Календарно-тематичне планування з математики 2 клас
За підручником М.Козак, О. Корчевської
( 3 год на тиждень, 105 год на рік)
№ |
Тема уроку |
Дата запланована |
Дата фактична |
||
І семестр |
|||||
Повторення й поглиблення вивченого в 1 класі – 13 годин |
|||||
1 |
Лічба й арифметичні дії в межах 10 (с.3) |
|
|
||
2 |
Лічба в межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа (с.4) |
|
|
||
3 |
Додавання і віднімання в межах 20 (с.5) |
|
|
||
4 |
Відрізки. Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задач (с.6) |
|
|
||
5 |
Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса (с.7) |
|
|
||
6 |
Нумерація в межах 100. Метр. Задачі на різницеве порівняння (с.8) |
|
|
||
7 |
Розрядний склад числа (с.9) |
|
|
||
8 |
Додавання і віднімання на основі нумерації в межах 100 (с.10) |
|
|
||
9 |
Розрядні числа (с.11) |
|
|
||
10 |
Знаходження невідомого доданка (с.12) |
|
|
||
11 |
Годинник. Плоскі фігури. Фігури у просторі (с.13-14) |
|
|
||
12 |
Діагностувальна робота №1 |
|
|
||
13 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
||
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток – 25 годин |
|||||
14 |
Додавання частинами. Віднімання частинами (с.15-16) |
|
|
||
15 |
Таблиця додавання числа 2. Таблиця віднімання числа 2 (с.17-18) |
|
|
||
16 |
Таблиця додавання числа 3. Таблиця віднімання числа 3 (с.19-20) |
|
|
||
17 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 2 і 3 (с.21) |
|
|
||
18 |
Знаходження невідомого зменшуваного (с.22) |
|
|
||
19 |
Таблиця додавання числа 4. Таблиця віднімання числа 4 (с.23-24) |
|
|
||
20 |
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (с.25) |
|
|
||
21 |
Таблиця додавання числа 5. Таблиця віднімання числа 5 (с.26-27) |
|
|
||
22 |
Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Істині та хибні висловлювання (с.28-29) |
|
|
||
23 |
Таблиця додавання числа 6. Таблиця віднімання числа 6 (с.30-31) |
|
|
||
24 |
Таблиця додавання числа 7. Таблиця віднімання числа 7 Рік. Пори року. (с.32-33) |
|
|
||
25 |
Діагностувальна робота №2 «Таблиці додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7» |
|
|
||
26 |
Аналіз діагностувальної роботи
|
|
|
||
27 |
Знаходження невідомого від’ємника. Задачі з двома запитаннями (с.35)
|
|
|
||
28 |
Таблиця додавання числа 8. Таблиця віднімання числа 8 (с.36-37) |
|
|
||
29 |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника (с.38) |
|
|
||
30 |
Таблиця додавання числа 9. Таблиця віднімання числа 9 (с.39-40) |
|
|
||
31 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9. Календар (с.41) |
|
|
||
32 |
Складання задач з двома запитаннями (с.42) |
|
|
||
33 |
Складання задач за коротким записом (с.43) |
|
|
||
34 |
Складання задач з двома запитаннями за схемою (с.44) |
|
|
||
35 |
Розв’язування задач. Розв’язування задач із зайвими даними (с.45-46) |
|
|
||
36 |
Периметр многокутника. Задачі на дві дії (с.47-48) |
|
|
||
37 |
Діагностувальна робота№3 «Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток» |
|
|
||
38 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
||
Додавання і віднімання в межах 100 –23 годин |
|||||
39 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+3, 36-3 (с.49) |
|
|
||
40 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+20, 36-20 (с.50) |
|
|
||
41 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+23, 36-23 (с.51) |
|
|
||
42 |
Буквені вирази. Кут. Прямий кут. (с.52-53) |
|
|
||
43 |
Прямокутник. Два способи розв’язування задач. Довжина і ширина прямокутника (с.54-55) |
|
|
