаде і знову підніметься, неуспішний боїться впасти, зробити помилку, а якщо падає, то вже не прагне піднятися.

У біографіях знаменитих людей часто можна прочитати про моменти поразки, серйозних втрати. Це своєрідний момент істини, поведінка в якому і визначає успішність людини.

5. Успішний – самовмотивований, неуспішним потрібна мотивація ззовні.

Як правило, успішний мотивований азартом, бажанням довести свою силу, щирим інтересом до самої діяльності. Неуспішного треба постійно мотивувати матеріальними благами, схваленням оточуючих.

6. Успішний ризикує, неуспішний боїться ризикувати.

На щастя чи на жаль, життя непередбачуване, і в найкращий план можуть втрутитися несприятливі обставини. Успішна людина розуміє це і робить крок у невідомість.

7. Успішний терплячий, готовий довго йти до своєї мети, неуспішний хоче все і відразу.

Хтось із великих сказав: «Геній – це 1% везіння і 99% наполегливої ​​праці».

8. Успішний не боїться відмов, неуспішного відмови вибивають з сідла.

«Життєвий успіх людини визначається кількістю« незручних розмов», які він витримав», – Тімоті Ферріс.

9. Успішний вірить в себе, неуспішний вірить словам інших про себе.

Показовим у цьому сенсі проводимо психологічний експеримент: за змовою всі учасники називали квадрат колом, і тільки один учасник, який не знав про змову, стверджував зворотне. Більшість людей, що не знали про змову, через деякий час погоджувалися з загальною точкою зору.

10. Успішний слідує поклику великої мрії, гідної мети в житті, неуспішний переслідує дрібні цілі.

ІІ Історії відомо чимало прикладів, коли справжній успіх приходив до тих, хто обирав недосяжну на перший погляд мету, яка значно перевищувала їх можливості на момент вибору. Кожна людина може стати успішною, якщо захоче і розвине в собі необхідні якості. Сьогодні кожен з вас має можливість досягти успіху завдяки злагодженій роботі в команді. Ділимось на дві команди. Гра починається з представлення і привітання команд (кожна команда має назву, емблему і девіз).

1 команда «Рухливчики»,

Ми – рухливчики рухливі

І завзяті і сміливі.

Будем дружно ми старатись

Щоб весь час перемагати.

 2 команда «Сміливчики»

Ми сміливчики відважні

Позмагаємось на квесті

Будем дружно ми долати

Перешкоди на шляху

(слайд 1)

   Наш квест називається «Як Любаву з полону звільнити і у мирі та злагоді жити». У вас на столі мапа (слайд 2) по якій ми будемо рухатись впред виконуючи певні завдання. І зараз прочитаємо лист і дізнаємося що ж сталося і  що ж робити.

(слайд 3)

Лист

Колись був у Києві князь і була в нього дочка. І був тоді під Києвом

змій. Щороку кияни йому данину давали: або парубка молодого, або

дівчину.

Ось прийшла черга до дочки князя. Вирішив князь перехитрити змія і

відправив до нього Любаву, наречену богатиря Олешки Поповича.

Змій був з трьома головами, тому зразу здогадався, що князь його

перехитрити намагається. Та дуже йому вже Любава сподобалась!

Тому й прийняв князеву брехню за правду.

Вернувся Олешко з довгого походу, а Любави немає. Він мерщій до

князя. Тут князь і зізнався. Дуже розлютився Олешко, та що поробиш.

Князь є князь і не тягатися з ним простому парубкові. Узяв він щит і

меч гострий і поспішив шукати змія.

Здогадувався змій, що Олешко не пробачить йому, тому готувався до

його візиту і скрізь порозставляв пастки. А Любаву закрив у Високій

вежі на Змієвому острові.

Вирішила вона відправити листа Олешкові з поштовим голубом і

попередити про небезпеку.

Прочитав листа Олешко і зрадів, що Любава жива-здорова. Тепер ніяка небезпека не злякає його. Він зробить все, щоб урятувати Любаву!

Отже допоможемо Олешкові врятувати Любаву! Покажемо нашу силу і відвагу. А успіх починається з досягнень!

1 завдання (слайд 4, карта, малюнок)

Щоб вирушити Олешкові у дорогу, йому треба запастися обладунками. Для цього він вирішив взяти всі заощадження, які відкладав на весілля. А ми виконуючи всі завдання за правильну відповідь отримуємо по гривенику, щоб справити весілля Олешки і Любави.

Пішов Олешко на ярмарок. Що він зможе купити , якщо у кишені

у нього лише 67 грн ? Скільки грошей залишиться у нього?

Сідло 89 грн                                                     мотузка 48 грн

                                                                 

 Відповідь:  67-48=19грн

 

2 завдання (слайд 5, карта, малюнок)

Порівняй вагу обладунків На скільки булава важча від шолома? На скільки щит важчий від меча?

       

3 завдання (слайд 6)

 Які обладунки взяв Олешко, якщо відомо, що загальна вага їх 9кг?