||
44 |
Квадрат. Периметр прямокутника. (с.56-57) |
|
|
||
45 |
Розв’язування задач. Діаграма (с.57-58) |
|
|
||
46 |
Випадки додавання і віднімання виду 32+8, 40-8 (с.59) |
|
|
||
47 |
Випадки додавання і віднімання виду 34+9, 34-9. Перевірка додавання (с.60) |
|
|
||
48 |
Діагностувальна робота №4 |
|
|
||
49 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
||
50 |
Задачі на знаходження третього доданка (с.61) |
|
|
||
51 |
Випадки додавання і віднімання виду 46+28, 46-28 (с.62) |
|
|
||
52 |
Випадок віднімання виду 40-18. Перевірка віднімання (с. 63-64) |
|
|
||
ІІ семестр |
|||||
53 |
Дужки. Порядок виконання дій у виразах з дужками(с.65) |
|
|
||
54 |
Годинник. Хвилина (с. 66) |
|
|
||
55 |
Визначення часу за годинником (с. 67) |
|
|
||
56 |
Додавання й віднімання іменованих чисел (с. 68) |
|
|
||
57 |
Побудова прямокутника і квадрата (с. 69) |
|
|
||
58 |
Розв’язування задач (с. 70) |
|
|
||
59 |
Центнер. Термометр (с. 71) |
|
|
||
60 |
Термометр (с.72) |
|
|
||
61 |
Діагностувальна робота №5 |
|
|
||
62 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
||
Арифметичні дії множення і ділення – 44 |
|||||
63 |
Дія множення. (с. 73) |
|
|
||
64 |
Множники. Добуток(с. 74) |
|
|
||
65 |
Переставний закон множення (с. 75) |
|
|
||
66 |
Множення з числами 1 і 0 (с. 76) |
|
|
||
67 |
Таблиця множення числа 2 (с. 77) |
|
|
||
68 |
Прості задачі на дію множення (с. 78) |
|
|
||
69 |
Вирази, що включають дію множення (с. 79) |
|
|
||
70 |
Складені задачі, що включають дію множення (с. 80) |
|
|
||
71 |
Дія ділення. Ділення на рівні частини (с. 81) |
|
|
||
72 |
Ділення на вміщення (с. 82) |
|
|
||
73 |
Зв'язок дій множення і ділення (с. 83) |
|
|
||
74 |
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Розв’язування задач виразом (с. 84) |
|
|
||
75 |
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0 (с. 85) |
|
|||
76 |
Таблиця ділення на 2 (с. 86) |
|
|
||
77 |
Розв’язування задач (с. 87) |
|
|||
78 |
Ділене, дільник, частка. (с. 88) |
|
|
||
79 |
Коло. Круг. Радіус. Діаметр (с. 89-90) |
|
|
||
80 |
Закріплення вивченого матеріалу. (с. 91) |
|
|
||
81 |
Діагностувальна робота №6 |
|
|
||
82 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
||
83 |
Повторення вивченого матеріалу (с.92) |
|
|||
84 |
Таблиця множення числа 3 (с. 93) |
|
|||
85 |
Закріплення таблиці множення числа 3 (с. 94) |
|
|
||
86 |
Розв’язування задач. (с. 95) |
|
|
||
87 |
Повторення вивченого матеріалу (с.96) |
|
|||
88 |
Таблиця ділення на 3 (с. 97) |
|
|
||
89 |
Знаходження невідомого множника (с. 98) |
|
|
||
90 |
Вирази, що включають дію ділення (с. 99) |
|
|||
91 |
Складені задачі, що включають дію ділення (с. 100) |
|
|
||
92 |
Збільшення і зменшення числа в кілька разів (с. 101) |
|
|
||
93 |
Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів (с. 102) |
|
|||
94 |
Розв’язування задач (с. 103) |
|
|
||
95 |
Знаходження невідомого діленого (с. 104) |
|
|
||
96 |
Діагностувальна робота №7: перевірка сформованості навичок усних обчислень |
|
|
||
97 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
||
98 |
Кратне порівняння чисел (с. 105) |
|
|
||
99 |
Задачі на кратне порівняння чисел (с. 106) |
|
|
||
100 |
Знаходження невідомого дільника (с. 107) |
|
|
||
101 |
Правила порядку дій у виразах (с. 108) |
|
|
||
102 |
Множення і ділення з числами 4, 5, 6 (с. 109) |
|
|
||
103 |
Множення і ділення з числами 7, 8, 9 (с. 110) |
|
|
||
104 |
Повторення вивченого за рік (с. 111) |
|
|
||
105 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
||