   Відповідь: щит і меч 5+4=9 (слайд 7)

Ось Олешко озброївся і час вирушати на порятунок Любави. Сів на коня і помчав щодуху.

4 завдання (слайд 8)

Довго був у дорозі Олешко. Спрага його замучила і голод. Зупинився він біля криниці, щоб води попити і коня напоїти. Дивиться, а джерело у криниці замулилося.

       Вирішив Олешко зробити добру справу.

(слайд 9)

Почистив  він криницю  і забило у ній джерело чистою і смачною водою.

Напився чистої води з криниці та коня напоїв.

На скільки  більше літрів  води випив кінь, ніж Олешко?

Відповідь: 11-3=8 ( на 8 літрів більше)

 

5 завдання (слайд 10)

Далі прямує Олешко. Ось на його шляху вишня зустрілася. Так зародила рясно, що гілля додолу гнеться. Захотів Олешко вишнями поласувати, але спершу  вирішив допомогти вишні.

(слайд 11)

Скільки кілограмів вишень зірвали Олешко  і Юлій разом ?

Відповідь: 17 кг +19 кг=36 кг

6 завдання (слайд 12)

Неблизький шлях до Змієвого лігвища. Бачить Олешко, що дорога чагарниками заросла, а попереду ущелина. Вирішив він зробити підвісний місток.

-Діти з чого можна виготовити підвісний місток?

(слайд 13)

Порахуй сходинки на містку (25)

Який шлях коротший і на скільки?

 Відповідь:  25+27+26=78 м         69<78     78-69=9

7 завдання (слайд 15)

Знову Олешко в дорозі. Ось на його шляху дубовий гай виріс. Який шлях коротший і на скільки?

Відповідь: 85 м - 57м = 28м

8 завдання(слайд 16)

День і ніч у дорозі Олешко. Бачить він  велике болото. Треба його об‘їхати.  На скільки довшим став шлях Олешки?

Відповідь: 98 - 53 = 45 м

9 завдання (слайд 17)

Далі прямує Олешко, а попереду ліс густий. Вийшов з лісу лісовик та й каже: Я покажу тобі дорогу через ліс, якщо ти мені грибів і ягід допоможеш назбирати.

(слайд 18)

Назбирали Олешко і Юлій 56 грибів, з них 8 були отруйними. Скільки їстівних грибів назбирали вони для дідуся Лісовика?

Відповідь:56-8=48

 (слайд 19)

Назбирали Олешко і Юлій  ягід : малини - 9кг, ожини - 8 кг і суниці 

5 кг. Скільки кілограмів ягід назбирали вони для дідуся лісовика?

Відповідь: 9+8+5=22 кг

Подякував їм Лісовик і показав дорогу через ліс ?

10 завдання (слайд 21)

Допоможіть  Олешкові  і Юлію пройти лабіринт.

11 завдання (слайд 22)

Довго були в дорозі Олешко з Юлієм. А ось і озеро, а на ньому Зміїв острів. Тільки як до острова дістатися? Вирішив Олешко пліт збудувати.

На пліт він витратив  39кг деревини і 5 кг мотузки. Чого витратив Олешко більше і на скільки?

Відповідь 39>5   39-5=34

(слайд 24)

Яка вага усього плоту?

Відповідь: 39+5=44 кг

12 завдання (слайд 25)

Висока вежа огороджена великим муром. Десь у фундаменті муру знаходиться підземний хід. Щоб його знайти Олешкові довелося прокопати рів прямокутної форми, одна сторона якого - 2м, а друга - на 3м довша. Рів якої довжини викопав Олешко?

Відповідь: 2+3=5 м

13 завдання (слайд 26)

Висока вежа побудована з великих цеглин. Скільки  метрів мотузки треба Олешкові, щоб дістатися вікна  і врятувати Любаву?

Відповідь:1 клітинка =1 м                5 метрів

 

14 завдання (слайд 27)

Змій ув′язнив Любаву 2 вересня.  На прихід Олешка вона чекала 3дні. Якого числа  і в який день тижня Олешко звільнить Любаву?

Відповідь: 5 вересня у четвер

Скільки годин Любава чекала  на прихід Олешка?

Відповідь: 24x3= 72 год

 

15 завдання (слайд 28)

Бій розпочався о 5 годині ранку і тривав 10 години ? О котрій годині закінчиться бій?

Відповідь: о 15 годині

Переміг Олешко Змія лютого, врятував Любаву з полону.  Повернулися вони до Києва, одружилися і стали жити щасливо  в мирі і злагоді.

ІІІ Підсумок змагання.

Нагороди переможцям

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

Ресурси Інтернету:

1. НУШ: ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ЗЗСО, розроблена під керівництвом Р. Б. Шияна http://osvita.ua/school/program/program-1-4/60408/

2. Публікація. Як стати успішною людиною? Топ-10 необхідних якостей

https://4vlada.com/rivne/28336

3. Вікпедія. https://uk.wikipedia.org/wiki/Олешко_Попович_і_Тугарин_Змій

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Сценарії
НУШ
Додано
26 березня 2021
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку